AndroidHealthClinic

koffie in de cut

ryan r

Competitive Bodybuilder
Waardering
4.782
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Maakt het ook maar iets uit voor de snelheid van vetverlies, of je koffie drinkt?

Ik heb het natuurlijk over zwarte koffie.

Ik weet dat er geen calorien inzitten, maar wellicht dat er toch processen in je lichaam onstaan die het vetverlies beinvloeden door het drinken van koffie.

Btw het doet geloof ik ook iets met je vochthuishouding, het onttrekt water? Moet ik dan gewoon extra water erbij drinken en dan zit het snor?

Groeten,

Ryan

Cafeïne onttrekt geen vocht. In cut sowieso veel water drinken (altijd eigenlijk). Cafeïne is inderdaad goed in cut, als extra burner en de energie die het geeft.

Cafeïne is inderdaad goed in cut, als extra burner en de energie die het geeft.

Is Senseo koffie (pads) ook redelijk gezond of niet?
Heb me dat eigenlijk altijd al afgevraagd en op de pakjes staat er niets van voedingswaarden...dus ???

Laatst bewerkt:
Is Senseo koffie (pads) ook redelijk gezond of niet?
Heb me dat eigenlijk altijd al afgevraagd en op de pakjes staat er niets van voedingswaarden...dus ???

Dno welke shit ze daar in draaien bro. Beter kun je wat cafeïne caps kopen, lekker makkelijk.

Normale koffie is wel prima in de cut ik ben zelf ook een kofie leut:P

Alleen na 20.00 drink ik cafinne vrije koffie.

• Topic Starter Topic Starter
Heb door alle tentamens flink wat koffie´s en sugar free redbulls achter de kiezen, het afvallen lijkt alleen maar sneller te gaan!

Zelfs met de red bulltjes, al zag ik dat bij de sugar free versie er nauwelijks kcal in zitten, dus opzich niet zo gek.

Paar tassen koffie zal niet zoveel verschil maken denk ik. Ook zijn er onderzoeken geweest dat het bullshit is dat het water onttrekt. Je hebt meer het gevoel dat je moet plassen, maar je gaat niet meer vocht gaan afscheiden. Zoiets in die aard :p

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ja ik probeer wel extra water erbij te drinken, ik weet niet of dat nodig is. Zeiken moet ik zoiezo wel vaak omdat ik veel drink :)

Verdomme nu ik weer over koffie begin, heb er inmiddels wel weer zin in :D

2 Weken geleden dronk ik t nooit en nu dagelijks, zo snel kan t gaan:rolleyes:

Maar tis fijn als extra `traktatie´ in de cut, ter afwisseling van al dat water dat ik drink, ff iets warms in je maag (ik drink wel melk 's ochtends en chocomel na gym).

Weet alleen niet of het slim is om te drinken als ik om half 1 ga maffen.

Terug
Naar boven