AndroidHealthClinic

Koningin Beatrix ziet geen aanleiding om te korten op haarzelf

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Koningin Beatrix levert niet extra in

Koningin Beatrix is niet van plan te korten op haar salaris. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst aan RTL Nieuws laten weten, in reactie op het bericht dat de Spaanse koning Juan Carlos inlevert vanwege de economische crisis.

De RVD zegt dat de vorstin geen aanleiding ziet tot extra bezuinigen op het inkomen dat zij jaarlijks van de staat ontvangt. Volgens de dienst volstaat het dat de koningin net zoals ambtenaren onderworpen is aan de nullijn. Bovendien is de situatie in Nederland niet vergelijkbaar met die in Spanje, aldus de RVD tegen RTL Nieuws. In Spanje is de crisis ernstiger.

[Link niet meer beschikbaar]

Zou toch vervelend zijn als ze een paar ton op haar feestjes zou moeten besparen.
Als ze die niet al cadeau kreeg van ons.

crisis... een mooie gelegenheid om het koningshuis af te schaffen. (hoewel veel nederlanders er gelukkig van schijnen te worden dat we 't hebben, 't is me een raadsel waarom...)

• Topic Starter Topic Starter
crisis... een mooie gelegenheid om het koningshuis af te schaffen. (hoewel veel nederlanders er gelukkig van schijnen te worden dat we 't hebben, 't is me een raadsel waarom...)

Laat hun het dan enkel lekker betalen, kijken of ze het nog zo gelukkig van worden.
Best zielig leven heb je eigenlijk als je gelukkig word van het feit dat er een koningshuis bestaat.

Je gaat ook niet aan een bloedzuiger vragen of ie misschien iets minder bloed kan zuigen.

Hoeveel krijgt ze dan?

• Topic Starter Topic Starter

793 000 euro netto + 3.4 miljoen onkosten met een bezit geschat op 25 miljard.

http://www.goeievraag.nl/vraag/verdient-beatrix-793-000-euro.67696

25 miljard.... onze miljarden :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 11:54 ----------

Je gaat ook niet aan een bloedzuiger vragen of ie misschien iets minder bloed kan zuigen.

Hahaha wat een heerlijke vergelijking weer Big T :D

793 000 euro netto

Doe mij dat ook maar :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afschaffen als je het mij vraagt, zal helaas waarschijnlijk niet gebeuren :(

DBB knokploeg?

Zo leuk he de crisis is ernstiger in Spanje :roflol:

Wat een verdeeldheid ik walg van die koningin.
Intussen de burgers het door de bek trekken dat wij 1 europa zijn en wij samen uit de crisis moeten komen. Maar mevrouw die haar geld nooit zal opkrijgen ziet geen reden om te korten, ik zie ook geen reden om mijzelf te korten maar toch blijf ik maar inleveren.

Arrogantie op den top.

Is idd rond een miljard.

Maar waar iedereen nog achterover sloeg van een miljard stelt het vandaag de dag niets meer voor, maar het blijft wel 1.000.000.000 euro.

Ik zie reden zat om ff wat geld weg te trekken daar.

Dat mens heeft btw ook nauwelijks uitgaven aangezien ze alles vergoed/gratis en als geschenk krijgt.

Terug
Naar boven