XXL Nutrition

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

Whahhahhhahahahahahahahahahahahahahha 200 euro whahahahahahahahahahahaha sicko! Dat is een jaar lang hamburgers.

Trouwens ik weet niet wie je wijs heeft gemaakt dat duurdere kleding beter van kwaliteit is en mooier is maar dat klopt niet. Zoiezo na 1 jaar past het vaak toch al niet meer, of wil ik iets anders.

Niemand maakt me dat wijs, ik vind dat gewoon en ik ervaar het zo. Alsof ik door zo'n aankoop geen eten meer kan kopen :roflol:. Die jaar lang hamburgers kan ik sowieso wel kopen. Als je het niet ruim zou hebben, en belangrijkere dingen zou moeten laten, dan zou ik het niet doen nee. Maar ieder z'n ding toch? De een koopt een nieuwe auto van 75000,- die na een jaar nog 35000,- waard is. Precies hetzelfde, waarom zo'n auto kopen als je ook een goedkopere kan kopen die ietsjes minder mooi is. Ik lach hen toch ook niet uit, moeten ze zelf weten. Dat je het zonde vind oke, daar kan ik inkomen. Maar uitlachen, come on..

goed topic:popcorn:

trek eens wat foto's van je kast :D
heb je dan echt nix goedkoops?
Zelfs moest ik rijk zijn zou ik toch nog de h&m binnenwandelen :p
al was het maar om even te kijken of ze toevallig nix moois hadden, je weet nooit :D

O o, er wordt hier een "ChEq MiJ DaN aLs GrOtE sUpErDuDe In MiJn DuRe KLedInG-topic" geboren...;)

You're quite the chickmagnet yourself 'big' guy

Dunno, de 1e die me aanspreekt op het merk respecteer ik veel.

Je kan 2 kanten op he, je hebt mensen die kleding kopen om het merk en het niet veel boeit hoe het eruit staat als het logo maar zichtbaar is, of mensen die het kopen om de exclusiviteit en het uiterlijk van de broek.

Ik heb die broek gekocht om de 2e reden. Het merk kan je niet eens goed zien, enige is zo'n ding in de riemband, en volgens kent 80% van het volk wat ik tegen kom of mee om ga het merk niet. Het kan me vrij weinig intresseren welk merk iets is, of hoeveel het kost. Als ik het mooi vind, koop ik het, no matter hoe duur het is.

+1

Niemand maakt me dat wijs, ik vind dat gewoon en ik ervaar het zo. Alsof ik door zo'n aankoop geen eten meer kan kopen :roflol:. Die jaar lang hamburgers kan ik sowieso wel kopen. Als je het niet ruim zou hebben, en belangrijkere dingen zou moeten laten, dan zou ik het niet doen nee. Maar ieder z'n ding toch? De een koopt een nieuwe auto van 75000,- die na een jaar nog 35000,- waard is. Precies hetzelfde, waarom zo'n auto kopen als je ook een goedkopere kan kopen die ietsjes minder mooi is. Ik lach hen toch ook niet uit, moeten ze zelf weten. Dat je het zonde vind oke, daar kan ik inkomen. Maar uitlachen, come on..

Daar heb je op zich wel een punt. Maar ik kan me niet goed voorstellen dat iemand 200 euro neerlegt voor een broek terwijl die van 50 euro er hetzelfde uitziet.
Maarja ik heb een aardig dure auto, en daar heb ik het wel weer voor over....

Ziet er goed uit, EA is niet zo mijn sT, dan AJ, maar als ik je nog meer karma kon geven kreeg je het:)

Van EA ook enkel maar broeken;)

trek eens wat foto's van je kast :D
heb je dan echt nix goedkoops?
Zelfs moest ik rijk zijn zou ik toch nog de h&m binnenwandelen :p
al was het maar om even te kijken of ze toevallig nix moois hadden, je weet nooit :D

Nee, enkel merkkledij. En het merk hoeft er voor mij echt niet mega-groot op te staan hoor. Ik koop het gewoon omdat ik het mooi vind: de kleuren, de stof, de hemden zijn mooi aansluitend en getailleerd. In een andere winkel vind ik met de beste wil van de wereld mijn ding niet.;)

+1. Het gaat gewoon om het maken van keuzes. Wat ik spendeer aan kledij, kan ik aan niks anders meer spenderen (reizen bijv). Gewoon een kwestie van prioriteiten.

Daar heb je op zich wel een punt. Maar ik kan me niet goed voorstellen dat iemand 200 euro neerlegt voor een broek terwijl die van 50 euro er hetzelfde uitziet.
Maarja ik heb een aardig dure auto, en daar heb ik het wel weer voor over....

