niettes! die moeten samen met test prop

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat wilde ik eventueel al bij de volgende proberen, als deze goed gaat (zie eerste post)Vind trenbolone trouwens wel een "gevorderde" steroide. Je hoort er vaak maar "enge" verhalen over. Of is korte trenbolone milder?
Het valt me op dat een hoop mensen dingen roepen, maar geen redenering of alternatief geven.![]()
Of je trenbolone nu gebruikt of bij je volgende kuur dat maakt toch ook niet meer uit of zie ik dat nu verkeerd?
trenbolone A is heftiger dan trenbolone E. Maar als het te heftig is pas je toch de dosis aan dan zit je maar paar dagen met wat extra sides. Ga je trenbolone E gebruiken zit je toch gauw paar weken met de sides.
Lijkt me ook handiger om eerst trenbolone te doen. Want je gebruikt dianabol in je eerste kuur en dan samen met Tren kan je flink wat massa aanzetten. Dan kan je in kuur 2 Masteron gebruiken om dat minimale hoeveelheidje vet/vocht weg te werken. En als Tren echt goed bevalt kan je in kuur 2 Test P/ Tren A/ Mast draaien. JAMM JAMM
EDIT: Waarom maakt het forum van T ren soms automatisch Trenbolone en soms laat ie T ren staan??
Naar mijn idee is dit inderdaad voor een gevorderde gebruiker die op zoek is naar dingen die nog goed voor hem werken, misschien met prime ed. Het zou dan een manier zijn om een soort shock te creëeren om op te groeien. Ik vind dit er toch iets meer uitzien als een soort cutkuurtje en die hebben sowieso naar mijn mening alleen zin als je ze ook de tijd geeft om te werken.
Hahaha, Iedereen weet hier hoeveel 3kg in 3 weken is! denk niet dat ik meer dan 300gram zal winnen van winny only!een winny only zou een optie voor je zijn als je doel toch maar +/- 3kg droge massa is..
Is een leuk middel om te stacken, en heeel leuk om te nemen om kennis te maken met aas, maar voor mij gaat de zon niet meer op voor een paar mg winny!
Als die Prop/Mast/dianabol zou nemen zou die ook minimaal vochtvasthouden vanwege de Mast. Maar dan zouden de eigenschappen van dianabol niet goed benut worden.
Test/trenbolone/dianabol, Ja met de dianabol koppijn en met trenbolone slapeloosheid. Dan is die slapeloosheid eindelijk weg na 2weken, hoef je nog maar een paar dagen.
Zou gewoon Test/trenbolone/Masteron pakken dan heb je:
Test
19-nor
DHT
De beste combinatie die er is in een kuurtje.
Dit is advies, je lijkt me toch al vastbesloten om te kuren dus wie ben ik om jou tegen te houden.
Hahaha, Iedereen weet hier hoeveel 3kg in 3 weken is! denk niet dat ik meer dan 300gram zal winnen van winny only!Is een leuk middel om te stacken, en heeel leuk om te nemen om kennis te maken met aas, maar voor mij gaat de zon niet meer op voor een paar mg winny!
![]()
Ik ben juist erg blij met je inbreng, ik heb nog helemaal niet besloten wat te gaan nemen! Alhoewel test/trenbolone/mast wel erg lekker klinkt!
Voor jou gaat de zon niet op voor paar mg winny? Je hebt nog maar 1kuurtje achter de rug dan weet je nog niet eens hoe je op winny reageerd dus weet je ook niet hoeveel je gained.
En hou jezelf nou niet voor de gek want je wilt zeker weten een kuurtje pakken.
Wat lul je nou dan?
Ik ben juist erg blij met je inbreng, ik heb nog helemaal niet besloten wat te gaan nemen!
En nu zeg je ineens van wel.
Je zegt dat je 3kg wilt winnen, en moet Winstrol heb je dat gedaan in je eerste kuurtje waarom zou je het dan niet weer doen. Het komt niet allemaal betrouwbaar over als je dingen zegt die elkaar tegenspreken.
oeps