AndroidHealthClinic

Kliksafe kraken/omzeilen

hahahah het was fhoc dus ook nog gelukt xD !

• Topic Starter Topic Starter
Ja die filter werkt te goed haha.
En hij valt erg moeilijk te omzeilen ;P
Maarja ik ben er vanaf:)

Toch is er een oplossing!!

Mensen, dit is geen gelul, en werkt serieus!!

Er is een programma waarmee je om kliksafe kunt..

dit heet 'ultrasurf'

kun je overal downloaden (de meeste site's worden trouwens door kliksafe wel gefilterd) maar als je een laptop hebt raad ik aan om bij vrienden of dergelijke die geen kliksafe hebben dit te downloaden..

als je ultrasurf gedownload hebt, en dan opent krijg je een vierkant schermpje met 3 servers. klik degene aan met het hoogste percentage en klik dan op 'home'.

Violá!!

succes;)

(ps. het is niet super snel, maar werkt prima. ( only available on internet explorer )

destroyfilters.info werkt sowieso :)

Echt triest als je zo'n filter installeert. Dan doe je net of er geen coïtus, geweld, games en weet ik wat bestaat. Daarnaast kunnen sites die volgens het filter "aanzetten tot haat" juist een andere kant van een discussie laten zien. Totaal gestoord ben je als je vrijwillig je eigen internet of dat van je familie filtert, wat mij betreft mogen dat soort mensen op de longstay terecht komen.

Maar goed dat je het toch hebt kunnen omzeilen :)

"Sites die aanzetten tot haat, coïtus, discriminatie, racisme, geweld, zelfmoord, euthanasie, roken, drugs- en alcoholmisbruik en ander onverantwoord gedrag komen ook niet door het filter heen."

Hoe kom je op dbb?

Keihard geowned door je pa!

Mensen, dit is geen gelul, en werkt serieus!!

Er is een programma waarmee je om kliksafe kunt..

dit heet 'ultrasurf'

kun je overal downloaden (de meeste site's worden trouwens door kliksafe wel gefilterd) maar als je een laptop hebt raad ik aan om bij vrienden of dergelijke die geen kliksafe hebben dit te downloaden..

als je ultrasurf gedownload hebt, en dan opent krijg je een vierkant schermpje met 3 servers. klik degene aan met het hoogste percentage en klik dan op 'home'.

Violá!!

succes;)

(ps. het is niet super snel, maar werkt prima. ( only available on internet explorer )

Had ik al eerder in het topic vermeld :)

topic nog niet gezien tot nu, spijtig dat beginpost weggeedit is:roflol:

topic nog niet gezien tot nu, spijtig dat beginpost weggeedit is:roflol:

Speciaal voor jou;

"
Origineel gepost door Undefeated [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zit verd********** als 22 jaar op open internet en nu heeft mijn vader dat gierige gare goedkope Kliksafe (=filter) erop gezet.
Ik heb nog jongere broertjes, voor hun vindt ik het wel goed.
Maar het mag duidelijk zijn dat ik hier geen zin in heb!!!
En het hele internet is nu sowieso vreselijk traag en dat voor zoveel geld.
Ik kan zelfs geeneens op Youtube om motivation filmpjes te kijken voor het trainen :(

Mijn vraag is dus hoe ik dit goed kan kraken/omzeilen?
Ik kan wel dat kastje oid kapotstampen maar dan breekt de hel hier los denk ik:P Dus liever een oplossing voor alleen mijn pc...:D

(Het moge duidelijk zijn dat ik met zo'n pa zsm op mezelf ga wonen, maar ik moet eerst nog een jaartje wachten op een vast contract van mn werk, zodat ik een hypotheekje kan nemen)"

de verwachting was hoger dan de beloning:D

toch bedankt voor de moeite bro:o

Terug
Naar boven