AndroidHealthClinic

Koptelefoon wired aan PS3

Gast 104861

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Hallo ik heb een Razer Electra koptelefoon gekocht en zou die graag voor mn PS3 willen gebruiken. Alleen mijn razer electra kabel is te kort voor de PS3 en als ik male to male wire van 2 m gebruik hoor ik alleen geluid door de rechter kap van mn koptelefoon. het heeft een 3.5 mm jack audio aansluiting. is het dus mogelijk om hem aan te sluiten aan mijn ps3 of moet ik speciaal een bluetooth headset gebruiken?

Je kan hem toch ook gewoon op je tv aansluiten? Waarom continu de PS3 vragen, ga trainen..

WauW , mensen kunnen echt niks meer zelf.....

Koop een langere kabel erbij..?

• Topic Starter Topic Starter
Koop een langere kabel erbij..?

die 2m 3.5 audio jack is de langere kabel, maar ik hoor dan geluid uit maar één kap. er is ook geen 3.5 mm audio jack input in de PS3 dus ben ik op zoek naar een alternatiefje. dus niet dat ik 'em gewoon in de TV plug, dan werkt de microfoon namelijk niet. ik kan ook nergens een female to female 3.5 mm jack adapter vinden, dan zou de mic kunnen werken alleen zoals ik al zei; er is geen 3.5 mm input. en ik heb ook weer geen zin om 100 euro uit te geven aan een bluetooth headset.

die 2m 3.5 audio jack is de langere kabel, maar ik hoor dan geluid uit maar één kap. er is ook geen 3.5 mm audio jack input in de PS3 dus ben ik op zoek naar een alternatiefje. dus niet dat ik 'em gewoon in de TV plug, dan werkt de microfoon namelijk niet. ik kan ook nergens een female to female 3.5 mm jack adapter vinden, dan zou de mic kunnen werken alleen zoals ik al zei; er is geen 3.5 mm input. en ik heb ook weer geen zin om 100 euro uit te geven aan een bluetooth headset.

https://www.google.nl/shopping/prod...a=X&ei=R2fDUICHIdP24QTE-oDABg&ved=0CF0Q8wIwAA

Wat is er mis met die normale sony headset?

Jezus mats hij heeft nu toch die razer electra, dan gaat hij toch geen sony headset meer kopen ...

• Topic Starter Topic Starter
Ik doelde er op dat hij maar 15 euro is.

Ik had zoizo het een en ander even uitgezocht voordat ik iets zou kopen.

jo bedankt ik ga die bluetooth headset toch wel kopen als ie maar 15 euro is, bedankt voor de tip :) op bol.com kwam ik alleen uit op die headsets van 100 euro.. nu nog geschikte lange kabel vinden waardoor mn razer electra het goed doet.

Terug
Naar boven