MuscleMeat

Koningin Beatrix ziet geen aanleiding om te korten op haarzelf

en op alles bezuinigen omdat we schulden hebben, toch zit er iemand met een miljard waar ze niks mee doet. Inleveren. Gewoon eigenwijs dat ze het wil houden. tot zover zie je maar weer hoeveel de koningin om het land geeft....totdat het om geld gaat.

Smerige oranjes.

ik zeg: geef ze allemaal een squatrack en een leven lang gratis kip en rijst en afschaffen die handel.

Ik walg onderhand egt van dat koningshuis, stelletje parasieten.

Mooi staaltje symboolpolitiek weer om hierover te vallen, ja het is veel geld en van mij mag 't ook best minder maar op landsniveau is het echt helemaal niks. Als zij dat moet inleveren gaat niemand daar wat van merken. Maar goed, bepaalde politieke partijen kunnen hier weer mooi stemmen mee scoren.

Mooi staaltje symboolpolitiek weer om hierover te vallen, ja het is veel geld en van mij mag 't ook best minder maar op landsniveau is het echt helemaal niks. Als zij dat moet inleveren gaat niemand daar wat van merken. Maar goed, bepaalde politieke partijen kunnen hier weer mooi stemmen mee scoren.

Het zou anders wel een mooi gebaar naar het volk zijn, in Spanje zal dat beetje wat koning Juan Carlos inlevert ook niet veel voorstellen maar het is wel een goede reactie naar het volk toe wat voortdurend inleverde.

Mag zeker wat minder jaa, heb echt niets met die lui.

Inleveren dat geld, wij gaan allemaal inleveren dus ook dat huis, wie the **** denk ze dat ze wel niet is

Korten op de paar euro per hoofd van de bevolking zou een mooi gebaar zijn geweest; in onze portemonnee zou het echter niet gevoeld worden.

Ik meen te herinneren dat 'solidariteit' de leidraad was in de troonrede.

1 miljard : 17 miljoen =588 euro per persoon

das niet niks als we dat allemaal per jaar minder hoeven te betalen aan de belasting oid.

Hoe kunnen we het ooit afschaffen dan?

Het is genoeg geweest dat we niets terugzien van het geld wat we in haar steken. over met die poppenkast.

das niet niks als we dat allemaal per jaar minder hoeven te betalen aan de belasting oid.

Vermogen is niet gelijk aan jaarlijkse inkomsten natuurlijk. Bewezen nut van een monarch bij handelsmissies die gekoppeld worden aan een staatsbezoek wordt ook te makkelijk aan voorbij gegaan. Er zijn genoeg landen waar een monarch meer deuren opent dan een president. Dat wij amper hechten aan de monarchie wil nog niet zeggen dat ze het in andere landen ook doen.

Hoe jij nou weer in vredesnaam aan 1 miljard komt mag Joost weten. Het gaat om 830000 euro per jaar, dus nog niet eens één duizendste van het bedrag dat jij noemt.

En inderdaad ook nog onkostenvergoeding maar dan nog steeds niet in de buurt van een relevant bedrag op landniveau.

Verder boeit mij het koningshuis niet zoveel maar ik heb wel gelezen dat het voor andere 'ouderwetse' landen met ook een koningshuis (of iets dergelijks) heel erg veel scheelt om goede betrekkingen te onderhouden, dat zou best een economisch voordeel kunnen opleveren.

Altijd dat fabeltje dat je ze nodig hebt voor economisch voordeel. Tuurlijk niet, als ze weg zijn gaat gewoon de hoogste in rang uit de politiek een beetje slijmen in het buitenland. Het is gewoon een oude achterhaalde traditie die hoognodig moet verdwijnen.

Altijd dat fabeltje dat je ze nodig hebt voor economisch voordeel. Tuurlijk niet, als ze weg zijn gaat gewoon de hoogste in rang uit de politiek een beetje slijmen in het buitenland. Het is gewoon een oude achterhaalde traditie die hoognodig moet verdwijnen.

Hoezo is dat een fabeltje? Vind je dat, of baseer je dat ergens op?
Als een Koningshuis echt wat oplevert mag het van mij blijven. kost het geld of is het om het even mag het meteen opdoeken. Maar welke dbb expert heeft het antwoord?

Ik zie Rutte er niet voor aan om te slijmen in het buitenland voor enig economisch voordeel. Rutte wordt eerder beslijmd.

Hoezo is dat een fabeltje? Vind je dat, of baseer je dat ergens op?
Als een Koningshuis echt wat oplevert mag het van mij blijven. kost het geld of is het om het even mag het meteen opdoeken. Maar welke dbb expert heeft het antwoord?
Jij maakt de bewering, jij levert het bewijs. ;)

Ik zie Rutte er niet voor aan om te slijmen in het buitenland voor enig economisch voordeel. Rutte wordt eerder beslijmd.
Rutte lijkt mij wel een sympathieke kerel, als zakenman zou ik er waarschijnlijk beter mee kunnen praten dan met zo'n wereldvreemde monarch. Maar het mooie is, als je niet tevreden over hem bent, dan stem je hem gewoon weg.

Terug
Naar boven