MuscleMeat

koffie en ana's

Wow. Dat is nog ff tikje erger dan bij mij. Ik drink sinsdien helemaal geen koffie en alleen caffeine vrije cola. Te triest voor woorden eigenlijk. En dat terwijl ik een keertje x prima kan verdragen. Ben dus wel erg benieuwd wat dat onrustige precies is en of dat met je hart te maken heeft. Maargoed, zoals ik het nu begrijp zijn aas in ieder geval een no-go.

Edit: ik heb in het verleden dan ook wel extreme dingen gedaan zoals bijv. 10 ritalin tabletten achter elkaar innemen (terwijl ik uberhaupt geen ADHD heb). Daar heb ik nu wel enorme spijt van en ook wel de angst dat ik er iets aan overgehouden heb.

Waarom neem je 10 ritalin tabletten? :O

• Topic Starter Topic Starter
Je bleef lekker scherp maar gaf wel een goede rush. Alleen je hart gaat als een malle en het werkt maar een uurtje. Op gegeven moment dacht ik dat mn buurman om 3 uur snachts aan het timmeren was. Bleek het mn eigen hart.

Je bleef lekker scherp maar gaf wel een goede rush. Alleen je hart gaat als een malle en het werkt maar een uurtje. Op gegeven moment dacht ik dat mn buurman om 3 uur snachts aan het timmeren was. Bleek het mn eigen hart.
Kan me voorstellen dat als je hart in rust 200bpm+ tikt, dat er enige angst en paniek naar boven komt.
Maar je leeft gelukkig nog. :)

[emoji19]

Klopt. Ik was een enorme idioot. Ik hoop zoiets nooit meer mee te maken. Dus vandaar dat ik hier kwam met vraag of aas uberhaupt nog verstandig zijn met zo'n geschiedenis van debiele acties. Ik heb inmiddels mn antwoord :)

Dit moet een trol zijn toch?

Je moeder is een trol.

bf9.gif

Ik heb een keer lacterende gyno van koffie gehad.
Kwam wel goed van pas wanneer er geen koffiemelk voorhanden was.

Terug
Naar boven