Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corazon en Luppie!
Jullie strooien dus zout over je Koolvis. Zout!!! Weet je wat Arnold over zout zei? Ik weet het ook niet, maar t kan niks goed zijn. Flex Wheeler: Eten gaat niet om smaak maar om de calorieen. Een man naar mn hart dus.
K fl**ker n ei 125gram witte rijst en een stuk koolvis van 100gram in n pan. Laat t 20 m in. koken. Eierschil en dooier weg. Schijfje ananas op sap erbij (dus voor Corazon en Luppie niet op Zout of sap ;-) n stuk winterpeen en 100gram komkommer en smullen maar.!!!!
Grijpwijk zei:Vind ik juist perfect. Zodra het in stukken kan, gaat het in stukken bij mij. Bakt gelijkmatiger en maak er naderhand toch altijd een prakkie van met rijst en eventueel groente.

mark benen zei:Corazon en Luppie!
Jullie strooien dus zout over je Koolvis. Zout!!! Weet je wat Arnold over zout zei? Ik weet het ook niet, maar t kan niks goed zijn. Flex Wheeler: Eten gaat niet om smaak maar om de calorieen. Een man naar mn hart dus.
K fl**ker n ei 125gram witte rijst en een stuk koolvis van 100gram in n pan. Laat t 20 m in. koken. Eierschil en dooier weg. Schijfje ananas op sap erbij (dus voor Corazon en Luppie niet op Zout of sap ;-) n stuk winterpeen en 100gram komkommer en smullen maar.!!!!

Danielito zei:Ik heb die blokken koolvis van de LIDL ook geprobeerd, maar vind het echt een hel om die dingen weg te krijgen. Van wat voor afvallige vis komt deze zooi ooit vandaan...??![]()

gerardus zei:

gerardus zei:

Danielito zei:Maar goed, bij de LIDL verkopen ze ook zakken van 800 gram met gepaneerde koolvis en die zijn voor mij beter weg te knagen.
rtodeep zei:Eenheid Kcal Eiwit Koolh. Vet
100 gr 72 18.0 0.0 0.0

Ruff-E zei:Ik bedoelde die zak met gepaneerde koolvis
Lijkt me sterk dat daar geen carbs in zitten.