AndroidHealthClinic

Koninginnedag 2009

hele dag werken @ de restaurant van 12 smiddags tot 2 snachts :(

a'dam :D

nog werkelijk geen idee :D

wildplassen in utrecht.

N00b, wat heeft koninginnedag nou met het koningshuis te maken. Het is gewoon een ideaal moment voor een feestje.
Er is op de hele koninginnedag geen moment dat ik stil sta bij het koningshuis hoor.

Gewoon een reden om te feesten dus, kan elke andere dag ook hoor.

Hier in apeldoorn komen 180 000 extra mensen naar die koningin kijken terwijl d'r zelf maar 160 000 mensen wonen. Zal wel ****ing ziek druk worden, zeker aangezien ik in het centrum woon. Ik vraag me af of het de moeite waard is.. maar anders wordt het gewoon Amsterdam.

ik heb vrij gevraagd voor qday. heb ik ook gekregen. nu moet ik alleen op mn mei rooster wachten en hopen dat ik minimaal 2 dagen er na ook nog vrij ben ;)
Als dat zo is vlieg ik lekker naar huis paar dagen (amsterdam).

werken..

Amsterdam ofc,

bij mij wheyshakes indrinken!

Misschien Amsterdam. Het komt alleen klote uit, want de dag daarna op 1 mei heb ik een SM wedstrijd en ik wil daar natuurlijk wel fit staan.

Zeker 1 van de mooiste feestjes van het jaar. Rugzakje vol bier, zonnetje op je bol (hopelijk) en beetje door de stad slenteren op zoek naar goede feestjes. Wat wil een mens nog meer?

Niks bijzonders.

Ik heb neit elke andere dag vrij. Daarnaast is niet iedereen elke andere dag op straat om een feestje te vieren...hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Hehe ben 1 keer overdag in A'dam geweest, werd behoorlijk aggressief van al die buitenlanders die me voor de voeten liepen.:)

Ben meer iemand van koninginnenacht... Dan lekker los.

Koninginnedag gewoon relaxen.

Hmm niet echt bijzonder. Zie het dan wel.

Weinig denk ik.. eten, rusten, trainen niet aangezien het op een donderdag is...
Verder misschien een paar uur voetballen, mocht het weer meezitten.

gaat een dagje amsterdam worden heb als het goed is ook vrij dus word weer leuk

Terug
Naar boven