MuscleMeat

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij ging het over een klacht van een mevrouw met een hoofddoek, maar ben een beetje het spoor bijster geraakt. Nokken met dat geflame over en weer dus.

top ben er klaar mee
 
en hup wie is nu degene met de loze opmerkingen en niet onderbouwde kritiek
Jaja druip af nu het nog met wat waardigheid kan.

ja , als je de argumenten niet leest en beschuldigen maakt die je niet kan hardmaken als er naar wordt gevraagd, dan kan men weinig anders concluderen he.

Maar ja,...
 
Nu is iemand die meerdere culturen wil zien in zijn land al meer racist dan iemand die andere culturen haat. Het word steeds gekker. Lees eens de definitie van racisme!
Ik heb helemala niet gezegd dat ik culturen haat, maar jij maakt het er in iedergeval niet beter op "thinkalot" Je denkt misschien dat je zo heldhaftig bezig ben voor de minderheden in ons land(voor zover daar nog sprake van is) maar in feite ben je jezelf alleen maar belachelijk aan het maken, en je dermate aan het manifesteren dat mensen je BEHOORLIJK irritant vinden. Ik kan me niet voorstellen dat dat je bedoeling was.

Big t zegt dat hij reageert als er gescholden wordt. Nou dan is dit wel nu het geval.
Jeejzus man, hij heeft gezegd dat hij ging studeren, dat hij daarom hier nu niet is. Hij heeft ook gezegd dat hij vertrouwd op de moderators, hij kan immers niet alles zelf doen. Dus stop met het zielige buitelandertje spelen en doe even normaal.
 
Ik heb helemala niet gezegd dat ik culturen haat, maar jij maakt het er in iedergeval niet beter op "thinkalot" Je denkt misschien dat je zo heldhaftig bezig ben voor de minderheden in ons land(voor zover daar nog sprake van is) maar in feite ben je jezelf alleen maar belachelijk aan het maken, en je dermate aan het manifesteren dat mensen je BEHOORLIJK irritant vinden. Ik kan me niet voorstellen dat dat je bedoeling was.


Jeejzus man, hij heeft gezegd dat hij ging studeren, dat hij daarom hier nu niet is. Hij heeft ook gezegd dat hij vertrouwd op de moderators, hij kan immers niet alles zelf doen. Dus stop met het zielige buitelandertje spelen en doe even normaal.


Ik speel geen buitenlandertje want ik ben 100*% belg en kom gewoon op voor de rechten van de MENS! Je zegt dat je geen culturen haat maar uit alles wat je reeds zei blijkt het tgenovergestelde!
 
Ik speel geen buitenlandertje want ik ben 100*% belg en kom gewoon op voor de rechten van de MENS! Je zegt dat je geen culturen haat maar uit alles wat je reeds zei blijkt het tgenovergestelde!
Kom maar met enkele voorbeelden, moraalridder.
 
kom maar op dan met die voorbeelden
 
Het enige wat ik weet is dat noch, de boerka, noch de hoofddoek letterlijk vernoemt wordt in de Koran.
De Koran zegt:

30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.

31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot God, o gelovigen, opdat je moge slagen.

32. En huwt uw weduwen en de deugdzamen onder uw mannelijke of vrouwelijke slaven. Indien zij arm zijn, zal God hen uit Zijn overvloed verrijken, want God is milddadig, Alwetend.

dit is dus hetgeen sommige moslims interpreteren als de verplichting tot het dragen van bepaalde kledingstukken? (hier ben ik al een tijd benieuwd naar)
 
kom maar op dan met die voorbeelden

Wil je een voorbeeld? kijk dan naar zowat 98 % va al je posts. Ze zijn zo talrijk, dat het belachtelijk wordt het te ontkennen.
 
dit is dus hetgeen sommige moslims interpreteren als de verplichting tot het dragen van bepaalde kledingstukken? (hier ben ik al een tijd benieuwd naar)


dat bedoel ik net. velen mengen zich in een discussie zonder enige kennis van zaken.
Zoals je ziet is de tekst voor interpretatie vatbaar. Iedereen heeft het recht deze te interpreteren zoals hij wil. Dat hoort ook zo in een democratie.
 
Ericr, kun je thinkalot bannen of een tik over zijn vingers geven? Ieder topic waarin hij reageert wordt een chaos.
 
Ericr, kun je thinkalot bannen of een tik over zijn vingers geven? Ieder topic waarin hij reageert wordt een chaos.

het wordt een chaos omdat ik on topic wil blijven maar sommigen het niet kunnen laten op de man te spelen en off topic te gaan en racisme te spuien.
Misschien moeten jullie op de vingers getikt worden. er is niet voor niks een topic "waarom is D. zo verbitterd" he!
Hoe vaak ik ook op jullie vragen reageer, jullie vblijven steeds dezelfde opmerkingen en vragen stellen alsof ik ze niet beantwoord heb.

Vanaf reageer ik niet meer op mensen die off topic gaan en zal ik alleen nog maar op positieve reacties reageren. Er moet toch iemand volwassen zijn he.
 
Hijs gewoon jaloers dat je hem van zijn reltroon afstoot hehe
 
Haha maak je niet druk man
Hoezo ga je uberhaupt HIER in discussie, verspil je woorden, moeite en tijd ergens anders man.
Hier zul je geen concrete discussie kunnen voeren
 
De ene turk doceert de ander, zo zie ik het graag. Thinkalot, je kunt wat dat betreft nog veel van spiertje leren. Wat hij bedoelt dat er hier geen enkele discussie is die hij kan volgen en dat je daarom beter je moeite kunt besparen aangezien jij minstens hetzelfde intellect mist.
 
De ene turk doceert de ander, zo zie ik het graag. Thinkalot, je kunt wat dat betreft nog veel van spiertje leren. Wat hij bedoelt dat er hier geen enkele discussie is die hij kan volgen en dat je daarom beter je moeite kunt besparen aangezien jij minstens hetzelfde intellect mist.

en nogmaals een belediging, ten aanzien van twee mensen nu. Schitterend hoe de moderators ingrijpen.
 
arguing.jpg
 
Back
Naar boven