AndroidHealthClinic

klein vraagje

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Ik weet niet zeker of dit hier hoort maar hier leek het me het beste thuis te horen. Ik wil bij mijn volgende kuur injecteerbare vitamine B 12 erbij pakken maar mijn vraag is: kan ik dit hetzelfde als testo enz injecteren ik was op google aan het zoeken en las vanalles over insuline naald in de buik ens

Subq -> google

Big t heeft er een topic aan gewijd, ik zou zeggen zoek het op

gewoon onderhuids zetten man. IM zetten is alsof je op de snelweg 140km gaat rijden om 1min sneller op je werk te komen...

Lekker IM zetten met je AS. Kuur je niet en wil je toch B12 spuiten, dan met slin naaldje in je triceps ofzo. Heb het zelf overal gezet met slin naaldje: triceps, biceps, pecs, traps, lats, zijkant been, kuiten etc. Enige plek waar het niet lekker aanvoelde waren de kuiten en dat heb ik van meerdere personen gehoord.

Lekker IM zetten met je AS. Kuur je niet en wil je toch B12 spuiten, dan met slin naaldje in je triceps ofzo. Heb het zelf overal gezet met slin naaldje: triceps, biceps, pecs, traps, lats, zijkant been, kuiten etc. Enige plek waar het niet lekker aanvoelde waren de kuiten en dat heb ik van meerdere personen gehoord.

Waarom zou je het tijdens een kuur wel IM zetten met je AS?
- je weet niet of de oplosmiddelen, olie etc je b12 minder goed op maken of niet
- gore troep water/olie mix
- alsof je al niet genoeg weefsel beschadigd met de depots van je aas. Waarom zou je dit niet voor zo ver mogelijk willen beperken?

Waarom zou je het tijdens een kuur wel IM zetten met je AS?
- je weet niet of de oplosmiddelen, olie etc je b12 minder goed op maken of niet
- gore troep water/olie mix
- alsof je al niet genoeg weefsel beschadigd met de depots van je aas. Waarom zou je dit niet voor zo ver mogelijk willen beperken?

Als je toch met een grotere naald je AS IM gaat injecteren, waarom dan niet lekker die 1ml B12 erbij zetten? Dan hoef je maar 1x te prikken. Vind ik wel zo makkelijk.

Gore troep? Wat is er goor aan? Ze mixen niet eens. Is het dan zo fijn om verschillende AS te mixen als die als gevolg daarvan lekker gaan kristalliseren? Daar hoor je nooit iemand over en ja, daar heb ik ervaring mee.

Niks moet, geef alleen aan dat het kan. Vind het zelf makkelijker en dat van die weefselbeschadiging valt reuze mee, maar als iemand het niet fijn vindt dan kan het natuurlijk ook anders.

b12 is aardig met as te zetten, alleen is het wel zo dat de b12 eerst gaat dan pas de as =)

Terug
Naar boven