Denbar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ik kon er idd niet meer in (alleen de eerste pagina nog).
Maargoed, ik heb inmiddels het wachtwoord gevonden en kan dus weer overal bij![]()

Hahaha ik kon er idd niet meer in (alleen de eerste pagina nog).
Maargoed, ik heb inmiddels het wachtwoord gevonden en kan dus weer overal bij![]()
!!

"Sites die aanzetten tot haat, coïtus, discriminatie, racisme, geweld, zelfmoord, euthanasie, roken, drugs- en alcoholmisbruik en ander onverantwoord gedrag komen ook niet door het filter heen."
Hoe kom je op dbb?
Mensen, dit is geen gelul, en werkt serieus!!
Er is een programma waarmee je om kliksafe kunt..
dit heet 'ultrasurf'
kun je overal downloaden (de meeste site's worden trouwens door kliksafe wel gefilterd) maar als je een laptop hebt raad ik aan om bij vrienden of dergelijke die geen kliksafe hebben dit te downloaden..
als je ultrasurf gedownload hebt, en dan opent krijg je een vierkant schermpje met 3 servers. klik degene aan met het hoogste percentage en klik dan op 'home'.
Violá!!
succes
(ps. het is niet super snel, maar werkt prima. ( only available on internet explorer )

op windows 7 moet je gewoon een nieuw acount aanmaken dan kan je ook overal op wel standaard gebruiker =have fun
2e optie = http://ultrasurf.nl.softonic.com/download
topic nog niet gezien tot nu, spijtig dat beginpost weggeedit is![]()

Dus liever een oplossing voor alleen mijn pc...