XXL Nutrition

korte kuur

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Hallo!!

Ik heb nog nooit een korte kuur gedaan, maar erg veel over gelezen.
Vooral het snelle herstel na zo'n korte kuur bevalt me wel...dan kan ik snel weer 1 doen :p

Een paar weken voordat zo'n kuur echt begint is het raadzaam het refeed-systeem toe te passen.
3 dagen 40% lagere carbs (cal's compenseren door eiwitten te verhogen), en 1 dag de carbs gewoon weer verhogen naar ''normaal''.

Door dit toe te passen zou het lichaam efficienter de aas kunnen verwerken.
Ook zal de t3 hier aan bijdragen.

De kuur ziet er als volgt uit:

dag 1 tm 18 testo enanthaat............... 500 mg ed
dag 1 tm 18 tren enanthaat................. 300mg ed
dag 19 tm 30 winstrol inject................. 300 mg ed
dag 19 tm 30 testosteron propionaat...... 300 mg ed
dag 1 tm 30 insuline............................. 20 ie ed
dag 1 tm 30 t3................................... 50 mcg
dag 1 tm 10 igf.................................... 100 mcg ed

Dag 31 of 32 zou de pct al kunnen beginnen dus.

Ik heb er geen doseringen bij gezet omdat deze ontzettend hoog zijn.
Mensen die te weinig ervaring hebben met het kuren zouden op deze manier op verkeerde gedachten gebracht worden. (newbee's)

Belangstellenden kunnen via pm vragen.

Langwerkende middelen kunnen dus gebruikt worden.
De doseringen liggen zo hoog dat het vrij snel zou gaan werken.

Ook komen in dit soort cycles geen orals voor omdat de doseringen dan echt te hoog worden (moet wel gezond blijven :D )

Vanaf 1 juli zal ik dan op zn minst wekelijks de vorderingen in dit log gaan bijhouden.

Laatst bewerkt:
Wel niet zoals ik het zo doen , maar veel suxes en moge je gaan knallen !

PM mij die doseringen eens...vind het wel intressant...en ik ben niet zo gauw geschokt :D

Update: Leuke doseringen, wordt intressant om te volgen en misschien een leuk idee voor mezelf :D.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dankje jongens, zal zeker lukken!!!

ahaa kerell..

ik heb wel eens vaker gehoord van dit soort kuurtjes, Dorian Yates zou ook dit soort kuurtjes hebben gedaan met grammen als doseringen ...

kan er verder weinig zinnigs over zeggen...

neem aan dat je wel enige tijd laat tussen de slin en igf jects?

Hi Maus, wel knallen he. ;)

Ik ben benieuwd en blij eens te horen dat er hier nog mensen enanthaat kiezen in een korte kuur. Zolang je weet hoe de ester werkt is het mogelijk, en volgens mij ga je weldegelijk knallen ;)

Succes

Heb de theorie erachter zitten lezen, best wel intressant en overtuigend in theorie

Desondanks dat de meesten hier zeggen dat je een enanthaat ester minstens 8w moet zetten voor goed resultaat snap ik nog steeds niet goed welke onderbouwing hierachter zit;

Dit zie ik als een goeie stack met snel herstel gegarandeerd:

w1-4: 1000mg test enanthaat
w1-4: 500mg primo
w1-6: 50mg winstrol ed

Zo 6w op en af. Herstel gaat sneller dan bij een langere cycle (mss ben je in 6w nog niet volledig hersteld maar das ieders persoonlijke keuze). Met zo een cycle zal verlies van massa wel echt klein zijn bovendien.

Ikke heeft de gehele theorie erachter wel gelezen.
Ik stel voor dat jij dat ook eens doet Flex170578.
De hoeveelheden waar jij het over hebt zijn niet de hoeveelheden die in zo'n kuur als dit horen ;)

@hardgainers
Idd kerel...ook DY heeft dit succesvol toegepast.
Helemaal zijn ding, kort en heftig, net als zn training.

flex170578 zei:
Desondanks dat de meesten hier zeggen dat je een enanthaat ester minstens 8w moet zetten voor goed resultaat snap ik nog steeds niet goed welke onderbouwing hierachter zit;

Dit zie ik als een goeie stack met snel herstel gegarandeerd:

w1-4: 1000mg test enanthaat
w1-4: 500mg primo
w1-6: 50mg winstrol ed

Zo 6w op en af. Herstel gaat sneller dan bij een langere cycle (mss ben je in 6w nog niet volledig hersteld maar das ieders persoonlijke keuze). Met zo een cycle zal verlies van massa wel echt klein zijn bovendien.

