XXL Nutrition

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

Bezoekers in dit topic

Ik ben nog nooit een non (met hoofddoek) tegen gekomen die een openbare functie, zoals in het gemeenthuis , bekleedde.

Het punt is dat bepaalde functies de kledingvoorschriften al jaren gelden. Als het iemand niet bevalt dat dit soort kledingvoorschriften bestaan moeten ze niet solliciteren. Als het aan jou ligt hebben we straks politieagenten oid met een hoofdoek of een tulband.

En dan? Is dat zo erg?
 
En dan? Is dat zo erg?

Ja!

Van oudsher straalt er een bepaald gezag van uniformen uit. Het psychologisch effect is (meestal) dat van autoriteit en gezag. De politie is de meest bekende uniformdrager in Nederland. De preventieve werking die van het uniform uitgaat, is dan ook niet te onderschatten. Het gebruik van uniformen heeft dus ook te maken met preventie.

Verder is het uniform ook een teken van eenheid! Als iemand ipv een cap een tulband of een hoofddoek zou dragen dan gaat dat dus ten koste van het gezag en van de eenheid.


Verder geen racistische redenen. Alleen maar het bovenstaande.
 
Er zijn ook niet-moslims die mensen als jou haten om hun domheid hoor.
En zelf als ik moslim was, blijven mijn argumenten staalhard kloppen.

En je moet werken op een zondag, en je begint rond 15u00. Dat noem ik dan zwartwerk.

Wel eens van ziekenhuizen gehoord.
Ga eerst mij argumenten maar eens weerleggen want die laat je gemakshalve achterwege.
trouwens je BENT moslim daar hoef je je niet voor te schamen kom uit de kast man
 
Ja!

Van oudsher straalt er een bepaald gezag van uniformen uit. Het psychologisch effect is (meestal) dat van autoriteit en gezag. De politie is de meest bekende uniformdrager in Nederland. De preventieve werking die van het uniform uitgaat, is dan ook niet te onderschatten. Het gebruik van uniformen heeft dus ook te maken met preventie.

Verder is het uniform ook een teken van eenheid! Als iemand ipv een cap een tulband of een hoofddoek zou dragen dan gaat dat dus ten koste van het gezag en van de eenheid.


Verder geen racistische redenen. Alleen maar het bovenstaande.

En dan? een sikh kan best een uniform dragen en tevens politieagent zijn. Vreemd dat jhet in Amerika en Engeland geen problemen oplevert!
 
Wel eens van ziekenhuizen gehoord.
Ga eerst mij argumenten maar eens weerleggen want die laat je gemakshalve achterwege.
trouwens je BENT moslim daar hoef je je niet voor te schamen kom uit de kast man

Als ik moslim was dan ging dat je niet aan.
Tevens, je hebt nog geen enkel overtuigend argument gebruikt.
In ziekenhuizen dragen verpleegsters en dergelijke ook iets op een hoofd voor de hygiene. Dus daar heeft de moslima al geen problemen mee!
 
Bah altijd maar die islamitische racisten die aan het zeuren zijn. Ze moeten nou eenmaal weten dat in dit land van ongelovige honden kerk en staat gescheiden zijn.
 
Bah altijd maar die islamitische racisten die aan het zeuren zijn. Ze moeten nou eenmaal weten dat in dit land van ongelovige honden kerk en staat gescheiden zijn.


Ik begon al te denken dat deze site vol racisten zat maar ik heb nu eindelijk door dat het steeds om dezelfde 4 a 5 personen gaat. Gelukkig maar.
 
Ik begon al te denken dat deze site vol racisten zat maar ik heb nu eindelijk door dat het steeds om dezelfde 4 a 5 personen gaat. Gelukkig maar.

Mooi, dan kan je nu verhuizen met die islamitische racistische haatzaaierij om het forum schoon te krijgen van die 4/5 personen.
 
En dan? een sikh kan best een uniform dragen en tevens politieagent zijn. Vreemd dat jhet in Amerika en Engeland geen problemen oplevert!


Dus daar heb je politieagenten die ipv van een politiecap een hoofddoek/tulband dragen?
 
Als ik moslim was dan ging dat je niet aan.
Tevens, je hebt nog geen enkel overtuigend argument gebruikt.
In ziekenhuizen dragen verpleegsters en dergelijke ook iets op een hoofd voor de hygiene. Dus daar heeft de moslima al geen problemen mee!

Ik weet niet in welk land jij naar het ziekenhuis gaat maar je bent hopeloos ouderwets.op het hoofd wat dan ??
Verder is roepen dat argumenten niet overtuigend zijn niet echt hetzelfde als weerleggen. Zo ken ik er nog wel een paar zeg. Dan kan ik wel aan de gang blijven en jij maar roepen "dat is niet overtuigend"
Dus je bent inderdaad moslim. Mag je wel schelden tijdens de rammadam
 
Mooi, dan kan je nu verhuizen met die islamitische racistische haatzaaierij om het forum schoon te krijgen van die 4/5 personen.

De haat kwam niet van mij he! Ik had het over verdraagzaamheid en het openstaan voor anderen.
Maar wat draaien jullie toch graag de zaken om!
 
Ik weet niet in welk land jij naar het ziekenhuis gaat maar je bent hopeloos ouderwets.op het hoofd wat dan ??
Verder is roepen dat argumenten niet overtuigend zijn niet echt hetzelfde als weerleggen. Zo ken ik er nog wel een paar zeg. Dan kan ik wel aan de gang blijven en jij maar roepen "dat is niet overtuigend"
Dus je bent inderdaad moslim. Mag je wel schelden tijdens de rammadam

Ik vind julie racistische bijdragen steeds lachwekkender
 
Ik vind julie racistische bijdragen steeds lachwekkender

Graag gedaan ik bezorg anderen graag een goed humeur.
Wil je mij een ding voorhouden wat ik heb gezegd dat racistisch is. ik ben het even kwijt
 
Neen, ze dragen een doek die hun haren verstopt en daar hebben ze een pet boven. Simpel!


Dat is iets heel anders. Dan is er geen complete vervanging van de politiecap. Een doek die hun haren verstopt en dan een politiecap erop zou imo ook moeten kunnen.


Zo dus...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is iets heel anders. Dan is er geen complete vervanging van de politiecap. Een doek die hun haren verstopt en dan een politiecap erop zou imo ook moeten kunnen.


Zo dus...

http://www.theage.com.au/ffximage/2004/11/26/27SUKKAR_ent-lead__200x257.jpg
inderdaad. ik ben blij dat je er een foto bijvoegde. Ik vind dit echt geen probleem. Als ze haar werk goed doeet dan is er geen probleem? Stelt ze zich racistisch op dan moeten er sancties volgen . Maar dat geldt voor iedereen.
 
Back
Naar boven