XXL Nutrition

Klacht tegen moslim die mannelijke anesthesist weigert

Belachelijke situatie idd. Maar helaas als arts kun je niet zeggen: "Wil je geen hulp, prima rot maar op." Dit omdat je als arts verplicht bent om te helpen in dergelijke situaties. Ook is het in dit geval zo dat de man weigert en niet de hulpbehoevende en die wil je niet laten stikken als arts.

Kortom er zitten wel wat haken en ogen aan, niettemin blijft het een belachelijke situatie!

maar wat was er nu gebeurd als door de houding van die man die vrouw en het kindje zouden zijn gestorven...

Ik hoopte stiekem dat die vrouw was overleden, zodat er een mooie '**** you and have a nice day' die kant op kon

nog maar eens het bewijs wat voor een achterlijke cultuur er achter de islam schuilgaat en hoe sommigen er volledig door gebrainwashed zijn.

trieste zaak.

Belachelijke situatie idd. Maar helaas als arts kun je niet zeggen: "Wil je geen hulp, prima rot maar op." Dit omdat je als arts verplicht bent om te helpen in dergelijke situaties. Ook is het in dit geval zo dat de man weigert en niet de hulpbehoevende en die wil je niet laten stikken als arts.

Kortom er zitten wel wat haken en ogen aan, niettemin blijft het een belachelijke situatie!

dat jij dit nog probeert te nuanceren......... :rolleyes:

Ja, er zou is iemand iets nuanceren hier op dit forum tussen al die ongenuanceerde oerdomme uitspraken..

Uitspraken zoals 'de Halal meisjes zijn een lichtpuntje en goed geïntegreerd', of 'stak echt Bilal B. agenten neer op het politiebureau'?

Wat valt er nog te nuanceren aan het verhaal van een kerel die het leven van zijn vrouw en kind ernstig in gevaar brengt wegens een dom middeleeuws principe? Zoiemand hoort hier gewoon niet. En mensen die wat hij doet proberen te vergoelijken eigenlijk ook niet. Zolang er zoveel mensen zijn die dit soort zaken proberen te relativeren en vinden dat je dit soort mensen moet respecteren blijven dit soort zaken gebeuren.

Uitspraken zoals 'de Halal meisjes zijn een lichtpuntje en goed geïntegreerd', of 'stak echt Bilal B. agenten neer op het politiebureau'?

Wat valt er nog te nuanceren aan het verhaal van een kerel die het leven van zijn vrouw en kind ernstig in gevaar brengt wegens een dom middeleeuws principe? Zoiemand hoort hier gewoon niet. En mensen die wat hij doet proberen te vergoelijken eigenlijk ook niet. Zolang er zoveel mensen zijn die dit soort zaken proberen te relativeren en vinden dat je dit soort mensen moet respecteren blijven dit soort zaken gebeuren.

Tuurlijk moet deze man eens goed aangesproken worden op zijn normen en waarden die niet stroken met die van de westerse. Maar een beetje nuance wordt hier meestal meteen de kop ingedrukt, daar op zich erger ik mij aan. Het is vaak de manier waarop mensen hier iets willen zeggen waar ik mij aan erger, natuurlijk zie ik het punt wel.

Ik wist overigens wel dat hij ze had gestoken, maar niet dat het op het bureau was.

Volgens voorzitter René Heylen is dit incident niet terug te voeren tot religie, maar is het een zaak van discriminatie tussen de coïtusen.
Volgens mij is de discriminatie juist een gevolg van deze (achterlijke) religie hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is de discriminatie juist een gevolg van deze (achterlijke) religie hoor.

Als je helemaal correct wil zijn is het een gevolg van een cultuur gevormd door een achterlijke religie. Want nergens in de koran staat dat... blablablablabla... je weet wel :rolleyes:

Als je helemaal correct wil zijn is het een gevolg van een cultuur gevormd door een achterlijke religie. Want nergens in de koran staat dat... blablablablabla... je weet wel :rolleyes:
In de Koran voor zover ik weet niet, maar het is wel de profeet die steeds zo preuts was en dus verantwoordelijk is voor dit gedrag. Religie gaat helaas soms verder dan het sprookjesboek dat ze volgen...

we blijven veel te braaf met die eikels...geen probleem kebabluis ga lekker creperen met je sloerie in de moskee....DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vraag me af of de baby borstvoeding zou mogen krijgen van papa-moslim?

we blijven veel te braaf met die eikels...geen probleem kebabluis ga lekker creperen met je sloerie in de moskee....DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik durf wedden dat als er ooit één zo'n baby dood geboren wordt omdat de vader hulp weigerde van een mannelijke arts, dan de volgende dag wel het land te klein zou zijn.

Sommige mensen gaan ook echt te ver. Welke sukkel brengt het leven van zijn kind en partner nou bewust in gevaar.

Laten we hopen dat het een miskraam wordt.

Dat zou ik die mong**l van harte gunnen.

Ik vraag me af wat die vrouw tegen haar man gezegt heeft tijdens en na dat "akkefietje"

Terug
Naar boven