MuscleMeat

Koolvis

Ik bak het gewoon in wat roomboter. Oh ja ik doe er wel wat zout en knoflookpoeder overheen maar meer niet.

Ik eet 400 gram per dag, want het kost maar 1,19 per 400 gram. (bij de lidl)

in een schaal met een paar cm water, paar minuten de magnetron. Evt wat zout erover. (Eet dat spul alleen als ik aan het dieten ben, en dieten doe ik alleen in het voorjaar gelukkig)

In de magnetron haha, het mag ook niet te veel werk zijn he loll.
Idd lekker marineren en bakken mmmm.

boter?..zit net lekker weinig vet in ga je dat verprutsen met boter en alle vitamientjes weg bakken..gewoon ff in de stomer...nix d'r op! LEKKERRRRRR!

Ach ik eet het puur voor de eiwitten dus, en ik ben aan het bulken dus dat beetje boter kan ik wel hebben. Als ik ooit ga cutten is het een ander verhaal natuurlijk.

Who cares about the fat.
Als je zoiets lekkers gaat eten moet je het ook wel goed doen natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het altijd in de magnetron bereid op de manier die Dani beschrijft maar het begint me nu echt tegen te staan. Volgende keer maar eens bakken.

Oven is trouwens ook een optie.

Ruff-E zei:
Bereiden jullie je koolvis in de magnetron? Eten jullie het verder naturel of ergens anders mee?

Ja met wedstrijden in de magnetron alleen met zout peper en citroen
Op het einde zonder zout.
Anders gewoon bakken in olijfolie.

Fred

Ik krijg honger van dit soort threads. ik zou met gemak 6 van die koolvissen op kunnen.

Lekker boeiend, het smaakt anders prima D.o.

bakken in olijfolie met viskruiden.

Als ik het eet dan doe ik er viskruiden op (verkrijgbaar bij de AH), dan rollen in het bakmeel. Gooi becel bak en braad in de pan, opwarmen en de vis erin. Bak het in totaal 8 minuten, en keer het 1 keer halverwege. Keer het niet vaker want mijn ervaring is dat het nogal gauw breekt en je een soort van moes overhoudt :)

Heeft de Lidle koopavond op donderdag?:D

Raples zei:
Als ik het eet dan doe ik er viskruiden op (verkrijgbaar bij de AH), dan rollen in het bakmeel. Gooi becel bak en braad in de pan, opwarmen en de vis erin. Bak het in totaal 8 minuten, en keer het 1 keer halverwege. Keer het niet vaker want mijn ervaring is dat het nogal gauw breekt en je een soort van moes overhoudt :)

Vind ik juist perfect. Zodra het in stukken kan, gaat het in stukken bij mij. Bakt gelijkmatiger en maak er naderhand toch altijd een prakkie van met rijst en eventueel groente.

ik bak het altijd in olijfolie, doe er wat zout, knoflookpeper en kerry op. en dan smullen maar

Terug
Naar boven