Bovendien vind ik dit geen korte kuur meer.
6 weken aan de juice is best veel imo.
De theorie waar ik het over heb is minimaal 2, max.4 weken.
Als dit kuurtje goed gaat, (en ik vind 5 kilo al heel goed), dan ga ik dit 1maand op en 1 maand af proberen.
Dit een keer of 3 herhalen om vervolgens een wat langere off cycle in te lassen.

dankje! ;)

BigMaus zei:
Veeeeel meer mn extra grote vriend! ;)

Ik ben dit lange tijd geleden van DY eens tegengekomen idd. Ik ben benieuwd wat het in de praktijk bij jou zou opleveren. Als ik las dat je over test enanthaat van 1-18 spreekt heb ik wel al een gedacht van de hoeveelheden.

Er is een beetje een zelfde theorie als mn bovenstaand kuurtje over sustanon wat ook nog vaak bovenkomt:

w1-3: 250mg sus ed
w1-6: 50 mg winny ed

De bedoeling is de prop en phenylprop de eerste weken er voluit in te jagen om de weken erna de langere esters te laten voortwerken. Wel voldoende sites vinden om het spul in te krijgen, want sus geeft behoorlijk pijnlijke plekken.

Je mag me je volledige cycle met hoeveelheden altijd eens pm'en grote muis :D

flex170578 zei:
Ik ben dit lange tijd geleden van DY eens tegengekomen idd. Ik ben benieuwd wat het in de praktijk bij jou zou opleveren. Als ik las dat je over test enanthaat van 1-18 spreekt heb ik wel al een gedacht van de hoeveelheden.

Er is een beetje een zelfde theorie als mn bovenstaand kuurtje over sustanon wat ook nog vaak bovenkomt:

w1-3: 250mg sus ed
w1-6: 50 mg winny ed

De bedoeling is de prop en phenylprop de eerste weken er voluit in te jagen om de weken erna de langere esters te laten voortwerken. Wel voldoende sites vinden om het spul in te krijgen, want sus geeft behoorlijk pijnlijke plekken.

Je mag me je volledige cycle met hoeveelheden altijd eens pm'en grote muis :D

pm verstuurd kerel!

250mg sust ed gaat er idd beter uitzien.
Maar goed, kijk maar eens naar mn doseringen in de pm, en denk eraan dat dit niet voor de beginner is.

[post aangepast, ik dacht dat je e3d schreef, was dus ed] :o

Laatst bewerkt:
Ben ook heel benieuwd naar deze vorm van kuren en te behalen resultaten.
Ik ga dit topic dan ook zeker met veel plezier volgen.

Waarom post je niet gewoon de hoeveelheden,ik denk dat de meeste die gasten die dit topic gaan volgen wel wat serieuzere gebruikers zullen zijn en niet raar opkijken van hogere hoeveelheden.
Je maakt me nu ook wel heel benieuwd.
Wil je ze toch liever niet posten,stuur ze dan naar m,n PM

In ieder geval heel veel succes kerel...:thumbup: :thumbup:

Pure_tech zei:
Ben ook heel benieuwd naar deze vorm van kuren en te behalen resultaten.
Ik ga dit topic dan ook zeker met veel plezier volgen.

Waarom post je niet gewoon de hoeveelheden,ik denk dat de meeste die gasten die dit topic gaan volgen wel wat serieuzere gebruikers zullen zijn en niet raar opkijken van hogere hoeveelheden.Je maakt me nu ook wel heel benieuwd.
Wil je ze toch liever niet posten,stuur ze dan naar m,n PM

In ieder geval heel veel succes kerel...:thumbup: :thumbup:

Ik zit 12 jaar in the game, ken de laatste 3 belgisch kampioenen IFBB persoonlijk maar deze doseringen ben ik nog nooit tegengekomen, zelfs niet close! Ik denk dat dit beter via pm blijft...

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven