Fitness Seller

Kleding vrouwen

Via de VS online shop? Was je niet veel geld kwijt aan de invoerrechten?

Ik ben een paar weken geleden in Londen geweest, daar zit een Victoria Secret winkel vandaar. Hoe het precies zit met invoerkosten weet ik niet, maar dat is inderdaad wel mogelijk.

Oh die site heeft leuke dingen! Heb je er ook al eens iets besteld?

Nee nog niets besteld (ben het wel van plan:D), heb wel eens contact gehad met iemand van de webshop via zo'n chat-service. Ze verzenden naar Nederland.

Decathlon nog niet genoemd, of bestaat dat in Nd niet? Hoewel, écht mooi (als in hip, trendy) zijn die kleren misschien niet, maar ik vind 't wel praktisch (absorbeert zweet, droogt snel na het wassen, krimpt niet).

In Rotterdam naast de Kuip zit een enorme sportzaak, Topshelf. Net zoiets als Decathlon hier boven genoemd. H&M heeft ook wel wat.

Ik haal eigenlijk alles bij de H&M puur omdat het budgetproof is. Zeker omdat mijn kledingmaat nogal slonk de afgelopen maanden vond ik het zonde om dure kleren te halen. Maar vicotria secret schijnt inderdaad ook fijne kleding te hebben! er zit een winkel op schiphol voor de douane, maar volgens mij verkopen ze daar geen kleding.

Topshelf zit hier ook in de buurt. A-merken en mega hoge prijzen :rolleyes:

Decathlon nog niet genoemd, of bestaat dat in Nd niet? Hoewel, écht mooi (als in hip, trendy) zijn die kleren misschien niet, maar ik vind 't wel praktisch (absorbeert zweet, droogt snel na het wassen, krimpt niet).

Jazeker bestaat die hier, hier in de buurt zit zelf een hele grote, maar over de kwaliteit ben ik dan weer minder te spreken. Vervaalt en vervilt snel :)

Kijk eens op ebay - is ook veel te vinden.

Super handig dit! Ik koop mijn kleren meestal via nike.nl, maar ik heb al handige sites voorbij zien komen hier! Ik ga dit topic even volgen. :)

De strakke yogabroekjes van de hm zijn prettig! Topjes zijn lekker vrolijk met al die kleurtjes :).
Moet alleen nog een leuke en goede sportbh zien te vinden, die van de hm zijn nogal slapjes. Iemand tips?

Klopt, maar het zit super lekker en het gaat ook wel lang mee. Ik vind sowieso sportkleren ontzettend duur, behalve H&M dan..

hmm zit nu toch ook te denken om een paar dingen bij nike te kopen, zit altijd zo erg te twijfelen omdat het zoveel geld kost inderdaad, alleen als ze lang mee gaan is dat het misschien toch wel waard.

De strakke yogabroekjes van de hm zijn prettig! Topjes zijn lekker vrolijk met al die kleurtjes :).
Moet alleen nog een leuke en goede sportbh zien te vinden, die van de hm zijn nogal slapjes. Iemand tips?

Voor gewoon sporten zijn die van Hema prima. Voor cardio is wat meer ondersteuning belangrijk, heb die van Odlo en Adidas. Eerste is even een investering, maar het absoluut waard.

als het leggings zijn yvn: niet doen....die pillen veel te verrekte snel (en nee, ik doe ze niet in een droger!)

http://www.lessbounce.com/
stevige level 4 sportbeha's, goede service

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Ah okee thanks, dan blijf ik met leggings maar bij de hm haha :)
ben je daar nog niet uitgescheurd?
hier twee meiskes in de box, die daar bij hun squat zo uitscheurden....

http://www.lessbounce.com/
stevige level 4 sportbeha's, goede service

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

ben je daar nog niet uitgescheurd?
hier twee meiskes in de box, die daar bij hun squat zo uitscheurden....
Nope maar heb er maar een en deze gebruik ik eigenlijk bijna nooit voor krachttraining, dan heb ik meer van die losse dingen, gebruik die leggings vooral voor hardlopen enz dan zijn ze zo fijn :)

Terug
Naar boven