Fitness Seller

Kleinzerigheid van de sme..euhm politie kost man 500 euro

Gewoon terecht. Maakt niet uit wat er daarvoor is gebeurd, daar kan de politie niks aan doen of veranderen. En al helemaal niet bij een sportuitslag. Mensen gaan toch ook niet schelden tegen de politie of vandalisme uitoefenen na een zwemwedstrijd.. Beetje kinderachtig om je woede naar andere toe te wenden en geen respect te tonen.

Paupervolk ook altijd dat maar moeilijk moet doen en zich druk maken over en tijdens voetbalwedstrijden..het onkruid van de samenleving
Dit dus, 500 euro is misschien een beetje veel maar meestal komt dat sneue k*tvolk weg met hun agressieve, huilerige gedrag als iets in hun miezerige leventjes niet helemaal lukt. Nu is het justice, betalen vuile tokkie!

• Topic Starter Topic Starter
Dit dus, 500 euro is misschien een beetje veel maar meestal komt dat sneue k*tvolk weg met hun agressieve, huilerige gedrag als iets in hun miezerige leventjes niet helemaal lukt. Nu is het justice, betalen vuile tokkie!

Hoelang ben je al smeris?

Ik ben geen smeris maar ik hou er niet van als mensen zich niet normaal kunnen gedragen op straat. Als je op straat loopt als volwassen man dan hoor je respect te hebben voor andere mensen. Dus niet schreeuwen, vloeken en middelvingers opsteken. Als je dat soort gasten verkeerd aankijkt heb je gelijk ruzie. Dus in dit geval goede zaak dat de smerissen hier wat aan doen.

Ik ben geen smeris maar ik hou er niet van als mensen zich niet normaal kunnen gedragen op straat. Als je op straat loopt als volwassen man dan hoor je respect te hebben voor andere mensen. Dus niet schreeuwen, vloeken en middelvingers opsteken. Als je dat soort gasten verkeerd aankijkt heb je gelijk ruzie. Dus in dit geval goede zaak dat de smerissen hier wat aan doen.

Je trekt nu allerlei voorbarige conclusies.
Onzin om het maar gelijk in de hoek te plaatsen die je niet verkeerd moet aankijken.

Zou jij je voor 1500 euro per maand continu laten uitschelden door bezopen tokkies ?

Het is godsonmogenlijk dat ik smeris zou worden, voor nog geen miljoen per maand.
Mocht ik toch een smeris zijn zou ik er boven staan en zeker geen misbruik van mijn macht maken.
Eventueel een vinger terug op steken.

Waarom zou ik me zulk kinderachtig gedrag moeten aantrekken ???

gewoon terecht. Maakt niet uit wat er daarvoor is gebeurd, daar kan de politie niks aan doen of veranderen. En al helemaal niet bij een sportuitslag. Mensen gaan toch ook niet schelden tegen de politie of vandalisme uitoefenen na een zwemwedstrijd.. Beetje kinderachtig om je woede naar andere toe te wenden en geen respect te tonen.

Paupervolk ook altijd dat maar moeilijk moet doen en zich druk maken over en tijdens voetbalwedstrijden..het onkruid van de samenleving
+1

Je trekt nu allerlei voorbarige conclusies.
Onzin om het maar gelijk in de hoek te plaatsen die je niet verkeerd moet aankijken.

Het is godsonmogenlijk dat ik smeris zou worden, voor nog geen miljoen per maand.
Mocht ik toch een smeris zijn zou ik er boven staan en zeker geen misbruik van mijn macht maken.
Eventueel een vinger terug op steken.

Waarom zou ik me zulk kinderachtig gedrag moeten aantrekken ???

Omdat het gezag van de politie ondermijnt. Niemand neemt de politie meer serieus, waardoor ze zich steeds meer als eikels moeten gaan gedragen. Moet je in het buitenland eens proberen.. ga voor de grap eens naar de USA en beschimp daar eens een agent....

Omdat het gezag van de politie ondermijnt. Niemand neemt de politie meer serieus, waardoor ze zich steeds meer als eikels moeten gaan gedragen. Moet je in het buitenland eens proberen.. ga voor de grap eens naar de USA en beschimp daar eens een agent....

het is juist dit soort acties waardoor men de politie niet serieus neemt.

Het gezag van de politie?
Ze worden gedwongen zich als eikels te gedragen en het is niet zo dat ze daar zelf voor kiezen? :D

Het is niet zo omdat het hier kleinzerig is dat in het buiteland wel allemaal goed verloopt natuurlijk.

Taak van de politie is de burger te dienen wat een enorme verantwoordelijke functie is, als je dat niet aankan moet je het niet doen.

