Fitness Seller

Koffie zorgt voor Miskramen!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Mijn meisie drinkt ongeveer 5 blikken redbull per dag

hoeveel bakken koffie zijn dat?:P

hm gelukkig hoef ik nog geen kids haha

ll

Laatst bewerkt:
ll

Laatst bewerkt:
1 red bull = 5 kopjes koffie (caffeine)
In Red Bull zit ook nog taurine

Moved.

is bekend.
mijn vrouw dronk geen koffie gedurend de zwangerschap.

Als koffie fanaat en expert kan ik het beamen. Soms loop ik wat kortademiger rond met een snellere verbranding omdat m'n fysiologische systeem in een hogere versnelling draait. Alert, levendig en spraakzaam.

Echter, voor een tere foetus die juist alle weefselopbouw nodig heeft, zijn bloedvaatvernauwing en beinvloeding van z'n cardiovasculaire systeem simpelweg een aanslag.

Zowiezo moet een aanstaande moeder zeer goed rusten en zuinig omgaan met haar energie en onnodig cortisol vermijden. Zelfs bukken beter niet. En geen impulsieve bewegingen die zwaar op de maag aanvoelen.

En voor de bodybuilders die het maximale uit hun lichaam willen halen is koffie een fijne toevoeging. Mits je geen stress, haast of werkdruk kent. Want koffie kan zowel spiermassa goed verzorgen en subtiel helpen in herstel met wat vetverbranding. Maar bij stress en geestelijke zorgen wordt je leptine al gauw sterk beinvloed. Waardoor je spiermassa afneemt door het cortisol, en de leptine de voedsel behoefte verstoord en je vetopslag kunt krijgen van relatief weinig cals.

Ook kan koffie je prikkelbaar maken en fel tegenover anderen als het tot een discussie of meningsverschil komt.

ll

Laatst bewerkt:
En volgende week staat er weer in de krant dat je enorm vruchtbaar word van caffeine...

Als koffie fanaat en expert kan ik het beamen. Soms loop ik wat kortademiger rond met een snellere verbranding omdat m'n fysiologische systeem in een hogere versnelling draait. Alert, levendig en spraakzaam.

Ook kan koffie je prikkelbaar maken en fel tegenover anderen als het tot een discussie of meningsverschil komt.

daarom drink ik ook graag koffie VOORDAT ik online ga op DBB!!
:D:D:D

ontopic:
ik zal echt geen miskraam krijgen, dus ik blijf gewoon koffie drinken!
;)

Terug
Naar boven