Fitness Seller

Koeienhormoon ?!

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Even een vraagje, weet er soms iemand van jullie welk soort hormoon bij koeien wordt ingespoten? Want in de ardennen heb ik koeien zien lopen die er afgetrainder en gespierder uitzagen dan Ronnie Coleman. Echt ongeloofelijk, en als je er dan nog eens rekening mee houdt dat ze ganse dagen liggen te liggen en vooral gras eten (ipv te trainen en proteinerijk te eten). Ik versta totaal niet hoe dat mogelijk is... Maar 1 ding weet ik wel, dat spul dat die krijgen wil ik best eens proberen :D

Gr.

Hallo iedereen,

Even een vraagje, weet er soms iemand van jullie welk soort hormoon bij koeien wordt ingespoten? Want in de ardennen heb ik koeien zien lopen die er afgetrainder en gespierder uitzagen dan Ronnie Coleman. Echt ongeloofelijk, en als je er dan nog eens rekening mee houdt dat ze ganse dagen liggen te liggen en vooral gras eten (ipv te trainen en proteinerijk te eten). Ik versta totaal niet hoe dat mogelijk is... Maar 1 ding weet ik wel, dat spul dat die krijgen wil ik best eens proberen :D

Gr.

Wel es gehoord dat ze clen gebruiken bij koeien

Hallo iedereen,

Gr.

Koeien en diverse andere dieren hebben andere receptoren als mensen. Het is bvb gebleken dat clenbuterol op dieren heel effectief bleek te zijn maar bij mensen zijn de anti catabole eigenschappen zo goed als nihil

ik heb wel eens een paarde midel gebruikt

Ze krijgen geen hormonen toegediend. ;)
Die koeien hebben een afwijking aan het myostatine gen, waardoor het eiwit myostatine niet of nauwelijks aangemaakt wordt.
Hierdoor is er geen rem om de spiergroei, en kunnen deze beesten veel meer spiermassa met zich meedragen dan normale koeien.

Zo zien ze eruit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Myostatin definition - Medical Dictionary definitions of popular medical terms

Trenbolone wordt gebruikt bij koeien/stieren

• Topic Starter Topic Starter
Ok komt goed uit want ik ben van plan te kuren met tren volgend kuurtje, samen met test e dan. Ik hoop dat het bij mij hetzelfde effect heeft ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ze krijgen geen hormonen toegediend. ;)
Die koeien hebben een afwijking aan het myostatine gen, waardoor het eiwit myostatine niet of nauwelijks aangemaakt wordt.
Hierdoor is er geen rem om de spiergroei, en kunnen deze beesten veel meer spiermassa met zich meedragen dan normale koeien.

Zo zien ze eruit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Myostatin definition - Medical Dictionary definitions of popular medical terms

Goede info! Maar de koe op de foto is een gedrocht dat volledig misvormd is, de koeien die ik gezien heb zijn normale koeien zoals alle andere maar dan supergespierd. En ging er trouwens geen myostatin blocker op de markt komen??

Gr.

ke*ker!! is die stier echt??

woh, bruut man!! hahaha

myostatin

het wordt veel getest, maar is nog onbekend wat het effect zal hebben bij mensen.
misschien wordt het een nieuwe resolutie? side-effects onbekend.

Ganabol. Oftewel boldenone.

@rat; dat was ook boldenone. Bolde-Bhal om precies te zijn. (Corrigeer me als ik het mis heb).

Zou me niet verbazen dat dat myostatine gedoe al bij wat bbers bekend is.

Kan je wel vertellen dat vele rundsoorten geen middelen nodig hebben om 1200 kilo droog te wegen:D Die Belgische blauwe zijn gigantisch van zichzelf..
Vroeger mocht het zelfs, tegenwoordig niet meer en gebeurd het ook nog maar zelden.

Die is er wel...maar kwam niet door een test heen ofzo. Om het fijne ervan te weten zou ik het op moeten zoeken.

Ik meen dat wat mensen hier op het forum zelfs toen al van plan waren om ermee te gaan kuren

Je bent een rund als je met koeienpreparaten stunt!

Terug
Naar boven