. Sowieso is het belachelijk dat iemand een boete of straf kan krijgen vanwege schelden of gebaren tegen politie, dat is een beperking van de vrijheid van meningsuiting en ook compleet achterlijk omdat er geen enkele reden is om politie meer rechten te geven dan elke andere burger op dit vlak. .

Ik vind de boete behoorlijk overdreven, maar ik ben het hier volledig oneens met je bewering over gelijkheid. Ordehandhaving werkt niet als men het principe van gelijkheid volledig gaat doordrijven.
Politie is een gezagsfunctie, en die moet je als burger respecteren. Je kan dat oneerlijk/niet gelijk vinden, maar op die manier wordt er voor gezorgd dat politiemensen tenminste hun job kunnen doen.

Weet je wat het gezag van politie ondermijnt? Te lichte of te zware straffen en totaal niet in staat zijn om te handelen naar de situatie.

Verder is de USA ook totaal doorgedraaid dus daar moet je je nooit mee vergelijken. Dan kan je ook wel zeggen "in de US martelen ze je als je verdacht bent van terrorisme, dus moeten we dat hier ook maar eens gaan doen."

Ik vind de boete behoorlijk overdreven, maar ik ben het hier volledig oneens met je bewering over gelijkheid. Ordehandhaving werkt niet als men het principe van gelijkheid volledig gaat doordrijven.
Politie is een gezagsfunctie, en die moet je als burger respecteren. Je kan dat oneerlijk/niet gelijk vinden, maar op die manier wordt er voor gezorgd dat politiemensen tenminste hun job kunnen doen.
Tja dat is een ideologische discussie, en er zijn natuurlijk grenzen. Maar voor een middelvinger en schelden vind ik dat er geen enkele sanctie mag bestaan.

Tja dat is een ideologische discussie, en er zijn natuurlijk grenzen. Maar voor een middelvinger en schelden vind ik dat er geen enkele sanctie mag bestaan.

Scheld tegen je leerkracht, of steek je middelvinger uit, en je krijgt strafwerk. Scheld een politie agent uit, en je krijgt een boete.

In dit geval (hoewel we natuurlijk niet alle details kennen) vind de €500 boete zeker overdreven. Maar bij voortdurend gescheld, nadat de politie-agent herhaaldelijk heeft gevraagd om wat respect te tonen, vind ik een boete zeker verantwoord.

k*t voetbal

Scheld tegen je leerkracht, of steek je middelvinger uit, en je krijgt strafwerk. Scheld een politie agent uit, en je krijgt een boete.

In dit geval (hoewel we natuurlijk niet alle details kennen) vind de €500 boete zeker overdreven. Maar bij voortdurend gescheld, nadat de politie-agent herhaaldelijk heeft gevraagd om wat respect te tonen, vind ik een boete zeker verantwoord.
Strafwerk (wat je krijgt als je minderjarig bent, en niet als je meerderjarig bent.. Mag ik hopen) vergelijken met een geldboete?

Beide partijen pannekoeken, Marco van Basten is er niks bij.

vind 500 euro wel erg veel geld, maar heb zo'n vermoeden dat ie het er wel naar gemaakt heeft..

Volledig onterecht natuurlijk, 500€:roflol: Maar stiekem ben ik toch wel blij aangezien ik een hekel heb aan dergelijke bekrompen lui die pissed zijn omdat 'hun' voetbalploegje heeft verloren. Nu heeft ie tenminste een goede reden om boos te zijn.

Zou jij je voor 1500 euro per maand continu laten uitschelden door bezopen tokkies ?
t*ring man ga ff lekker smeris spelen , sorry hoor maar je bent wel meneer smeris nummer 1 :o:rolleyes:

500 euro is gewoon te belachelijk voor woorden maar naar jou standaards prima zo blijkt ?
wat is next 1000Euro voor moderaten ?!

Serieus het moet echt niet gekker worden !!!
gelukkig hebben we geen crisis of zo !

Mooi dat afgeven op de politie. Totdat ze jou of een van je geliefden hulp moeten bieden, je vriend(in) geruststellen terwijl hij of zij bekneld zit in de auto, ouders moeten vertellen dat hun kindje is aangereden en helaas overleden, mensen reanimeren terwijl er tokkies omheen staan te schreeuwen en je het werk onmogelijk maken, de gevolgen van een zelfmoord mogen aanschouwen, etc. En uitgescholden worden moet je dan maar pikken...... :roflol:

Inleven in emotie is één ding, maar je zonder respect laten behandelen iets anders. Respect voor gezag is helaas niet vanzelfsprekend. Zoals sommigen hier redeneren mag de scheidsrechter het ook niet te bont maken, want anders.....

Gedraag je en er lijkt mij niets aan de hand. :dunno:

Terug
Naar boven