Fitness Seller

klopt dit?

Een goed voedingsschema, krachtschema en cardioschema. Daar val je van af, niet door jezelf uit te hongeren.

• Topic Starter Topic Starter
Een goed voedingsschema, krachtschema en cardioschema. Daar val je van af, niet door jezelf uit te hongeren.

Dat weet ik ook wel. Stel dat ik meer kcal inneem per dag, en me elke dag hou aan men cardiosessies, volgens het schema kom ik dan bij ipv afvallen!

Je kan beter over de gehele week kijken, zou ik zeggen. Ga Carb-cyclen en daarnaast veel cardio doen. Dan kan je met hard werken ongeveer 1 kg per week verbranden.

Je moet gewoon kijken wat je naar binnen stopt en daar goeg op letten dat het allemaal wat minder is [minder vet]
Dan genoeg Cardio doen en gewoon even een schepje er boven op dus lekker fanatiek dan kan je later het wat rustiger aan doen.
Zie trouwens niks staan over wat je verbruikt overdag tijdens werk is dan verbrand je toch ook wat.
Maar je moet gewoon zorgen dat je er 200-500 cal onder gaat zitten.Verwacht niet dat je dan kg er zo hard af vliegen maar wel mooi geleidelijk.
Of veel meer gaan sporten dan gaat het wat harder dus minimaal 1000 cal er af trainen maar wel goed naar je voeding kijken en verdelen he.
Maar of jou berekening klopt weet ik zo niet
Heb wel eens gelezen dat je minimaal 7000 cal onder je gebruik moeten zitten voor 1 kg te minderen dus dat is heel wat.
dat betekend gewoon hard trainen of eerst even toe leggen op veel cardio

Sterkte ermee en blijf doorgaan

Andre

Je moet gewoon kijken wat je naar binnen stopt en daar goeg op letten dat het allemaal wat minder is [minder vet]
Dan genoeg Cardio doen en gewoon even een schepje er boven op dus lekker fanatiek dan kan je later het wat rustiger aan doen.
Zie trouwens niks staan over wat je verbruikt overdag tijdens werk is dan verbrand je toch ook wat.
Maar je moet gewoon zorgen dat je er 200-500 cal onder gaat zitten.Verwacht niet dat je dan kg er zo hard af vliegen maar wel mooi geleidelijk.
Of veel meer gaan sporten dan gaat het wat harder dus minimaal 1000 cal er af trainen maar wel goed naar je voeding kijken en verdelen he.
Heb wel eens gelezen dat je minimaal 7000 cal onder je gebruik moeten zitten voor 1 kg te minderen dus dat is heel wat.

Andre

Timeframe? 1 week?

Misschien wil je ook wel wat teveel met 100 gram vet per dag te verliezen. Da's 3 kg per maand. Ik zeg niet dat het niet kan, maar je zal er hard voor moeten knokken.

200-500 per dag minderen aan cal. gaat wat makkelijker maar 100 gr vet per dag lijkt mij ook veel want er zal veel vocht bij zitten denk ik.
per week!!!!!
bij mij gaat het niet erg hard om te minderen maar je kan het wel goed zien [veel cardio gedaan en nu extra fietsen naar het werk telt dus dubbel]
maar mij lukt het niet een kg per week.

Andre

7000 onder je onderhoud da ga moeilijk he als je maar 1400cal per dag mag
bedoel je niet 700cal

Andre

Misschien heb je wel gelijk dat 1 kg per week wat veel is. Het is haalbaar. Of het aan te raden is, is een tweede. Maar als je gewoon 6 dagen in de week 100 gram vet afvalt en dan 1 dag een refeed, dan komt op de lange termijn wel goed. Het duurt alleen wat langer.

Denk dat die 7000 op week basis is maar het gaat er om dat je zorgt dat je weet wat je mag hebben en dan er flink onder te gaan zitten of geleidijk en dan een paar 110 cal er onder of veel cardio en dan richting de 1000 cal per dag er af.

die 1400 cal is vast jou basisbehoefte maar daar bij moet je ook je cal. optellen wat je verbrand aan arbeid/sport en daar gewoon flink onder gaan zitten [200-1000] per dag
En veel water drinken is ook altijd goed.
Bij mij is dat ongeveer 2750 maar dan gaan er nog heel wat cal. van af door sport,werk,fietsen. en dan val je als het goed is af

100gram zus 100gram zo, calorie hier en daar... pff
Elk lichaam is anders, er zijn geen getallen die gelijk staan aan de hoeveelheid vet je per dag per week kan verbranden.
De één heeft genoeg aan 200calorie minder en een half uur cardio per dag en verliest hierbij weinig spiermassa, maar er is ook een groot gedeelte wat meer dan 200calorien moet zakken, 45-60minuten moet cardioën en ook nog moet uitkijken dat er niet teveel spiermassa verloren gaat.

Terug
Naar boven