XXL Nutrition

Kleding

ik train vaak in van die t shirts met wazige opdrukken.

deze is mijn favoriet (zeker met zwarte opgetrokken kousen en versleten sneakers)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

er zijn mensen die in dit soort kleding komen trainen[Afbeelding niet meer beschikbaar]

classics, aussie, t-shirt/tanktop..

short van scapino (goedkoop:D), en een of ander oud shirt. Het kan me echt aan mn reet roesten wat ik aan heb tijdens training. Na 10 minuten is het toch bezweet. Belangrijkste is comfort.

sins mijn gym geen deuren heeft , alleen een rolluik bij inkom ,, ik in de winter nu half doodvries, en dikke trainingsvest over een t shirt ,, en redelijk dikke trainingsbroek van 10€,, oude sporschoene .. scheelt me ech niet veel, zolang ik maar niet ziek word tijdens trainen door die koude :p

zo een shirt is wel chill, maar waarom traint iedereen altijd in hetzelfde shirt/broek ik heb 2 trainings broeken en vier hemden en dan nog strakke t-shirten. en ik heb ook speciale trainings schoenen. Want sT is wel degelijk van belang het zegt over hoe serieus je bent. Kijk bijvoorbeeld bij mensen die andere sporten doen.

ben ik het wel mee eens
het is geen modeshow maar een beetje normaal der bij lopen vind ik wel normaal,maar het moet wel confortabel zitten

Wat ik wel belangrijk vind is dat ik me douche voor ik train
ik heb een bloed hekel aan die mensen die meuren na de zweet
sta je net na lucht te happen na een zware set loopt er net zo eentje voor bij
gatverdamme

ben ik het wel mee eens
het is geen modeshow maar een beetje normaal der bij lopen vind ik wel normaal,maar het moet wel confortabel zitten

gatverdamme

tsja, als je zwaar traint kan het wel eens gebeuren dat je begint te zweten.... :rolleyes:

Ik heb een hele stapel shirts die ik niet meer aan kan naar het werk (vlekken, uitgelubberd, verkleurd)... ideaal om in te trainen. Zit zelfs een roze bij (om in contact te blijven met mijn vrouwlijke kant... ideaal voor deadlift-dag) :)

Goedkoopste short die ik kan krijgen (wel met wat rek, anders scheur ik er bij de eerste de beste squat uit)

en een paar asics gel indoor sportschoenen die eigenlijk aan vervanging nodig zijn. (meestal met enkelsokjes, soms normale sportsokken)

t'is schoon, fris en het bedekt de dingen die andere mensen liever niet zien. (pens, littekens, rugbeharing enzo)

Simpel shirtje en trainingsbroek :D

oud tshirt en sportbroek

ben ik het wel mee eens

gatverdamme

Ik vind het vooral belangrijk om ERNA nog een douche te nemen... ;)
Niet vergeten hoor! :finger:

Terug
Naar boven