AndroidHealthClinic

korte esters cycle cut 2013

dbfbb1

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Zoals de titel al zegt ben ik van plan om in januari een cut cycle te starten met korte esters. Later in het jaar wil ik test/tren(lange esters) gaan doen.

Het idee:

Week 1-10: 2x 250iu HCG EW
Week 1-3: 30mg Winstrol ED
Week 1-8: 150mg Test P OED
Week 1-8: 75mg Tren A OED
Week 8-10: 80mg Anavar ED
Week 11-14: 50mg Clomid, 20mg Nolva ED

Als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag.

Zoals de titel al zegt ben ik van plan om in januari een cut cycle te starten met korte esters. Later in het jaar wil ik test/tren(lange esters) gaan doen.

Het idee:

Week 1-10: 2x 250iu HCG EW
Week 1-3: 30mg Winstrol ED
Week 1-8: 150mg Test P OED
Week 1-8: 75mg Tren A OED
Week 8-10: 80mg Anavar ED
Week 11-14: 50mg Clomid, 20mg Nolva ED

Als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag.

Ik zou de tren iets korter doen dan de test, verder zou ik nakuren met arofixen en anavar zou ik eruit gooien en gewoon winny nemen. Omdat het niet heel veel gaat doen die paar weken.

• Topic Starter Topic Starter
Doordat ik anavar de laatste 3 weken toepas tot me pct is het niet nodig om de tren in te korten lijkt me?
Ik krijg zelf snel last van Winstrol(gewrichten) vandaar dat ik Anavar boven Winstrol verkies.

Je gebruikt korte Esters, dus die zullen snel hun werk gaan doen.

Waarom Winstrol erbij doen als je al snelle esters in je kuur hebt die allebei ook nog eens voor de Cut zijn?

En vanwaar de HCG bij zo een korte kuur? (geld teveel?)

Arofixen zou ik bij deze kuur gewoon vervangen voor alleen Nolva.

Ik zou aanraden :

Week 1 t/m 6 75 mg Tren a eod
week 1 t/m 8 150 mg Test P eod (de Tren en Test kunnen gemixt worden)
week 7 t/m 11 Winstrol op 40 mg ed / of Dianabol op 30 mg ed (de dianabol specifiek dan in de ochtend nemen wellicht met 5 mg nolva eod)

week 11 t/m 15 20 mg Nolva ed laatste week op 10 mg ed

Neem tijdens de nakuur en daarna een supplement met Zink (ZMA is een goede) een goede Preworkout supp, en een supplement voor je prostaat...

Van zo een korte kuur hetstel je vrij snel (eigen ervaring).

Succes!

Thanks voor de info!
Over de HCG twijfel ik ook nog... Is het niet toch handig omdat tren best onderdrukt?
De winstrol omdat ik nog wat tabs over heb van een vorige cycle.
Over de combo nolva/clomid ben ik zeer te spreken.
Om de Tren in te korten lijkt me een goed idee.

Thanks voor de info!
Over de HCG twijfel ik ook nog... Is het niet toch handig omdat tren best onderdrukt?
De winstrol omdat ik nog wat tabs over heb van een vorige cycle.
Over de combo nolva/clomid ben ik zeer te spreken.
Om de Tren in te korten lijkt me een goed idee.

Tren geeft al na 2 weken een complete shutdown (dus geen onderdrukking), deze herstelt natuurlijk wel weer :D (ook zonder nakuur).

Arofixen is een combinatie van Aromasin (aromatase-remmer) en Nolvadex (een SERM)... Clomid is ook een SERM... waarom 2 SERM's ?

Dus waarom een aromatase-remmer als er toch geen overtollig oestrogeen ontstaat, en Nolva is alleen heel goed instaat de ergste oestrogenen bijwerkingen te blokkeren, waarom teveel slikken als het met minder nog effectiever is :).

De Winstrol gaat ook Progestageen tegen dus daar heb je meer aan dan aromasin :).

Maar lees je eens wat meer in, in de verschillende soorten middelen, dan begrijp je het beter.

groet

Laatst bewerkt:
omdat arofixen je igf verhoogd en nolva deze verlaagt.

Doordat ik anavar de laatste 3 weken toepas tot me pct is het niet nodig om de tren in te korten lijkt me?
Ik krijg zelf snel last van Winstrol(gewrichten) vandaar dat ik Anavar boven Winstrol verkies.

Ik vind anavar totaal geen meerwaarde tijdens een tren kuur denk dat je er amper wat van gaat merken sowieso is het maar de vraag of je wel echte anavar gaat krijgen vaak zit er winstrol in. Tren altijd korter als test heel belangrijk voor je libido ook uiteindelijk.

Suc6

Oja... UG anavar zit vrijwel nooit de beloofde hoeveelheden oxandrolone in, vaak zit er winstrol of methyl-test in gemixt met oxandrolone.

HG anavar??? Zie maar aan echte te komen (weinig kans).

Bij mijn eerste kuur heb ik echt een massive dip gehad van +-2 weken omdat ik alleen nolva op 20mg per dag nam gedurende 4 weken.
Toen ik nolva en clomid samen nam in een volgende kuur heb ik de gehele nakuur een goeie pomp gehad en geen dip.
Ik ga me zeker eveninlezen in Aroixfen.

De tren zal ik dan inkorten tot week 6:).

Wel of geen HCG ben ik nog niet over uit...

Bij mijn eerste kuur heb ik echt een massive dip gehad van +-2 weken omdat ik alleen nolva op 20mg per dag nam gedurende 4 weken.
Toen ik nolva en clomid samen nam in een volgende kuur heb ik de gehele nakuur een goeie pomp gehad en geen dip.
Ik ga me zeker eveninlezen in Aroixfen.

De tren zal ik dan inkorten tot week 6:).

Wel of geen HCG ben ik nog niet over uit...

Een massieve dip??? verklaar je nader :D.

Zal niet aan de Nolva hebben gelegen aangezien clomid toch wat meer bijwerkingen heeft en mensen die ook als erger ervaren dan nolva, dus zal het bij jou wel door iets anders zijn gekomen.

Maar je moet doen wat jou het beste lijkt he ;).

GoodLuck!

Toen ik de dip had(weinig zin om te trainen, depir, etc) zat ik alleen aan de nolva 20mg per dag.

Bedankt voor de tips!

Wat voor nut heeft het om die tren 2 weken korter te laten lopen ... Het zijn korte esters dus het is direct uit je lichaam. Ik ben zelf net klaar met test p/tren a en heb het gewoon tot dezelfde dag mee laten lopen, daar heb je helemaal geen last van want waarschijnlijk is de tren al sneller uit je lijf. bij lange esters is het de gewoonte van velen om tren korter te laten lopen, maar imo hoeft dit niet bij korte esters.

Wat voor nut heeft het om die tren 2 weken korter te laten lopen ... Het zijn korte esters dus het is direct uit je lichaam. Ik ben zelf net klaar met test p/tren a en heb het gewoon tot dezelfde dag mee laten lopen, daar heb je helemaal geen last van want waarschijnlijk is de tren al sneller uit je lijf. bij lange esters is het de gewoonte van velen om tren korter te laten lopen, maar imo hoeft dit niet bij korte esters.

En toch zou ik er minimaal een week tussen houden maar ieder zijn eigen keuze;)

Terug
Naar boven