Rob H
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 9%
Dag heren (en eventueel Dames),
ik zal me eerst even kort voorstellen... Mijn naam is Rob, ik ben 19 jaar en ik ben nu ongeveer een 4 maanden aan het trainen. Sinds januari ben ik op dieet gegaan, ik ben van 126kg naar 97 gegaan. Op die 97kg zit ik nu stabiel, daarmee bedoel ik dat mijn gewicht hetzelfde is gebleven, ook al train ik.
Hoe ben ik begonnen:
Redelijk fout, achteraf bekeken... Ik begon meteen met 4-5 keer in de week te trainen met een 2-dagen split schema. Ik moet wel zeggen dat ik in het begin niet zo fanatiek trainde, dus ik heb niet echt overdreven. Desalniettemin... Nog steeds fout in mijn ogen.
Nu train ik een 5 keer in de week.
Zoals je ziet bij mijn info ben ik 1m89 groot en weeg ik nu een 97 kg, met 15,5% vet. Graag zou ik mijn vetpercentage nog wat naar beneden halen, om het realistisch te houden zou ik graag naar de 12% gaan. (Het is winter hé..) Daarom heb ik me geregistreerd, na veel gelezen te hebben zonder account.
Mijn voeding nu:
08.00u: 1x Vanille shake (wei-eiwitten) met water.
09.00u: 3-4 boterhammen met kippenfilet, ham of magere kaas.
13.30u: Kip, kalkoen of biefstuk met aardappelen en groenten. Meestal warme groenten (Witloof, boontjes (gestoofd), spinazie, ...)
16.00u: 1xbanaan.
18.30u: Enkele boterhammen met mager beleg.
Na het trainen drink ik dan nog een whey-shake met water.
Nu... Omdat ik nog een 7-8 kg wou kwijt geraken aan vet, wou ik nog een kleine aanpassing maken aan mijn dieet. Zou het verstandig zijn om brood te vervangen door rijstwafels?
Water drink ik naar eigen mening wel genoeg, een 1,5 liter per dag.
Ik hoop dat jullie mij nu niet naar een fitnessforum gaan doorzenden
Want mijn uiteindelijke doel is bodybuilding. Ik wil enkel met een schone lei starten en van dat lelijke buikvet geraken.
Ik zal een van de dagen hopelijk ook mijn schema hier bij voegen.
Dan, als eindvraag: Zou ik een vetverbrander zoals Hydroxicut bijnemen? Het zijn nu net die laatste kilo'tjes die me echt niet meer lukken. Ik voel me gewoon niet goed in mijn vel op deze manier en het is niet echt motiverend.
Bedankt voor het lezen,
Rob
ik zal me eerst even kort voorstellen... Mijn naam is Rob, ik ben 19 jaar en ik ben nu ongeveer een 4 maanden aan het trainen. Sinds januari ben ik op dieet gegaan, ik ben van 126kg naar 97 gegaan. Op die 97kg zit ik nu stabiel, daarmee bedoel ik dat mijn gewicht hetzelfde is gebleven, ook al train ik.
Hoe ben ik begonnen:
Redelijk fout, achteraf bekeken... Ik begon meteen met 4-5 keer in de week te trainen met een 2-dagen split schema. Ik moet wel zeggen dat ik in het begin niet zo fanatiek trainde, dus ik heb niet echt overdreven. Desalniettemin... Nog steeds fout in mijn ogen.
Nu train ik een 5 keer in de week.
Zoals je ziet bij mijn info ben ik 1m89 groot en weeg ik nu een 97 kg, met 15,5% vet. Graag zou ik mijn vetpercentage nog wat naar beneden halen, om het realistisch te houden zou ik graag naar de 12% gaan. (Het is winter hé..) Daarom heb ik me geregistreerd, na veel gelezen te hebben zonder account.
Mijn voeding nu:
08.00u: 1x Vanille shake (wei-eiwitten) met water.
09.00u: 3-4 boterhammen met kippenfilet, ham of magere kaas.
13.30u: Kip, kalkoen of biefstuk met aardappelen en groenten. Meestal warme groenten (Witloof, boontjes (gestoofd), spinazie, ...)
16.00u: 1xbanaan.
18.30u: Enkele boterhammen met mager beleg.
Na het trainen drink ik dan nog een whey-shake met water.
Nu... Omdat ik nog een 7-8 kg wou kwijt geraken aan vet, wou ik nog een kleine aanpassing maken aan mijn dieet. Zou het verstandig zijn om brood te vervangen door rijstwafels?
Water drink ik naar eigen mening wel genoeg, een 1,5 liter per dag.
Ik hoop dat jullie mij nu niet naar een fitnessforum gaan doorzenden
Want mijn uiteindelijke doel is bodybuilding. Ik wil enkel met een schone lei starten en van dat lelijke buikvet geraken. Ik zal een van de dagen hopelijk ook mijn schema hier bij voegen.
Dan, als eindvraag: Zou ik een vetverbrander zoals Hydroxicut bijnemen? Het zijn nu net die laatste kilo'tjes die me echt niet meer lukken. Ik voel me gewoon niet goed in mijn vel op deze manier en het is niet echt motiverend.

Bedankt voor het lezen,
Rob

lokaal vet verliezen
).