Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi staaltje symboolpolitiek weer om hierover te vallen, ja het is veel geld en van mij mag 't ook best minder maar op landsniveau is het echt helemaal niks. Als zij dat moet inleveren gaat niemand daar wat van merken. Maar goed, bepaalde politieke partijen kunnen hier weer mooi stemmen mee scoren.
Ze heeft er dan ook hard voor moeten werken. De snelste spermacel van een nazi zijn is niet niks.

ik zeg: geef ze allemaal een squatrack en een leven lang gratis kip en rijst en afschaffen die handel.

Mooi staaltje symboolpolitiek weer om hierover te vallen, ja het is veel geld en van mij mag 't ook best minder maar op landsniveau is het echt helemaal niks. Als zij dat moet inleveren gaat niemand daar wat van merken. Maar goed, bepaalde politieke partijen kunnen hier weer mooi stemmen mee scoren.
1 miljard : 17 miljoen =588 euro per persoon
das niet niks als we dat allemaal per jaar minder hoeven te betalen aan de belasting oid.
1 miljard : 17 miljoen =588 euro per persoon
das niet niks als we dat allemaal per jaar minder hoeven te betalen aan de belasting oid.
Altijd dat fabeltje dat je ze nodig hebt voor economisch voordeel. Tuurlijk niet, als ze weg zijn gaat gewoon de hoogste in rang uit de politiek een beetje slijmen in het buitenland. Het is gewoon een oude achterhaalde traditie die hoognodig moet verdwijnen.
Ik zie Rutte er niet voor aan om te slijmen in het buitenland voor enig economisch voordeel. Rutte wordt eerder beslijmd.Altijd dat fabeltje dat je ze nodig hebt voor economisch voordeel. Tuurlijk niet, als ze weg zijn gaat gewoon de hoogste in rang uit de politiek een beetje slijmen in het buitenland. Het is gewoon een oude achterhaalde traditie die hoognodig moet verdwijnen.
KarmaZe heeft er dan ook hard voor moeten werken. De snelste spermacel van een nazi zijn is niet niks.

Jij maakt de bewering, jij levert het bewijs.Hoezo is dat een fabeltje? Vind je dat, of baseer je dat ergens op?
Als een Koningshuis echt wat oplevert mag het van mij blijven. kost het geld of is het om het even mag het meteen opdoeken. Maar welke dbb expert heeft het antwoord?

Rutte lijkt mij wel een sympathieke kerel, als zakenman zou ik er waarschijnlijk beter mee kunnen praten dan met zo'n wereldvreemde monarch. Maar het mooie is, als je niet tevreden over hem bent, dan stem je hem gewoon weg.Ik zie Rutte er niet voor aan om te slijmen in het buitenland voor enig economisch voordeel. Rutte wordt eerder beslijmd.