AndroidHealthClinic

Kleurverschil Test E

Bezoekers in dit topic

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1.376
Waardering
11
Mensen,

Ik heb hier 2 potjes test e van gs staan, het valt mij op dat de vloeistof in het ene potje donkerder van kleur is dan het andere potje.

lotnr van het potje met donkere vloeistof : 435285
lotnr van het potje met heldere vloeisof :43201

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt ????


groeten!
 
lotnr 435285 heb ik ook gehad , werk wel maar wel een paar dagen pijn in je bil
andere kan ik niets over zeggen
 
Het ene potje vloeistof is wss langer verwarmd dan het andere. Kleurverschil is een bekend verschijnsel en heeft geen effect op de werkzame stof. Het is bekend geworden met de nandrolone Human Grade. Dus niets om je zorgen te maken.
 
Post dit nou eens in de juiste sektie.


Het noemen van die namen is hier niet toegestaan, helaas nog wel in de echt/nep sektie.
 
Laatst bewerkt:
Het ene potje vloeistof is wss langer verwarmd dan het andere. Kleurverschil is een bekend verschijnsel en heeft geen effect op de werkzame stof. Het is bekend geworden met de nandrolone Human Grade. Dus niets om je zorgen te maken.

oke dan thnx suat :)
 
geen paniek toen ik 3 vials test had ware ze ook verschillend van kleur
 
Post dit nou eens in de juiste sektie.


Het noemen van die namen is hier niet toegestaan, helaas nog wel in de echt/nep sektie.

DUS................ SLOTJE!!!
Rukkers snappen het nog steeds niet dus;)
 
FF dan een korte uitleg zodat men deze thread kan sluiten om verdere onzin te voorkomen.

Kleur verschil komt NOOIT door verwarmen! (enkel als men de olie zou laten verbranden, maar niemand is ZO dom omdat te doen want dan komen er ZEER schadelijke stoffen in de olie).

Kleur verschil kan wel komen door: evt een andere olie want men wil nog weleens wisselen van het soort olie.
Ook kan er kleur verschil ontstaan door het drogen van de basis grondstof, als men snel de grondstof nodig heeft dan wil men het droog proces van de poeder nog weleens versnellen en dat resulteert in een iet wat donkere poeder.
Als men deze poeder dan gebruikt voor de productie van...., dan is de kans 99,99% dat de gemaakte vloeistof donkereder van kleur is.
 
Back
Naar boven