apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat erom dat ze spelen met cijfers bij het KNMI.Meteorologie is toch ook heel wat anders dan klimaat.
Kan, maar ik vind dat het KNMI zich helemaal niet bezig moet houden met klimaat.
Eensch.Kan, maar ik vind dat het KNMI zich helemaal niet bezig moet houden met klimaat.
True, maar dat onderzoek heeft om opheldering gevraagd en dat willen ze niet geven. Dan gaan mensen natuurlijk vraagtekens zetten.Of ze sjoemelen met cijfers kan je hier niet met zekerheid uit opmaken. Wie garandeert mij dat de meetstations waar ze mee vergelijken niet heel zorgvuldig uit een veel groter aantal gekozen zijn omdat ze dan dit beeld kunnen schetsen. Er zijn ontzettend veel (amateur)weerstations is Nederland, ik zou de verdenking pas geloven als dit blijkt uit het vergelijken met alle beschikbare data.

Best interessant, maar ik heb weinig nieuws gehoord, helaas willen velen dit niet geloven. Wel had alles in ca. 20 minuten besproken kunnen worden, dan zullen er waarschijnlijk ook wat meer mensen naar kijken.Goed gesprek tussen alle hysterie door
![]()
CO2 is een zegen - Marcel Crok en William Happer - Café Weltschmerz
De Amerikaanse natuurkundige William Happer was op uitnodiging van Stichting CLINTEL (www.clintel.nl) te gast in Nederland. Hij gaf een lezing in het gebouw van Café Weltschmerz. In dit interview gaat wetenschapsjournalist Marcel Crok van CLINTEL met Happer in gesprek over de kern van de hele...cafeweltschmerz.nl

Als het niet zo grappig was, dan was het wel enorm triest
![]()
Milieuactivisten zijn bang voor de toekomst
Steeds meer jongeren maken zich zorgen over de toekomst door de klimaatcrisis. Wil ik mijn kind wel laten opgroeien in de huidige waarin we leven? Of nog erger, de toekomst die we tegemoet gaan. Oftewel, baarschaamte.www.dumpert.nl
Baarschaamte. Als je daar last van hebt is je leven echt veel te goed.Als het niet zo grappig was, dan was het wel enorm triest
![]()
Milieuactivisten zijn bang voor de toekomst
Steeds meer jongeren maken zich zorgen over de toekomst door de klimaatcrisis. Wil ik mijn kind wel laten opgroeien in de huidige waarin we leven? Of nog erger, de toekomst die we tegemoet gaan. Oftewel, baarschaamte.www.dumpert.nl
. Je zou het hele filmpje kunnen quoten want het staat echt helemaal vol met totaal belachelijke en hilarische uitspraken."The assumption that the best protein comes from corpses is a racist belief"
Dit moet toch een troll zijn? Hoe kan zo iemand dit met een straight face vertellen, alleen de eerste 20 seconden van de speech al. Je zou het hele filmpje kunnen quoten want het staat echt helemaal vol met totaal belachelijke en hilarische uitspraken.
Voor elke maaltijd die we op tafel zetten gaan bomen in het regenwoud tegen de vlakte