AndroidHealthClinic

Klacht tegen moslim die mannelijke anesthesist weigert

Maar ik durf wedden dat als er ooit één zo'n baby dood geboren wordt omdat de vader hulp weigerde van een mannelijke arts, dan de volgende dag wel het land te klein zou zijn.

Idd Big-T en daar ligt nou de aart van het probleem, door de regelgeving wordt de Nederlander gewoonweg gedwongen zich aan te passen aan simpele zielen.. Kan je nagaan hoe simpel zo'n man is dat hij het leven van z'n eigen kind in de waagschaal stelt, hoe zal hij dan wel niet reageren op andere maatschappelijke problemen? Ik vind dat zo'n kerel absoluut niets te zoeken heeft in een land als Nederland, hoop dat bv. Sport2000 of Spiertje zich ook is willen mengen in een topic als deze.

schadevergoeding laten betalen? Van mij mag die vent kapot geschoten worden achterlijke k*t debiel. you fack c**k sucker!

sorry mensen:D

Als ik nog iets van de islam weet, dan mogen bepaalde zonden toch begaan worden als het levens kan redden.
Dus.....

dus is die man een slechte moslim en moge allah hem zwaar straffen:o

er is trouwens een poll over op de webstie van hln
Vindt u dat mensen op basis van hun geloof levensnoodzakelijke medische ingrepen mogen weigeren?

gewoon naar HLN.be: Homepage gaan en op de homepagina rechts kan je anoniem stemmen.

dat jij dit nog probeert te nuanceren......... :rolleyes:

Ja, your point being???? Ik geef aan dat de arts met handen en voeten gebonden is in een dergelijke situatie en zeer waarschijnlijk wil hij ze ook niet eens wegsturen. Haar iig niet, haar man wel.

Maar wat wil je aangeven met de roll eyes smiley, dat members hier op het forum toch een plank voor hun kop hebben en hun eigen bekrompen visie hebben op de wereld gebaseerd op summiere info uit de media, die vaak ook nog eens zeer eenzijdig is. Ik mag het niet hopen anders gaat het hier in nederland idd echt de verkeerde kant op

Laatst bewerkt:
er is trouwens een poll over op de webstie van hln
Vindt u dat mensen op basis van hun geloof levensnoodzakelijke medische ingrepen mogen weigeren?

gewoon naar HLN.be: Homepage gaan en op de homepagina rechts kan je anoniem stemmen.

Op dit forum is het de islam wat de klok slaat in dit soort topics en idd het begint ook op te komen. Echter de grootste problemen die er nu nog steeds in ziekenhuizen zijn met mensen die op basis van geloof iets weigeren zijn jehova's en protestanten ( mn in the bible belt in Nederland).

Medici hebben een eed van afgelegd (Hypocrates). Daarom dienen zij iedereen te helpen net zoals advocaten iedereen dienen te helpen.
Dat staat los van het feit of iemand het verdient geholplen te worden volgens onze maatstaven.

Het moge duidelijk zijn dat deze moslim in aanmerking komt voor de titel geitenn**ker. Deze primitieveling gaat ons even vertellen hoe wij ons zouden moeten gedragen.

Ongelooflijk weer, om voor je principes het leven van je vrouw en kind op het spel te zetten.

Ja echt absurd.

Heerlijk, ik kan zo genieten van al die prachtige culturen waarmee we worden verrijkt!

Ik geniet met volle teugen met je mee!

Dan werd het ziekenhuis door 100den andere marokanen bekogeld met stenen omdat ze de moslim niet geholpen hadden,je weet tog swa :D

Idd.

Als je helemaal correct wil zijn is het een gevolg van een cultuur gevormd door een achterlijke religie. Want nergens in de koran staat dat... blablablablabla... je weet wel :rolleyes:

Yep.

Idd Big-T en daar ligt nou de aart van het probleem, door de regelgeving wordt de Nederlander gewoonweg gedwongen zich aan te passen aan simpele zielen.. Kan je nagaan hoe simpel zo'n man is dat hij het leven van z'n eigen kind in de waagschaal stelt, hoe zal hij dan wel niet reageren op andere maatschappelijke problemen? Ik vind dat zo'n kerel absoluut niets te zoeken heeft in een land als Nederland, hoop dat bv. Sport2000 of Spiertje zich ook is willen mengen in een topic als deze.

Spiertje staat automatisch aan de kant van de moslims, dat is altijd zo. :rolleyes:

Als ik nog iets van de islam weet, dan mogen bepaalde zonden toch begaan worden als het levens kan redden.
Dus.....

:yes:

Dus.....

Ik begrijp niet wat die man in het ziekenhuis doet met zijn vrouw.

Als dat kind niet op natuurlijke wijze geboren kan worden is het Allah's wil dat het kind nooit levend ter aarde komt. Dit omzeilen door een keizersnede is uit den boze.
Als straf op de zonde zal zijn kind nu nooit een groot krijger worden in Allah's strijd tegen alles wat niet-Islam is. Maar goed, daar hoeven wij dan ook weer niet rouwig om te zijn.

