XXL Nutrition

Koninginnedag 2009

nice Rob G ! ik ben woensdag en donderdag ook zeker in eindhoven te vinden :D

erick e , roog , chuckie en marco v wil ik toch wel ff zien draaien :) super relaxe dj's overal!

eerst uit bed komen
dan 5km fietsen
0600 een krat pils opentrekken
1300 ff naar dorpshuis (kroeg) @ dorpsplein (dorpszuipfestijn)
1800 lichtje uit en proberen thuis te komen

als ik klaar ben met werken misschien naar eindhoven.

Eens kijken of er nog mensen zijn die meegaan vanuit het zonnige zuiden!

Kasteel?

Dit is er allemaal zo'n beetje te doen in Eindhoven:

Ja, Kasteel, weet er zelf ook het fijne nog niet van.

Maar klinkt goed van wat er te doen is in Eindhoven. Velen malen beter dan in Breda iig.

Eindhoven ziet er ook goed uit mensen!:D

Amsterdam!

rembrandts denk ik

Ergens in Amsterdam getting wasted

Eindhoven of Amsterdam.

No doubt AMSTERDAM

Lekker eerst tot 10 uur ofzo slapen, dan eten, tv, eten, tv, eten, tv, eten, tv, trainen, eten, tv, eten, slapen

Waarschijnlijk toch weer Rotterdam

heb gehoord dat het weer OK is, 18 graden ofzo? wel beter.. :)

Ik ga helemaal niks doen. Vorige week ook al bezopen geweest, paar dagen slecht gegeten. erg slecht. Dus doe het nu maar wat rustiger aan. Wel frustrerend als iedereen aan het feesten is en jij zit thuis. word anders toch weer zuipen. Zijn de komende tijd toch nog genoeg feestjes. Koningin is toch een b*ch!

Werken.

lekker de massa onderkuchen

Eindhoven

Gewoon biertje in het zuiden des lands drinken met mijn matties (in Eindje Gramma; Eindhoven). Voor het gemak plak ik er een junkdag achteraan.

Koninginnedag 2009 is een herhaling van Koninginnedag 2008, 2007, 2006 en ga zo maar door.

Blokfluit spelende kakkindertjes in het Vondelpark, vrolijke Diederickjes en Floris Jannetjes en ander elitair k*tvolk al brallend op bootjes op de grachten.
In de volksbuurten probeert Tante Jopie en Ome Jan Lul zijn vuile troep te verkopen op kleedjes aan andere minkukels.
En op het Museumplein sta je tussen de hysterische puistenpubers uit veelal de provincie om daar Jan Smit te zien zingen of Ali B of weet ik veel wat nog meer voor pulp 'artiesten'

Gut wat origineel toch allemaal weer, zo vernieuwend ook.:D

Ja maar Amsterdam is dan ook een kanker-stad :)

Terug
Naar boven