AndroidHealthClinic

Koolvis

nou k heb net ff inkopen gedaan bij de Lidl

Koolvis en markeelfilet MMmmmmmm

Maar heb nog naar die gepaneerde koolvis gekeken maar die had 5gram minder eiwitten per 100g dan de normale
en een stuk meer koolhydraten

dus ben maar voor de naturel gegaan ( ik krijg naturel kwark ook al niet door me strot heen dus moet weer wat winst pakken qua eiwitten :D :D )

hoe kunnen jullie koolvis lekker vinden
het is dat ik het moet eten maar ik vind het zooooo smerig!:eek:

het legt er aan hoe je het bereid denk k

hmm thnx voor de bereidings tips.. houd wel van een niet te ingewikkelde maaltijd (lees: hoop verschillende kruiden/groentes enz) die goed weg te eten is

marineren in veeeel ketjap en op de grill drmee!!!smaakt nog steeds niet super mahja...beter dan zonder :D

het maakt eigelijk niet uit waar je je koolvis in gooit. Gooi het zelf ook in de pasta, witte bonen in tomatensaus, erwten, nasi oftewel wat ik ook ga opwarmen ik mik er gewoon wat koolvis bij smaakt toch nergens naar.

Jawel het smaakt naar koolvis :meal:

vreemd toch dat het naar koolvis smaakt he :P

Het zou pas raar zijn als deze vis naar kool zou smaken.. ;)

Anyways, dat pak van 800 gram bevat per 100 gram:
117 kcal
12 gram eiwit
15 gram koolhydraten
1 gram vet

Er zitten er trouwens 5 in die zak.

simpel en heel lekker: 1 blok koolvis besmeren met sambal badjak (zoetige sambal met uien erdoor) in magnetronbakje. Laagje water erin (ongeveer helft van de dikte van de vis). 10 min op 350 W laten garen en smullen maar.. je kan het vocht gewoon opdrinken. Lekker, calorie-arm en eiwitrijk!

heb dr gister een beetje basilicum en peterselie overheen gejast , in de oven en daarna nog ffies in de pan gelegd voor een lekker krokant laagje
Ik vind het ook echt lekker :meal:

ik hou het wel bij kabeljauw
lekker vers van de markt(even een dealtje gemaakt met de visboer uiteraard omdat ik grootverbruiker ben:rolleyes: )
gewoon in een anti-aanbakpan met pam
is echt veel beter te eten dan die vieze diepvriesblokken

je hebt van die dingen die je gewoon niet wegkrijg

Terug
Naar boven