MuscleMeat

Klein kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
as dit je 2e echte kuur is!waarom doe je dan niet gewoon test/deca of sust/deca of test/bold?waarom een korte kuur met zo weinig mg per week!
als je nou big mause neemt die neemt tenminste beste hoeveelheden!

Denk niet dat die hoeveelheden van big maus voor een 2e kuur zijn. Btw, als ik om de dag 200mg prop zet, staat dat zo een beetje gelijk aan ±600mg enanth per week. Dan nog die masteron en eventueel trenbolone ernaast. Lijkt me meer dan genoeg om op te groeien.

De reden waarom ik een kort kuurtje doe, en dus niet aan de test enh/sust/deca etc ga is omdat ik niet als een ballonetje op wil poffen, terug wil vallen na de kuur, niet 4maanden last van acne wil hebben, na 3 weken het vele eten me neus al uit komt etc etc.

Waarom zet je niet gewoon lekker elke dag en dan de helft?

Met hulp van m'n mede board genootjes wordt dit hem:

1-20 200mg Prop eod
1-20 100mg Masteron eod
1-20 75mg Tren ace eod

dag 7-10-13-16-19 500iu hcg

Nakuur met wat nolva en een beetje clomid

Ben al begonnen met primen;
Voeding: 3dagen low, 1 dag high.
Training: alleen wat basis oefeningen.

Met hulp van m'n mede board genootjes wordt dit hem:

1-20 200mg Prop eod
1-20 100mg Masteron eod
1-20 75mg trenbolone ace eod

dag 7-10-13-16-19 500iu hcg

Nakuur met wat nolvadex en een beetje clomid

Ben al begonnen met primen;
Voeding: 3dagen low, 1 dag high.
Training: alleen wat basis oefeningen.

Goed dat je je verdiept hebt in die techniek kerel!
Veel succes, en trouwens als je een logje bij houd help je er een boel mensen mee!

Ziet er lekker uit. Succes met behalen van je doelen!!! Als je wil post even de resultaten als je klaar bent. Ben wel benieuwd!

Ja zal zeker me resultaten posten.
De bedoeling is om me lichaam niet zwaar te belasten zoals bij lange kuurtjes. Heb namelijk het gevoel dat mij hele stelsel vrij vragiel is, en dat ik veel moeite heb met herstellen. Daarom o.a. ook deze manier van kuren.
Hoop zo goed als niks terug te vallen en me eigen productie mooi op pijl te houden mede door die hcg gedurende de hele kuur.

Doel: 3 kilo schoon en blijvend. Dus dat ik een maand na me kuur nog 3 kilo over heb, dus op het moment dat ik aan me volgende 3weekse kuur begin.

Want een hoop mensen zeggen dat ze 8 kilo winst behalen met een kuurtje, maar vertellen er niet bij dat ze 6 weken na de kuur nog eens 3 kilo verliezen!

Terug
Naar boven