MuscleMeat

Klein kuurtje

Dat wilde ik eventueel al bij de volgende proberen, als deze goed gaat (zie eerste post) ;) Vind trenbolone trouwens wel een "gevorderde" steroide. Je hoort er vaak maar "enge" verhalen over. Of is korte trenbolone milder?
Het valt me op dat een hoop mensen dingen roepen, maar geen redenering of alternatief geven. :o

Of je trenbolone nu gebruikt of bij je volgende kuur dat maakt toch ook niet meer uit of zie ik dat nu verkeerd?
trenbolone A is heftiger dan trenbolone E. Maar als het te heftig is pas je toch de dosis aan dan zit je maar paar dagen met wat extra sides. Ga je trenbolone E gebruiken zit je toch gauw paar weken met de sides.

Lijkt me ook handiger om eerst Tren te doen. Want je gebruikt dianabol in je eerste kuur en dan samen met Tren kan je flink wat massa aanzetten. Dan kan je in kuur 2 Masteron gebruiken om dat minimale hoeveelheidje vet/vocht weg te werken. En als Tren echt goed bevalt kan je in kuur 2 Test P/ Tren A/ Mast draaien. JAMM JAMM

EDIT: Waarom maakt het forum van T ren soms automatisch Trenbolone en soms laat ie T ren staan??

• Topic Starter Topic Starter
Of je trenbolone nu gebruikt of bij je volgende kuur dat maakt toch ook niet meer uit of zie ik dat nu verkeerd?
trenbolone A is heftiger dan trenbolone E. Maar als het te heftig is pas je toch de dosis aan dan zit je maar paar dagen met wat extra sides. Ga je trenbolone E gebruiken zit je toch gauw paar weken met de sides.

Lijkt me ook handiger om eerst trenbolone te doen. Want je gebruikt dianabol in je eerste kuur en dan samen met Tren kan je flink wat massa aanzetten. Dan kan je in kuur 2 Masteron gebruiken om dat minimale hoeveelheidje vet/vocht weg te werken. En als Tren echt goed bevalt kan je in kuur 2 Test P/ Tren A/ Mast draaien. JAMM JAMM

EDIT: Waarom maakt het forum van T ren soms automatisch Trenbolone en soms laat ie T ren staan??

Kijk, hier kan ik wat mee Jamess! :thumbup: Werkt tren dan zo goed samen met diana?

Ik zal heel eerlijk zeggen persoonlijk hebben ik die spullen samen niet gebruikt. Maar ik ben laatste weken een Test/trenbolone en/of Mast kuur aan samen stellen dus heb veel gelezen van de guru's hierzo.

trenbolone is (mits je voeding daarop ingesteld is) een goede massabouwer en dianabol is ook een goede massabouwer. Lijkt mij dus dat deze 2 goed hand in hand gaan.
Als je Mast tegenover dianabol zet zit het anders. Dbol is voor de massa/vet/vocht en Mast doet beetje massa/vocht afdrijven en harder maken.

Dan lijkt Tren mij nu verstandigere keuze.

Vergeet er dan niet de Test naast te zetten;)

Naar mijn idee is dit inderdaad voor een gevorderde gebruiker die op zoek is naar dingen die nog goed voor hem werken, misschien met prime ed. Het zou dan een manier zijn om een soort shock te creëeren om op te groeien. Ik vind dit er toch iets meer uitzien als een soort cutkuurtje en die hebben sowieso naar mijn mening alleen zin als je ze ook de tijd geeft om te werken.

Ik vind het helemaal niet zo verkeerd eigenlijk als kort kuur als je wat ervaring hebt met kuren, weet waar je op reageert en primed eerst :D

Maar in dit geval eerder een doe maar effe niet,

Laatst bewerkt:
Naar mijn idee is dit inderdaad voor een gevorderde gebruiker die op zoek is naar dingen die nog goed voor hem werken, misschien met prime ed. Het zou dan een manier zijn om een soort shock te creëeren om op te groeien. Ik vind dit er toch iets meer uitzien als een soort cutkuurtje en die hebben sowieso naar mijn mening alleen zin als je ze ook de tijd geeft om te werken.

Tuurlijk, als je je lichaam in die staat stelt ga je er echt weinig mee gainen.

DAN is 3 weken te kort.

Maar prima, ga vooral je gang en verdiep je er niet in.
Ondanks wens ik m alle gains van de wereld toe, maar het kan gewoon veel beter.
Dat is het enige wat ik ermee wil zeggen.

Als die Prop/Mast/dianabol zou nemen zou die ook minimaal vochtvasthouden vanwege de Mast. Maar dan zouden de eigenschappen van dBOL niet goed benut worden.

Test/trenbolone/dBOL, Ja met de dianabol koppijn en met trenbolone slapeloosheid. Dan is die slapeloosheid eindelijk weg na 2weken, hoef je nog maar een paar dagen.

Zou gewoon Test/Tren/Masteron pakken dan heb je:

Test
19-nor
DHT

De beste combinatie die er is in een kuurtje.

