Tuurlijk, ik zeg ook al mijn hele leven dat ik weleens fouten maak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, ik zeg ook al mijn hele leven dat ik weleens fouten maak.
Misschien dat Musk dan toch een nazi salute deed
DBB dus?Dat ding heeft duidelijk meer toegang tot Stormfront dan geschiedenisboeken.![]()
Hahahahahahahahahaha, goeie!
Danku danku. Als u meer wilt horen kun je een kaartje kopen voor mijn optreden in de bürgerbräukeller.
En ze dan ook nog allemaal verbranden wat flink wat energie kost. Niet bepaald Duitse efficiëntie.Waarom zou je gaskamers opzetten in 'death camps' als 1 kogel ook voldoende is? #fakenews #jewlies
Nu ben je een antisemiet!!!En ze dan ook nog allemaal verbranden wat flink wat energie kost. Niet bepaald Duitse efficiëntie.
Massagraf laten graven, ze erboven zetten, executeren, volgende groep, repeat en dan dichtgooien, gaat veel en veel sneller.
Omdat zelfs iemand zoals Erich von dem Bach-Zelewski er klaarblijkelijk een zenuwinzinking door kreeg.Waarom zou je gaskamers opzetten in 'death camps' als 1 kogel ook voldoende is? #fakenews #jewlies
History is written by the victorsOmdat zelfs iemand zoals Erich von dem Bach-Zelewski er klaarblijkelijk een zenuwinzinking door kreeg.
Joh
Het is wiskundig ook onmogelijk om met het aantal crematoria dat er waren in auschwitz bijvoorbeeld 1.1 miljoen mensen te cremeren ook al stonden ze de gehele oorlog 24/7 aan.En ze dan ook nog allemaal verbranden wat flink wat energie kost. Niet bepaald Duitse efficiëntie.
Massagraf laten graven, ze erboven zetten, executeren, volgende groep, repeat en dan dichtgooien, gaat veel en veel sneller.
Top plan. Ik ben voor.Laten we de proef op de som nemen en nogmaals 6 miljoen joden in de oven stoppen, dan kunnen we zien hoe lang het duurt.
Dacht dat mensen mentale inzinkingen van zulke praktijken kregen. Allemaal erg verwarrend.Je bent verkeerd geïnformeerd als je denkt dat er alleen ovens gebruikt werden. 🤭 (@ Sonderaktion 1005)
Ook gaskamers meenemen in de berekening dan?Je bent verkeerd geïnformeerd als je denkt dat er alleen ovens gebruikt werden. 🤭 (@ Sonderaktion 1005)
Gek ook dat er geen blauwe aanslag in de gaskamers zit. Iets wat zyklon B namelijk achter laat.