Fitness Seller

Koolvis

• Topic Starter Topic Starter
Laten julllie de koolvis eerst ontdooien voordat ie de pan in gaat?

Corazon en Luppie!

Jullie strooien dus zout over je Koolvis. Zout!!! Weet je wat Arnold over zout zei? Ik weet het ook niet, maar t kan niks goed zijn. Flex Wheeler: Eten gaat niet om smaak maar om de calorieen. Een man naar mn hart dus.
K fl**ker n ei 125gram witte rijst en een stuk koolvis van 100gram in n pan. Laat t 20 m in. koken. Eierschil en dooier weg. Schijfje ananas op sap erbij (dus voor Corazon en Luppie niet op Zout of sap ;-) n stuk winterpeen en 100gram komkommer en smullen maar.!!!!

Corazon en Luppie!

Jullie strooien dus zout over je Koolvis. Zout!!! Weet je wat Arnold over zout zei? Ik weet het ook niet, maar t kan niks goed zijn. Flex Wheeler: Eten gaat niet om smaak maar om de calorieen. Een man naar mn hart dus.
K fl**ker n ei 125gram witte rijst en een stuk koolvis van 100gram in n pan. Laat t 20 m in. koken. Eierschil en dooier weg. Schijfje ananas op sap erbij (dus voor Corazon en Luppie niet op Zout of sap ;-) n stuk winterpeen en 100gram komkommer en smullen maar.!!!!

klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?

Grijpwijk zei:
Vind ik juist perfect. Zodra het in stukken kan, gaat het in stukken bij mij. Bakt gelijkmatiger en maak er naderhand toch altijd een prakkie van met rijst en eventueel groente.

Heb je natuurlijk gelijk in, maar ja op de een of andere manier vind ik het mooi als het heel op me bord ligt :)

Heb het al een tijd niet meer gegeten, at het altijd gekookt in water en dan een klontje roomboter en een snufje zout erbij. Omdat ik de komende maanden wat kilootjes kwijt moet, ga ik het proberen gekookt met een dot van mijn favoriete sambal erbij. Dat werkt met kip ook.

roerbakken met groente en kruiden.

mark benen zei:
Corazon en Luppie!

Zout is niet zo slecht als je denkt hoor

Lees dit topic maar eens:
[Link niet meer beschikbaar]

kost bij de aldi 1.09 en bij de jumbo ook.

Deze tip bespaard jullien toch al gauw 10 cent :D

zelf bak ik hem gewoon in olfijolie met wat rijst.

Ik heb die blokken koolvis van de LIDL ook geprobeerd, maar vind het echt een hel om die dingen weg te krijgen. Van wat voor afvallige vis komt deze zooi ooit vandaan...?? ???

Maar goed, bij de LIDL verkopen ze ook zakken van 800 gram met gepaneerde koolvis en die zijn voor mij beter weg te knagen. Vooral met van die Go Tan zoete chili saus..!:D

Echte bikkels eten echter gewoon die blokken koolvis.. ;)

Dank je! :lol:

op die site staan trouwens nog wel wat leuke gerechten die je met koolvis kunt maken; Koolvisgerechten ;)

zo morgen dan maar ff de lidl leegkopen :thumb:

Of koop een vishengel en een rubberbootje :D

gerardus zei:
Of koop een vishengel en een rubberbootje :D

Goeie Tip man!!

Zie je me al drijven langs de kust van noorwegen in me bart smit bootje.

En in mn handen heb ik dan de enige echte Instant Fisherman , nou geloof me dan kom ik echt met BAKKEN koolvis thuis :D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Danielito zei:
Maar goed, bij de LIDL verkopen ze ook zakken van 800 gram met gepaneerde koolvis en die zijn voor mij beter weg te knagen.

Wat kost zo'n zak en wat zijn de voedingswaarden?

Eenheid Kcal Eiwit Koolh. Vet
100 gr 72 18.0 0.0 0.0

Terug
Naar boven