Dit is advies, je lijkt me toch al vastbesloten om te kuren dus wie ben ik om jou tegen te houden.

een winny only zou een optie voor je zijn als je doel toch maar +/- 3kg droge massa is..

een winny only zou een optie voor je zijn als je doel toch maar +/- 3kg droge massa is..
Hahaha, Iedereen weet hier hoeveel 3kg in 3 weken is! denk niet dat ik meer dan 300gram zal winnen van winny only! :D Is een leuk middel om te stacken, en heeel leuk om te nemen om kennis te maken met aas, maar voor mij gaat de zon niet meer op voor een paar mg winny! :D

Als die Prop/Mast/dianabol zou nemen zou die ook minimaal vochtvasthouden vanwege de Mast. Maar dan zouden de eigenschappen van dianabol niet goed benut worden.

Test/trenbolone/dianabol, Ja met de dianabol koppijn en met trenbolone slapeloosheid. Dan is die slapeloosheid eindelijk weg na 2weken, hoef je nog maar een paar dagen.

Zou gewoon Test/trenbolone/Masteron pakken dan heb je:

Test
19-nor
DHT

De beste combinatie die er is in een kuurtje.

Dit is advies, je lijkt me toch al vastbesloten om te kuren dus wie ben ik om jou tegen te houden.

Ik ben juist erg blij met je inbreng, ik heb nog helemaal niet besloten wat te gaan nemen! Alhoewel test/trenbolone/mast wel erg lekker klinkt!

Hahaha, Iedereen weet hier hoeveel 3kg in 3 weken is! denk niet dat ik meer dan 300gram zal winnen van winny only! :D Is een leuk middel om te stacken, en heeel leuk om te nemen om kennis te maken met aas, maar voor mij gaat de zon niet meer op voor een paar mg winny! :D

Ik ben juist erg blij met je inbreng, ik heb nog helemaal niet besloten wat te gaan nemen! Alhoewel test/trenbolone/mast wel erg lekker klinkt!

Voor jou gaat de zon niet op voor paar mg winny? Je hebt nog maar 1kuurtje achter de rug dan weet je nog niet eens hoe je op winny reageerd dus weet je ook niet hoeveel je gained.

En hou jezelf nou niet voor de gek want je wilt zeker weten een kuurtje pakken.

Voor jou gaat de zon niet op voor paar mg winny? Je hebt nog maar 1kuurtje achter de rug dan weet je nog niet eens hoe je op winny reageerd dus weet je ook niet hoeveel je gained.

En hou jezelf nou niet voor de gek want je wilt zeker weten een kuurtje pakken.

Voor m'n eerste kuurtje had ik al winny genomen (zie beginpost)
Ik weet niet zo goed wat je met je laatste zin bedoeld? Ik ga wil ook sowieso een kuurtje pakken, daarom starte ik dit topic ook, het stond alleen nog niet vast welke gear ik exact zou gebruiken.

Wat lul je nou dan?

Ik ben juist erg blij met je inbreng, ik heb nog helemaal niet besloten wat te gaan nemen!

En nu zeg je ineens van wel.

Je zegt dat je 3kg wilt winnen, en moet Winstrol heb je dat gedaan in je eerste kuurtje waarom zou je het dan niet weer doen. Het komt niet allemaal betrouwbaar over als je dingen zegt die elkaar tegenspreken.

Wat lul je nou dan?

Ik ben juist erg blij met je inbreng, ik heb nog helemaal niet besloten wat te gaan nemen!

En nu zeg je ineens van wel.

Je zegt dat je 3kg wilt winnen, en moet Winstrol heb je dat gedaan in je eerste kuurtje waarom zou je het dan niet weer doen. Het komt niet allemaal betrouwbaar over als je dingen zegt die elkaar tegenspreken.

In m'n post staat: voor mij gaat de zon niet MEER op voor een paar mg winny....... Heb in de tussentijd al zoveel kg gewonnen ook door me vorige kuur. DENK niet meer dat dat nog veel zal doen

Trouwens, ik las je post helemaal verkeerd joh, ik las alleen maar: Dit is advies, dus wie ben ik om jou tegen te houden. :tanden: oeps

Kom op jongens. Jullie bedoelen hetzelfde maar lezen langs elkaar heen.
We kunnen zeggen pak samen een pilsje maar dat doen we niet. Dus ik zeg: Breek samen een vialtje test aan. Als dat geen kameraardschap is weet ik het ook niet meer hahaha

Geef jij een rondje dan james :D

Tren ace schijnt nog wat heftiger te zijn als tren enth.Voordeel van tren ace is als je flinke sides krijgt kan je gelijk kappen en met tren enth moet je het ester ''uitzitten''.Maar er zullen vast wel wat trenliefhebbers reageren zometeen;)

as dit je 2e echte kuur is!waarom doe je dan niet gewoon test/deca of sust/deca of test/bold?waarom een korte kuur met zo weinig mg per week!
als je nou big mause neemt die neemt tenminste beste hoeveelheden!

Terug
Naar boven