XXL Nutrition

koffie en ana's

Bezoekers in dit topic

physiquenl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 apr 2014
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Wow. Dat is nog ff tikje erger dan bij mij. Ik drink sinsdien helemaal geen koffie en alleen caffeine vrije cola. Te triest voor woorden eigenlijk. En dat terwijl ik een keertje x prima kan verdragen. Ben dus wel erg benieuwd wat dat onrustige precies is en of dat met je hart te maken heeft. Maargoed, zoals ik het nu begrijp zijn aas in ieder geval een no-go.

Edit: ik heb in het verleden dan ook wel extreme dingen gedaan zoals bijv. 10 ritalin tabletten achter elkaar innemen (terwijl ik uberhaupt geen ADHD heb). Daar heb ik nu wel enorme spijt van en ook wel de angst dat ik er iets aan overgehouden heb.

Waarom neem je 10 ritalin tabletten? :O

OP
K

KacperK

Cool Novice
Lid geworden
14 jul 2011
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Je bleef lekker scherp maar gaf wel een goede rush. Alleen je hart gaat als een malle en het werkt maar een uurtje. Op gegeven moment dacht ik dat mn buurman om 3 uur snachts aan het timmeren was. Bleek het mn eigen hart.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Je bleef lekker scherp maar gaf wel een goede rush. Alleen je hart gaat als een malle en het werkt maar een uurtje. Op gegeven moment dacht ik dat mn buurman om 3 uur snachts aan het timmeren was. Bleek het mn eigen hart.
Kan me voorstellen dat als je hart in rust 200bpm+ tikt, dat er enige angst en paniek naar boven komt.
Maar je leeft gelukkig nog. :)

ment0s

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
OP
K

KacperK

Cool Novice
Lid geworden
14 jul 2011
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Klopt. Ik was een enorme idioot. Ik hoop zoiets nooit meer mee te maken. Dus vandaar dat ik hier kwam met vraag of aas uberhaupt nog verstandig zijn met zo'n geschiedenis van debiele acties. Ik heb inmiddels mn antwoord :)

Veterano

Cool Novice
Lid geworden
14 mei 2011
Lengte
1m86
Massa
105kg
Dit moet een trol zijn toch?

OP
K

KacperK