MuscleMeat

Koeienhormoon ?!

Ze krijgen geen hormonen toegediend. ;)
Die koeien hebben een afwijking aan het myostatine gen, waardoor het eiwit myostatine niet of nauwelijks aangemaakt wordt.
Hierdoor is er geen rem om de spiergroei, en kunnen deze beesten veel meer spiermassa met zich meedragen dan normale koeien.

Zo zien ze eruit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Myostatin definition - Medical Dictionary definitions of popular medical terms

check die trapezius van die koe dan :P

wil niet echt heel lullig doen maar lijkt mij een stier
eeuh dit is wel even heel erg offtopic :(

krijgen runderen ook geen pgf-2 toegediend? ik dacht zelfs dat via die weg pgf-2 ontdekt is door het bodybuildersmilieu.

hahaha, dr zullen maar weinig boeren geld hebben om hun beesten vol te spuiten hoor. Weet je hoeveel gram bold zo'n stier nodig heeft:D
Die tijd is allang voorbij mannen, miss dat er nog een paar rare gasten bij lopen die het wel doen maar dat is zeer illigaal:)

en als je zo'n stier pijpt sla je 2 vliegen in 1 klap :

gratis roids binnen en een flinke hap natuurlijke proteintjes :D

krijgen runderen ook geen pgf-2 toegediend? ik dacht zelfs dat via die weg pgf-2 ontdekt is door het bodybuildersmilieu.

hmmmm pgf-2 wordt/werd toegediend in t kader van kankerbestrijding bij vrouwen. lijkt me sterk dat t eerst op dieren zou zijn gebruikt en toen pas bij vrouwen. andersom vrouw---dier lijkt me aannemelijker

zit ik hier wel goed, of ben ik op een bos ofzo, koeie paarden beren monsters:bang:

Terug
Naar boven