Fitness Seller

Koningin Beatrix ziet geen aanleiding om te korten op haarzelf

Kan me nog wel een vage toespraak herinneren.
Daarin zat ze uit te leggen wat normen en waarden waren en hoe we met elkaar om zouden moeten gaan.
Dat buren elkaar ook niet meer gedag zeiden enzo :roflol:

Ja en het mooie is :

De volgende dag zijn er journalisten langs de buren van bea gegaan en die vroegen of ze een goede buurtrelatie hebben, maar allemaal zeggen ze nog nooit iets te hebben gehad van ook maar iets van een buurrelatie.

Net zoiets dat Balkenende opriep om iedereen zijn paden voor zijn huis sneeuwvrij te maken en eventueel bij de buren maar de volgende dag had Balkenende daar zelf niets van gedaan.:D

• Topic Starter Topic Starter
Het mooie is dat ze opkomen als de grootheid zelve, denken dat wat ze zeggen echt belangrijk is, maar niemand in NL het serieus neemt hahahahaha

Dat is typisch voor centrale macht 'luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden'.

Ja en het mooie is :

De volgende dag zijn er journalisten langs de buren van bea gegaan en die vroegen of ze een goede buurtrelatie hebben, maar allemaal zeggen ze nog nooit iets te hebben gehad van ook maar iets van een buurrelatie.

Je bent nog nooit langs Huis ten Bosch gereden? In de wijde omtrek geen buren te bekennen, zou knap zijn als ze enige buurrelatie kon opbouwen. Eerste blok is zeker 300 meter verder. Heb jij een goede buurrelatie met iemand die 300 meter verder woont?

Je bent nog nooit langs Huis ten Bosch gereden? In de wijde omtrek geen buren te bekennen, zou knap zijn als ze enige buurrelatie kon opbouwen. Eerste blok is zeker 300 meter verder. Heb jij een goede buurrelatie met iemand die 300 meter verder woont?

Ja, 500m ook nog :D

Dat komt omdat dat wijf in zo'n enorm groot huis met landschap woont.

Buren blijven buren of ze nou 300, 500 of 1000 meter verderop wonen.

jullie weten toch wel dat die gooier van dat waxinelichtje is aangeklaagd door de staat en niet door beatrix herself? Ze is namelijk een staatshoofd en zodra daar wat mee gebeurt heb je niet eens met haar persoonlijk ruzie maar met de staat die compleet op zichzelf handelt. Bovendien heeft de rechter de uitspraak gedaan en niet beatrix.

en wat had je anders moeten doen? hem vrijuit laten gaan? geef je ook weer een verkeerd signaal mee af.

Niet vrijuit maar 2 jaar is belachelijk.

Bijv.

Ik ga naar jouw huis toe, ik zie je in de huiskamer zitten en ik gooi een waxinelichthouder naar je raam.
Jij belt de politie en ik word even later aangehouden.
Denk jij dat ik nu 2 jaar weggezet wordt?

Wel vrijuit, misschien een kleine taakstraf.. Serieus, alsof een waxinelichtje ook maar iets kan aanrichten. :roflol:

Als je ziet dat er mensen voor veel zwaardere vergrijpen ook 2 jaar krijgen is dit echt onaanvaardbaar.

Edit: wut, dacht dat dit het andere topic was over die waxinelichtje gooier.

Gekkenhuis Nederland, die tattookillers hebben ieder 12 jaar gekregen voor het vermoorden van iemand waar de vrouw en dochter bij was.

de rechtspraak in nederland zit inderdaad vaag in elkaar

om effe wat licht op het koningshuis te werpen:

het koningshuis kost misschien wel 26 miljoen maar levert daarintegen ook weer 4 a 5 miljard per jaar op aan opdrachten voor het bedrijfsleven. Je moet de rol van Beatrix namelijk meer zien als een vertegenwoordiger van een bedrijf dan als de directeur van een bedrijf. Terwijl rutte de zooi runt gaat zij in het buitenland opdrachten binnen harken voor het bedrijfsleven en relaties met klanten onderhouden.

http://www.z24.nl/bijzaken/rich_fam...uis_levert_Nederland_4_tot_5_miljard_op_.html

Willem-Alexander zit bijvoorbeeld in de commissie voor schoon drinkwater. op het eerst gezicht lijkt dat maar een ceremoniële rol en een bezigheid voor de prins maar als je wat beter gaat kijken harkt die jaarlijks behoorlijk wat opdrachten binnen voor NL. Onze kennis en expertise in watermanagement maken ons namelijk de nr1 kandidaat voor dit soort projecten.

en ja, je zou het Rutte kunnen laten doen maar die heeft het druk genoeg met regeren. Een andere functionaris aanstellen kan ook wel maar ook die moet je betalen en een beetje goede vertegenwoordiger kost een hoop geld. Als iemand dat gaat doen voor de balkende norm heb je 9 van de 10 keer een pannenkoek als vertegenwoordiger.

.

Vermogen is niet gelijk aan jaarlijkse inkomsten natuurlijk. Bewezen nut van een monarch bij handelsmissies die gekoppeld worden aan een staatsbezoek wordt ook te makkelijk aan voorbij gegaan. Er zijn genoeg landen waar een monarch meer deuren opent dan een president. Dat wij amper hechten aan de monarchie wil nog niet zeggen dat ze het in andere landen ook doen.

Jullie hebben helemaal gelijk. Als bea in een of ander land is geweest samen met het bedrijfsleven dan komen ze altijd terug met dikke opdrachten.

Daarom gaat het in Duitsland ook zo k*t, ze missen een koning(in).

Daarom gaat in spanje ook zo k*t, ze hebben daar een koning

Het opent deuren voor het bedrijfsleven dus zo'n bullshit is het niet

Typisch voorbeeld van een cirkelredenering: de monarchie helpt public relations, zonder monarchie is dit niet mogelijk, dus we hebben een monarchie nodig.

Dus als geen enkel land nog een monarchie heeft dan stort de economie in elkaar? :roflol:

Leer toch eens logisch denken. Je hebt een monarchie net zoveel nodig als een dictatuur. Hoe minder landen deze achterhaalde poppenkast steunen hoe beter voor iedereen.

Typisch voorbeeld van een cirkelredenering: de monarchie helpt public relations, zonder monarchie is dit niet mogelijk, dus we hebben een monarchie nodig.

Dus als geen enkel land nog een monarchie heeft dan stort de economie in elkaar? :roflol:

Leer toch eens logisch denken. Je hebt een monarchie net zoveel nodig als een dictatuur. Hoe minder landen deze achterhaalde poppenkast steunen hoe beter voor iedereen.

Dit dus. Middeleeuwse onzin is het.

Terug
Naar boven