Ivo, dat verschil zie je toch echt wel hoor. Een jeans van een deftig merk is ook gewoon veel soepelder, veel leuker om dragen.;)

Je moet je niet aanpassen een sT om hip te zijn. Je moet je eigen sT creëren. Iedereen is anders, heeft een andere persoonlijkheid en een andere uitstraling. Wat iemand anders staat hoeft jou niet te staan. Daarom heb jij je eigen sT. En nee, dit hoeft absoluut niet duur te zijn. Als die spijkerbroek van 100euro jou beter staat dan die van 200euro bij iemand anders ben jij hipper. Kijk wat jezelf mooi vind en wat bij jou past, kijk naar anderen.. niet wat zij goed doen, maar naar wat zij verkeerd doen. En verbeter dat dan positief op jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
italiaanse kleding is toch voor ecto's, of heb ik dat verkeerd?

ik vind dat dragen van (duurdere) merkkleding of niet, ook een kwestie is van leeftijd, bekijk bv es van Tommy Hilfiger de jeugdcollectie in vergelijking met de meer klassiekere mannenlijn, enorm verschil, zelfs in kwaliteit, zelfde bij G_starr, nog een goed kwalitatief merk, maar dan wel meer voor mannen van 30+ is Pall Mall, sinds ik nu door BB een large heb ipv small, heb i een goeie winkel gevonden waar ze mooie collecties van deze merken hebben beginnende aan medium en eindigend aan xxL, en voor G-star zelfs 3Xl, maar de jeugdcollecites bv van Tommy Hilfiger vind ik hun geld niet waard, je kan beter t-shirts van sportmerk kopen, is zoals rai zegt, van zulke merken koop je best tijdloze spullen

Ivo, dat verschil zie je toch echt wel hoor. Een jeans van een deftig merk is ook gewoon veel soepelder, veel leuker om dragen.;)

Nee hoor, dat zijn van die voorgewaste broeken die zijn zoiezo soepel.

Doet me denken aan me puberteit toen ik zo nodig een levi 501 moest hebben. Ding zat ****ing strak bij me zak maar ik voelde me helemaal het mannetje :D

LoL, het lijkt hier wel stoer te zijn als je niks om kleding geeft:roflol:

Ieder zo zijn interesses toch!? Koop zelf graag mooie/goede kleding. Voel me er zelf beter in dan kwalitatief slechte kleding. Goede kleding mag voor mij dan ook wel een paar centen kosten. En dan hoeft het niet perse duur te zijn of van een bepaald merk. Maar als ik iets zie wat ik wil hebben en toch wat duurder is koop ik het ook. Trouwens ook alle respect voor iemand die minder geld aan kleding wil uitgeven, ieder zo zijn prioriteiten.

Als het aan sommige van jullie lag zag iedereen er hetzelfde uit, lekker saai..

Maar dan wil ik dr ook netjes bijlopen voor me werk.. ben ik na de open32 gegaan.. Hallo merkkleding, vaarwel bankrekening... en BAM! voor een pak (broek 90,- jasje 90,-), shirtje(20,-), en ander net jasje (90,-) dat is dan wel weer slikken.

Dit is dan wel weer kleding waar meer bewerkingen aan zitten. En dat merk je jammergenoeg ook aan de prijs. Een pak voor heren ben je zo 500 euro aan kwijt, als je niet zo een juten zak om je heen wil hebben:(

idd voor een beetje werkkleding moet je dokken, als het kantoorwerk betreft.. Beetje jmr alleen dat die nieuwe werkgever gelijk ervan uit gaat dat je gelijk 20 setjes werkkleding in de kast heb hangen.. *Slik.. de eerste paar maanden heb ik plat gelegen om eerst werkkleding aan te kunnen schaffen .. voelde me in het begin nog armer dan een studente :roflol:

Verder.. Why de **** ga je voor merkkleding meer geld betalen!!!
En ik ben ook echt ANTI-NEPMERK!! Dat maakt je zo goedkoop, zo'n nep louis vuitton tas of D&G zonnebril.. om te kotsen zo cliché ordinair en goedkoop.

• Topic Starter Topic Starter
Italiaanse kleding is voor gangsters. Ecto's kopen Jack & Jones en replay etc. Zeg maar zo'n beetje alles waar MichielSmink in loopt.

ik bedoel dat italiaans pakken altijd een slanke pasvorm hebben, dus dat je er uit scheurt als je bodybuilder bent. of is dat een misvatting van me?

Terug
Naar boven