AndroidHealthClinic

Nieuws sharia 4 belgium platgelegd

  • Topic starter brwa
  • Startdatum
  • Reacties 110
  • Weergaven 9K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een echte man ... Oh boy.
Turken zijn imo trouwens maar schijn-moslims, de meesten geloven niet eens oprecht, ze knielen enkel voor wereldse leiders (ataturk en die andere grote pikzuiger erdogay) en wereldse dingen (te korte roze shirtjes, make up, spike kapsel).
Soms denk ik dat de overige moslimlanden turkije slechts erkennen omdat ze lang geleden een grootse natie waren. Maar als de islam oprecht sodomie als iets kwalijks opvat, moeten ze turkije zo snel mogelijk als ketterstaat afdoen.

+1
 
ok... in het eerste deel kan ik je volgen. Maar wtf, man... White knighten heeft net een nieuwe betekenis gekregen. Wat denk je nu; dat je Turkse vrienden je nu gaan zien als redder van hun integriteit/vaderland/eer???

Met alle respect, maar dit vind ik typisch voor de waan van linkse intellectuele superioriteit. Gelieve je eerst te informeren voor je wilde stellingen zoals poneert



http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2011-010519+0+DOC+XML+V0//NL



[Link niet meer beschikbaar]



http://www.amnesty.nl/mensenrechten/landen/turkije



http://www.veto.student.kuleuven.ac.be/jg26/veto2611/ocalan.html

Of wat te denken over de Armeense Genocide?



De ontkenning loopt tot vandaag btw


http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocide

Ja hoor, daar kunnen we nog veel van leren...


Ik heb nooit gezegd dat Turkije de ideale staat is.
Het is ook niet mijn bedoeling bewondering te krijgen van mijn Turkse vrienden. Ik vind die opmerking van je heel kinds.

De lijst waar je het over hebt wordt inderdaad geleid door Turkije maar kijk eens in detail naar de cijfers: >Frankrijk met "free trial" is ook zeer slecht. Tevens zijn deze lijsten politiek zeer sterk beïnvloedt/
Ik stel me zelf ernstige vragen bij de juistheid van deze cijfers. Servië heeft slechts 1 mensenrechtenschending. Serious???
 
Ik heb nooit gezegd dat Turkije de ideale staat is.
Het is ook niet mijn bedoeling bewondering te krijgen van mijn Turkse vrienden. Ik vind die opmerking van je heel kinds.

De lijst waar je het over hebt wordt inderdaad geleid door Turkije maar kijk eens in detail naar de cijfers: >Frankrijk met "free trial" is ook zeer slecht. Tevens zijn deze lijsten politiek zeer sterk beïnvloedt/

Wie is er nu nog geïnteresseerd in politiek en cultuur , iedere cultuur is anders .

Ieder land is anders , laten we gewoon samen leven en verdraagzaam zijn .

Altijd dat eindeloos geruzie over zinloze onderwerpen .

Have fun , enjoy life , don't worry about all the rest .
 
Wie is er nu nog geïnteresseerd in politiek en cultuur , iedere cultuur is anders .

Ieder land is anders , laten we gewoon samen leven en verdraagzaam zijn .

Altijd dat eindeloos geruzie over zinloze onderwerpen .

Have fun , enjoy life , don't worry about all the rest .

Als politiek en cultuur je niet interesseren, wat doe je dan in deze topic?
Voor de rest ben ik het volledig met je eens.
 
Als politiek en cultuur je niet interesseren, wat doe je dan in deze topic?
Voor de rest ben ik het volledig met je eens.

Ik ben anti extremistische partijen

anti extreem links , anti extreem rechts

dus ook tegen sharia4belgium
 
Ik ben anti extremistische partijen

anti extreem links , anti extreem rechts

dus ook tegen sharia4belgium

Het is zo goed als onmogelijk om niet tegen sharia4belgium te zijn. Fouad belkacem is in MArokko zelf veroordeeld voor drughandel; Wat een hypocriet.
 
Ik heb nooit gezegd dat Turkije de ideale staat is.
Het is ook niet mijn bedoeling bewondering te krijgen van mijn Turkse vrienden. Ik vind die opmerking van je heel kinds.

De lijst waar je het over hebt wordt inderdaad geleid door Turkije maar kijk eens in detail naar de cijfers: >Frankrijk met "free trial" is ook zeer slecht. Tevens zijn deze lijsten politiek zeer sterk beïnvloedt/
Ik stel me zelf ernstige vragen bij de juistheid van deze cijfers. Servië heeft slechts 1 mensenrechtenschending. Serious???


dat komt doordat de cijfers uit 2006 zijn en Servië maar bestaat sinds 2006

Mijn punt was dat we net niet veel te leren hebben van Turkije als seculiere staat.

wat je natuurlijk ook kunt doen is cijfers rechtstreeks van het hof van de rechten van de mens in twijfel trekken...

Serieus man, tolerant zijn is niet hetzelfde als blind zijn, heus niet. Het negeren van onrecht is volgens mij beklagenswaardiger dan iets aan de kaak stellen en terwijl op enkele zieltjes te trappen. Dat het ontkennen van problemen ons meer kwaad dan goed gedaan heeft is overal in Europa inmiddels duidelijk geworden.
 
dat komt doordat de cijfers uit 2006 zijn en Servië maar bestaat sinds 2006

Mijn punt was dat we net niet veel te leren hebben van Turkije als seculiere staat.

wat je natuurlijk ook kunt doen is cijfers rechtstreeks van het hof van de rechten van de mens in twijfel trekken...

Serieus man, tolerant zijn is niet hetzelfde als blind zijn, heus niet. Het negeren van onrecht is volgens mij beklagenswaardiger dan iets aan de kaak stellen en terwijl op enkele zieltjes te trappen. Dat het ontkennen van problemen ons meer kwaad dan goed gedaan heeft is overal in Europa inmiddels duidelijk geworden.

<Je moet eens leren lezen.
Ik weet best dat Turkijke geen ideale staat is. Maar wij doen ons voor alsof we kampioen zijn in het respecteren van de rechten van de mens terwijl we zo hypocriet zijn om onze ogen te sluiten voor het onrecht die onder andere de Palestijnen wordt aangedaan. Erdogan spreekt zich daar sterk over uit. Want je hebt het toch over negeren van onrechtvaardigheid nietwaar?!
Ik haalde Sevie aan maar het is niet het enige land met slechts 1 schending. Tevens gaat het om zaken die voor de rechtbank werden gebracht, dus er zullen wel zaken zijn die nooit gerapporteerd worden.
Tevens heeft Turkije een enorme vooruitgang geboekt als je de cijfers wil geloven natuurlijk. Van bijna 400 naar minder dan 200 in 2011.
Maar nogmaals, kijk naar de cijfers zoals die van Belgie, Ijsland, Denemarken, erg ongeloofwaardig.
 
ok man dan eindigt het hier; ik kan dan wel met cijfers en bronnen aankomen, maar ze blijken dus niet geloofwaardig te zijn... Natuurlijk zal een organisatie als het hof voor de rechten van de mens er een minder klare kijk op hebben dan jij.

Best leer ik inderdaad wat lezen, want toen je zei dat Turkije een seculiere staat was waar veel moslimlanden en landen met christelijke traditie nog een voorbeeld aan zouden kunnen nemen (in Europa, maar ook VS), dan bedoelde je dat natuurlijk helemaal niet zo, maar ... anders blijkbaar.
 
[Link niet meer beschikbaar]

belkacem op zijn plaatst gezet door een echter religieuze.
 
Back
Naar boven