MuscleMeat

Kleding

Nike sportschoenen.
Kappa sokken.
Een adidas trainingsbroek.
T-shirt van armani.
Een zweetband van armani.
Rolex horloge.
En ik neem altijd een flesje water van christal clear mee, perzikkensmaak want die andere smaken lust ik niet.
Na het trainen doe ik een vest aan van Valentino Coutoure.

Dit alles in verschillende kleuren zodat ik leuke combinaties kan maken.

overige accessoires: nokia I-pod met sony oordopjes, en natuurlijk mijn Sony Ericsson K320i Silver, waarmee ik tussen de setjes naar mn maten en vriendinnen bel.

Ik draag standaard:

- Een korte Kappa broek
- Een shirt naar keuze (niet te wijd, niet te strak)
- Mijn Ocelot handschoenen
- Umbro sportschoenen
- Mp3 speler in m'n zak

(en natuurlijk een boxer en sokken ;))

meestal een oversized oud shirt en een adidas 3/4 broek. daarvoor droeg ik altijd een grijze ouwe cavello, maar als ik daar nog 1 keer mee ga squatten kijkt iedereen me reet in.

T shirt van Nike pro zitten lekker strak en trainen fijn vind ik en een shortje (eigelijk kan je ook gewoon na mn foto's kijken :p)

T shirt van Nike pro zitten lekker strak en trainen fijn vind ik en een shortje (eigelijk kan je ook gewoon na mn foto's kijken :p)

zo een shirt is wel chill, maar waarom traint iedereen altijd in hetzelfde shirt/broek ik heb 2 trainings broeken en vier hemden en dan nog strakke t-shirten. en ik heb ook speciale trainings schoenen. Want sT is wel degelijk van belang het zegt over hoe serieus je bent. Kijk bijvoorbeeld bij mensen die andere sporten doen.

Kleding sT belangrijk bij het trainen HAHAHAAHAA
Ik heb 2 oversized te oude house broeken, oude t shirts met gaten/ oude vlekken erop, en afgetrapte schoenen die overigens wel vervangen moeten worden.
Me ma heeft pas trainingspakken meegenomen 2 pakken a 170euro (ja ik weet het) maat 3xl, 1tje is nu al in het kruis gescheurd tijdens squaten...

witte puma jogging broek of grijze nike, en meestal een oud shirt ofzo

Kleding sT belangrijk bij het trainen HAHAHAAHAA
Ik heb 2 oversized te oude house broeken, oude t shirts met gaten/ oude vlekken erop, en afgetrapte schoenen die overigens wel vervangen moeten worden.
Me ma heeft pas trainingspakken meegenomen 2 pakken a 170euro (ja ik weet het) maat 3xl, 1tje is nu al in het kruis gescheurd tijdens squaten...

:roflol:
dat er nog iemand die dingen kent, laat staan heeft :p

Gewoon een paar broeken van Powerhouse, en oude blouse of shirt

Nike sportschoenen.
Kappa sokken.
T-shirt van armani.
Rolex horloge.
En ik neem altijd een flesje water van christal clear mee, perzikkensmaak want die andere smaken lust ik niet.

overige accessoires: nokia I-pod met sony oordopjes, en natuurlijk mijn Sony Ericsson K320i Silver, waarmee ik tussen de setjes naar mn maten en vriendinnen bel.

Hi-larisch ! :haha::haha::haha:

als ik dit zo lees loopt iedereen dr maar bij alsof ze net pik hebben gezogen achter t station.

:P

zo een shirt is wel chill, maar waarom traint iedereen altijd in hetzelfde shirt/broek ik heb 2 trainings broeken en vier hemden en dan nog strakke t-shirten. en ik heb ook speciale trainings schoenen. Want sT is wel degelijk van belang het zegt over hoe serieus je bent. Kijk bijvoorbeeld bij mensen die andere sporten doen.

Daar heb je wel een punt hoor , maar vind het in onze sport nu toch niet zo belangrijk als bij het schermen ofzo...

Maar OT : Ik draag meestal wel een tanktop omdat ik het steeds te warm heb . Schoenen maken niet uit als het maar sportschoenen zijn . Broek is geen jeans .

:roflol:
dat er nog iemand die dingen kent, laat staan heeft :p

Gewoon een paar broeken van Powerhouse, en oude blouse of shirt

Yep een zwart witte en een blauw/wit/grijs/zwarte, door die laatste werd ik laatst op straat uitgelachen....vandaar die 2 trainingspakken :P

Nike sportschoenen.
Kappa sokken.
T-shirt van armani.
Rolex horloge.

Dit gaat er een beetje over :p je staat bijna langer voor de spiegel denk ik als dat je in de gym bent :p

ik draag een onbekend merk training broek(zwart) en soms een rooie, en strakke shirtjes van under armour/of een polootje (geen merk h&m volgens mij)

nude=beter

Terug
Naar boven