Fitness Seller

KNVB woedend op politiebonden

Die kesler moet gewoon zijn mondje houden als hij en z'n bestuurders wat van hun salaris zouden afschrijven zou hij meteen op stappen. Die korpsbal die is op die positie gekomen door hielen te likken van z'n korpsbal maatjes. Wat doet die vent nou geen ene moer zijn adviseurs zeggen wat die moet doen. Hij eet en vreet alleen maar op leuke feestjes bij de FIFA neemt gezellig z'n vrouwtje en kinderen meer nar het EK,WK.

Waarom zouden agenten niet mogen staken en de NS en busschaufeurs wel. Als zij een dagje staken verliest bijna heel nederland centen. Je zal dan Ter Horst echt niet horen roepen schande dat die verwende NS busschauffeurs gaan staken. Als dat zou gebeuren zou ze meteen op het matje worden geroepen bij Balkenende en de PVDA.

Idd, kijk al die voetbalhaters dan
Al die miljoenen voetballiefhebbers zijn er wel de dupe van

• Topic Starter Topic Starter
Wat interesseert mij die voetbal"liefhebbers" nu?
Overigens hadden de burhemeesters de wedstrijden ook door kunnen laten gaan zonder publiek; dan had geen enkele "liefhebber" zijn geliefde wedstrijdje hoeven missen.

komende week gaan ze geen lichte overtredingen meer beboeten hoor ik zojuist op het nieuws :thumbup:

Dat dit nog niet gepost is, zeg.:D Van mij mag de politie elke week staken en dat domme voetbal plat gooien. Helemaal na zo'n reactie van dhr. Kesler. Die vent mogen ze van mij een half uurtje in een rellend supportersvak gooien als doelwit voor hun frustraties. Wat een ontzettende kneus zeg.
Het wordt eens tijd, dat de KNVB en de clubs zelf hun boontjes gaan doppen i.p.v. de boel van onze belastingcenten te financieren.
Dan kopen ze maar wat minder spelers......:rolleyes:

Ook zo dom die reactie van Kesler. Direct zeggen dat ze de schade gaan verhalen op de bonden....

komende week gaan ze geen lichte overtredingen meer beboeten hoor ik zojuist op het nieuws :thumbup:

Ja, het is aan de agent zelf op dat moment om te bepalen of het een gevaarlijke situatie heeft opgeleverd... Zo niet, dan alleen een waarschuwing..

Maargoed, de kontkussers zullen wel gewoon beboeten hoor ;)

Wat interesseert mij die voetbal"liefhebbers" nu?
Overigens hadden de burhemeesters de wedstrijden ook door kunnen laten gaan zonder publiek; dan had geen enkele "liefhebber" zijn geliefde wedstrijdje hoeven missen.

Toch denk ik dat veel mensen het wel kunnen begrijpen...

Kessler moet zelf maar stenen gaan koppen van de hooligans..

Wanneer schaffen we deze k*tsport af???

Terug
Naar boven