Ookal gooit een moslim een bom op 100 mensen.Dan zegt spiertje : je kunt niet zomaar zeggen dat het slecht is, van zijn kant is het misschien goed :roflol: (zei hij in het andere topic ook alleen dan om iets anders)

vraag me eigenlijk af hoe dat daar in die landen gaat, vrouwen mogen niet studeren en mannen mogen niet voor anesthesist spelen bij vrouwen, meesterlijke cultuur!

Ik begrijp niet wat die man in het ziekenhuis doet met zijn vrouw.

Als dat kind niet op natuurlijke wijze geboren kan worden is het Allah's wil dat het kind nooit levend ter aarde komt. Dit omzeilen door een keizersnede is uit den boze.

Hier heb je het al fout.
Waarom zou keizersnede uit den boze zijn ?
Hier kan eigenlijk een echte moslim beter antwoord op geven. Vraag het aan hun dan. Zelf stellingen maken en daarin geloven is dom en gevaarlijk.

Hier heb je het al fout.
Waarom zou keizersnede uit den boze zijn ?
Hier kan eigenlijk een echte moslim beter antwoord op geven. Vraag het aan hun dan. Zelf stellingen maken en daarin geloven is dom en gevaarlijk.

Dat is toch logisch. De keizersnede is een voortvloeisel van kennis uit de westerse samenleving. Westerlingen zijn niet-gelovig en de islam is intolerant ten opzichte van westerlingen.
Wel gebruik maken van hun kennis en intussen hun torens platgooien.
Daarbij komt nog: als Allah gewild had dat het kind zou blijven leven, waarom had hij dat kind dan niet op een natuurlijke manier geboren laten worden?

Een 'echte' moslim vragen heeft natuurlijk geen zin. Ze begrijpen hun eigen heilige boek niet eens.

En 'mijn stelling' is gewoon gebaseerd op de koran. Het is dus niet mijn stelling en geloven doe ik helemaal nergens in.

Dat is toch logisch. De keizersnede is een voortvloeisel van kennis uit de westerse samenleving. Westerlingen zijn niet-gelovig en de islam is intolerant ten opzichte van westerlingen.

Nee, de islam is niet intolerant ten opzicht van westerlinen.

Wel gebruik maken van hun kennis en intussen hun torens platgooien.

Dus voor u is islam gelijk aan een kleine groep idioten ?

Daarbij komt nog: als Allah gewild had dat het kind zou blijven leven, waarom had hij dat kind dan niet op een natuurlijke manier geboren laten worden?/quote]

Ik weet het niet en jij blijkbaar ook niet. Daarom, maak geen eigen stellingen! Denk niet dat je het beter weet! Vraag gewoon aan een moslim die weet waarover hij spreekt. Je gaat me niet zeggen dat je met geen enkel moslim deftig kunt communiceren.

ze begrijpen hun eigen boek niet eens

Haha, wat zeg je toch allemaal.

dat primitieve moslim gedoe zit er zo in bij die man dat ie levens op het spel zet? ???:(

Medici hebben een eed van afgelegd (Hypocrates). Daarom dienen zij iedereen te helpen net zoals advocaten iedereen dienen te helpen.
Dat staat los van het feit of iemand het verdient geholplen te worden volgens onze maatstaven.

Het moge duidelijk zijn dat deze moslim in aanmerking komt voor de titel geitenn**ker. Deze primitieveling gaat ons even vertellen hoe wij ons zouden moeten gedragen.

Islamitische mannen hebben een soortgelijke eed afgelegd maar i.p.v Hypocrates Hypocritus.

Nee, de islam is niet intolerant ten opzicht van westerlinen.

Dus voor u is islam gelijk aan een kleine groep idioten ?

Daarbij komt nog: als Allah gewild had dat het kind zou blijven leven, waarom had hij dat kind dan niet op een natuurlijke manier geboren laten worden?/quote]

Ik weet het niet en jij blijkbaar ook niet. Daarom, maak geen eigen stellingen! Denk niet dat je het beter weet! Vraag gewoon aan een moslim die weet waarover hij spreekt. Je gaat me niet zeggen dat je met geen enkel moslim deftig kunt communiceren.

Haha, wat zeg je toch allemaal.

Een moslim die weet waar hij over praat? Vraag 10 moslims hoe ze tegen de aanslagen van 9-11 aankijken en je krijgt 10 verschillende antwoorden.
En moslims zijn zeker wel intolerant ten opzichte van westerlingen. Wel eens een kerkje in Saoedi-Arabië geprobeerd op te richten?

Deftig communiceren met een moslim gaat inderdaad niet. Dat lukt niet met een spiertje16, niet met een sport2000 en ook niet met een zelfmoordterrorist op weg in zijn gekaapte boeing richting het WTC.

Terug
Naar boven