Fitness Seller

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

wel geheel volgens de ecto mode en daarmee zijn we weer terug bij het onderwerp van dit topic. discuss

@ baka boka: je ik wil die fotos van jou ook wel zijn.
op die foto in je galery heb ik momenteel nog een groter fysiek (no offence)

en ik pas ik bijna alle merekn Gster gsus jack en jones esprit noem maar op.
heb meesta wel een L/XL maar goed. mag goed sluitend zitten toch!

@"bako boko": Jij bent echt grappig. Loop toch alsjeblieft niet zo te zeiken over de zogenaamde "ecto's" en welke kleding zij dan dragen. Vroeger was jij ook niet zo'n beescht zoals je nu bent:rolleyes: (tenminste dat zeg jij, want je past niet meer in die zogenaamde "ecto-kleding")

@"bako boko": Jij bent echt grappig. Loop toch alsjeblieft niet zo te zeiken over de zogenaamde "ecto's" en welke kleding zij dan dragen. Vroeger was jij ook niet zo'n beescht zoals je nu bent:rolleyes: (tenminste dat zeg jij, want je past niet meer in die zogenaamde "ecto-kleding")

Als die foto van Bako Boko recent is, :roflol: epic self ownage.

jammer dan dat hij dat niet is. :)

ps. micheal: ga eten, ecto

ik ben hier niet de fag die over foto's begint te janken k thx. nu weer terug naar het onderwerp.

ik ben hier niet de fag die over foto's begint te janken k thx. nu weer terug naar het onderwerp.

Ik loop niet over foto's te janken hoor. Maar jij loopt te beweren dat je niet meer in die "ecto-kleding" past. Maar als je dat dan gaat vergelijken met je fysiek.........:rolleyes:

fysiek boeit geen **** als het om kleding gaat. lengte en gewicht wel. en als je dan toch net zo gay gaat doen als jonko neem dan een recente foto, die ik toevallig niet heb. conclusie: niet gaat janken.

fysiek boeit geen **** als het om kleding gaat. lengte en gewicht wel. en als je dan toch net zo gay gaat doen als jonko neem dan een recente foto, die ik toevallig niet heb. conclusie: niet gaat janken.

Fysiek houd lengte en gewicht in slimmerik:rolleyes: Als je weinig gewicht hebt, dan heb je toch ook een slanker fysiek?? Erg slim.
1. Jonko is niet gay.
2. Een recente foto heb ik niet (en jij blijkbaar ook niet)

Dus als je graag je tegendeel wilt bewijzen, post dan een recente foto. En hou anders gewoon je bek over die zogenaamde "ecto-kleding". Oke?

Einde discussie
punt.

ectofight, joepie :p

battle of the bones

ieder zn keuze qua kleding, nu weer ontopic?

battle of the bones

ieder zn keuze qua kleding, nu weer ontopic?

icn3d001009.jpg

Mode boeit me niet. Ik ga nu met mijn vriendin winkelen en die geeft aan wat wel of niet meer kan. Vroeger deed mijn mama dat.

Italiaanse kleding is voor gangsters. Ecto's kopen Jack & Jones en replay etc. Zeg maar zo'n beetje alles waar MichielSmink in loopt.

Ik loop in vrijwel aleen maar Italiaanse kleding en ik ben niet bepaald een gangster of iets wat erop lijkt. Dat zijn kleding, schoenen en tassen van Nudie, replay, fornarina, gucci etc etc

Italians do it better, dat is een feit.

De oetlul die zegt dat merkkleding geen betere kwaliteit heeft heeft het mis. Vergelijk (qua duurzaamheid en dat het model goed blijft)
een broek van H&M met een broek van Replay en je zal het absoluut merken.

Wat ik wel verschrikkelijk ordinair en lelijk vind zijn die shirts van bijv. Dolce & Gabbana. En dan die shirts waar het merk erg groot erop gedrukt is. Zo krijgt men een slecht beeld van het merk+makers die van origine zeer mooie sTvolle kleding maken. Maarja het is van Dolce he, dus dan ben je stoer en hoor je erbij en Dolce moet toch (of willen toch) geld verdienen en hun merk populair houden.

Laatst bewerkt:
haha oke "marjolein", wat een naam ook he

Fysiek houd lengte en gewicht in slimmerik:rolleyes: Als je weinig gewicht hebt, dan heb je toch ook een slanker fysiek?? Erg slim.
1. Jonko is niet gay.
2. Een recente foto heb ik niet (en jij blijkbaar ook niet)

Dus als je graag je tegendeel wilt bewijzen, post dan een recente foto. En hou anders gewoon je bek over die zogenaamde "ecto-kleding". Oke?

Einde discussie
punt.

Jij ligt ook nog steeds in ieder topic te rellen he :roflol:, je leert het ook nooit

Terug
Naar boven