Bram2121
Cool Novice
- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo,
Ik ben vorig jaar +/-25 kg afgevallen (van 116 naar 92 KG). Alleen ik merk dat ik de laatste 2-3 maanden stagneer. Ik wil een koolhydraatarm dieet beginnen. Ook ga ik meer op mijn hartslag letten (60-70%) want normaal ging ik altijd gewoon volle bak.. wat achteraf natuurlijk niet slim is geweest. Mijn grote probleem is mijn vetpercentage van 30,3 procent. Ik heb een voedingsschema opgesteld, ik zou het appreciëren als mensen hierop willen reageren en mogelijk toelichtingen of suggesties willen doen. Alvast bedankt voor de moeite iig. Verder begin ik altijd met 10 minuten opwarmen, doe vervolgens 70min intensief kracht en dan nog 50 min cardio op 60-70%.
Mijn gegevens: Ik ben op dit moment dus 92 kilo, vetpercentage 30,3%, spierpercentage 34,8%, Mijn BMR=2098, en mijn onderhoud ligt op +/-3250 kcal.
Hieronder mijn voedingsschema wat ik wil gaan volgen:
Ontbijt:
Whey shake.
Brinta met magere melk
nog m.eer?
1e tussendoor:
Appel
nog meer?
Middaglunch
Magere kwark (hoeveel?)
Whey-shake
2e tussendoor:
Suggesties?
Avondeten:
Koolhydraatarm-avondeten (verschillende recepten op het internet te vinden).
Schijfje ananas
Voor trainen whey-shake
3e tussendoor
Magere kwark (hoeveel?)
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik ben vorig jaar +/-25 kg afgevallen (van 116 naar 92 KG). Alleen ik merk dat ik de laatste 2-3 maanden stagneer. Ik wil een koolhydraatarm dieet beginnen. Ook ga ik meer op mijn hartslag letten (60-70%) want normaal ging ik altijd gewoon volle bak.. wat achteraf natuurlijk niet slim is geweest. Mijn grote probleem is mijn vetpercentage van 30,3 procent. Ik heb een voedingsschema opgesteld, ik zou het appreciëren als mensen hierop willen reageren en mogelijk toelichtingen of suggesties willen doen. Alvast bedankt voor de moeite iig. Verder begin ik altijd met 10 minuten opwarmen, doe vervolgens 70min intensief kracht en dan nog 50 min cardio op 60-70%.
Mijn gegevens: Ik ben op dit moment dus 92 kilo, vetpercentage 30,3%, spierpercentage 34,8%, Mijn BMR=2098, en mijn onderhoud ligt op +/-3250 kcal.
Hieronder mijn voedingsschema wat ik wil gaan volgen:
Ontbijt:
Whey shake.
Brinta met magere melk
nog m.eer?
1e tussendoor:
Appel
nog meer?
Middaglunch
Magere kwark (hoeveel?)
Whey-shake
2e tussendoor:
Suggesties?
Avondeten:
Koolhydraatarm-avondeten (verschillende recepten op het internet te vinden).
Schijfje ananas
Voor trainen whey-shake
3e tussendoor
Magere kwark (hoeveel?)
Alvast bedankt voor de moeite.

.