XXL Nutrition

Korte kuur met weinig prikken

Echt niet niet niet niet naturel cutten de eerste 2 maanden na je kuur. Waarom ga je nu niet ff naturel rustig cutten, en zet je 10 weken voor je vakantie je eerste inject, neemt 10 weken de tijd om lekker massa aan te zetten en gaat je 2 weekjes dat de esters uitwerken op het strand liggen :D als je thuis komt PCT beginnen en zorgen dat je zo veel mogelijk vast houdt.

kijk en dat bedoel ik nu,dat is mijn bedoeling ook eerst mijn kuur met winstrol afmaken en dan misschien nog een kuurtje voor ik met vakantie ga
staan we er weer leuk bij op het strand:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Echt niet niet niet niet naturel cutten de eerste 2 maanden na je kuur. Waarom ga je nu niet ff naturel rustig cutten, en zet je 10 weken voor je vakantie je eerste inject, neemt 10 weken de tijd om lekker massa aan te zetten en gaat je 2 weekjes dat de esters uitwerken op het strand liggen :D als je thuis komt PCT beginnen en zorgen dat je zo veel mogelijk vast houdt.

Zou ook een idee kunnen zijn. Het cutten interesseert me eigenlijk niet zoveel. Het is meer dat ik niet met 15% plus in mijn zwembroek rondloop. Als het maar een beetje toonbaar is he.

Zou ook een idee kunnen zijn. Het cutten interesseert me eigenlijk niet zoveel. Het is meer dat ik niet met 15% plus in mijn zwembroek rondloop. Als het maar een beetje toonbaar is he.

Je vetpercentage heb je in de kuur natuurlijk zelf in de hand, maar dat gaat bij mij nooit zo hard haha. Toonbaar zal het zeker zijn ;) (gooi er mast bij, dan helemaal :D ). Wel zorgen dat je een beetje kan trainen en eten op je vakantie natuurlijk, maar de meeste vakantieplekken kan je wel een gym vinden.

kan je anders niet gewoon wachten tot na je vakantie haha? dna asta je er volgend jaar top bij?

Tja, wachten.. wie heeft daar nou zin in? :D
Eigenlijk kan ik het nog best halen voor de zomer. Zeker als ik goed clean bulk.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 20:47 ----------

Ik kom dan uit op 15 injecties in 10 weken. De laatste Inject is dan laat in week 10, dus eigenlijk 10,5-11 weken.
Eerste 4 injecties frontloaden 750mg e5d ?
laatste 11 injecties 375 e5d
2 weken na de laatste injectie nolva als nakuur 20mg pd voor 4 weken.

Of, frontload laten vervallen en een andere kickstart nemen?
Winny en Var vallen af, dboll misschien of nog een betere outsider?

Iemand hier nog wat over te zeggen? Anders frontloaden? langer? of een kickstarter?

Tja, wachten.. wie heeft daar nou zin in? :D
Eigenlijk kan ik het nog best halen voor de zomer. Zeker als ik goed clean bulk.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 20:47 ----------

Iemand hier nog wat over te zeggen? Anders frontloaden? langer? of een kickstarter?

Niet frontloaden in je eerste kuur.. Je kan beginnen met korte esters, of een kickstart pakken

Wat als kickstart?

Winstrol

Daar ben ik wel huiverig voor omdat ik een peesblessure heb gehad. Heb echt geen zin om hier weer (meer) last van te krijgen. Var heb ik al eens gebruikt en vond dat niet echt wat ik ervan verwachtte.
Blijft Dboll over, maar weet niet wat ik daarvan moet denken.

Hmm ik ben niet enthousiast over dbol, vocht&vet-pilletjes imo. Methyltren? :D

Haha, lijkt me iets te.

Je vetpercentage heb je in de kuur natuurlijk zelf in de hand, maar dat gaat bij mij nooit zo hard haha. Toonbaar zal het zeker zijn ;) (gooi er mast bij, dan helemaal :D ). Wel zorgen dat je een beetje kan trainen en eten op je vakantie natuurlijk, maar de meeste vakantieplekken kan je wel een gym vinden.

Hmm ik ben niet enthousiast over dbol, vocht&vet-pilletjes imo. Methyltren? :D

test p tren a mast p will do the job:D

wk1-8 150mg test p eod
wk1-8 150mg mast p eod
wk1-7 100mg tren ace eod
Aro

hcg begin tot eind.

Laatst bewerkt:
mooie voorstellen voor een eerste kuur :roflol:

10 weken test E op 500 gewoon

- eventueel kickstart met Test Prop of Sustanon
- frontloaden? ga je je nog beklagen
- d-boll niet als je geen vocht wil (tenzij je echt een 100% solide voedingsschema hebt)
- winny is niet zo hard op je pezen imo (gewoon voldoende omega3 etc nemen)
- geen mast als je 15% BF hebt, heb je niets aan imo
- tren is ook pas voor een ander keertje

ik ga toch een 10 weken 500mg test e doen.
Als kickstart toch winstrol proberen, als ik meer last krijg laat ik het wel vervallen.

je kan ook heel kort kuren met lang esters door gewoon echt hoog te zetten.
Bijvoorbeeld 1000mg per week voor 6 weken reageer je echt wel snel op.

je kan ook heel kort kuren met lang esters door gewoon echt hoog te zetten.
Bijvoorbeeld 1000mg per week voor 6 weken reageer je echt wel snel op.

Tja, als eerste kuur niet echt verstandig denk ik.
Ik ga deze week wel beslissen of ik nu een kuurtje ga doen of na de zomervakantie.

Ts, gewoon lekker 10 weekjes test ONLY pakken..

Eerste kuur, je weet niet hoe JOUW lichaam op vreemde exogene stoffen reageert.. Stel nou dat je last krijgt van acne, kwam dat dan door de test of door de kickstart?

Test blijft de basis voor als je kuren die nog gaan komen.. Lijkt me gewenst te weten wat test als losstaande stof voor je doet :)

als dit je eerste kuur is gewoon
week 1 tot 5 : 500 mg test e (ew) + 30 mg d-bol (ed)
week 6 tot 10 : 500 mg test (ew)
week 12 tot 15 : 20 mg nolv (ed)

is een goede kuur als eerste
meer moet het niet zijn en ook niet minder

Terug
Naar boven