Fitness Seller

Koningin Beatrix ziet geen aanleiding om te korten op haarzelf

Economie wordt zeker bevordert door een staatshoofd, maar ook worden conflicten eerder opgelost door een ''politiek'' ''neutraal'' iemand dan een meneer Rutte. Hiermee zeg ik niet dat ik vind dat het koningshuis niet moet worden afgeschaft, in tegen deel; het koningshuis moet in mijn ogen juist worden afgeschaft, het kent voordelen, maar de kosten zijn wat mij betreft een té groot nadeel. Enige punt van de PVV waar ik 't mee eens ben; afschaffing koningshuis, maar nee... gebeuren zal 't nog lang niet.

Iedereen in Nederland moet toch inleveren, dan zou onze koningin toch eigenlijk ook mee moeten gaan met de rest vind ik, maar ook in de politiek zelf mogen ze daarin mee gaan met hun vette salarissen.

Het koningshuis vind ik wel dat moet blijven, het is het presenteerblaadje van ons land en er wordt toch veel gedaan door de leden van het koninklijke huis, maar ze verdienen meer dan genoeg vind ik.
Maar verschil zal altijd blijven.....

Zou je coïtus willen met koningin Beatrix als je 1.5 miljoen euro van haar krijgt?

Ze mag prima salaris blijven ontvangen, sterker nog, ik wil ze meer geven. Maar dan wil ik ook dat ze onder het zelfde belasting regime vallen als de rest van de Nederlandse bevolking.

Dus ook over hun kapitaal, vastgoed in binnen en buitenland, woz, erf rechten.. Alles.

Alle "normale" landen hebben hun koningen en koninginnen allang weggewerkt.

Gewoon alles. Dus niet alleen hoppaa erin stoppen beetje bangen en wegwezen! Nee nee, Je moet beginnen met zoenen en daarna overal likken en dan nken ook anaal:D

Zo wie durft..
Mijn mini gaat nergens in waar Alexander's hoofd in heeft gezeten.

Terug
Naar boven