XXL Nutrition

korte kuur

• Topic Starter Topic Starter
Die Lange zei:
:eek: :eek: :eek: Ik zie net de doseringen, maar is dik 6 gram per week niet erg veel? :eek: :eek: :eek:

Ben je niet bang voor de sides die deze kuur met zich meebrengt???
je spreekt over "snel herstel", maar met deze doseringen kan ik me niet voorstellen dat je "snel hersteld".........weet nie wat je kuurhistorie is maar ik heb nog geen heftigere gezien hier op DBB

Jij liever dan ik BigMaus, allejezus als ik er naar kijk wordt ik al misselijk :eek: :eek: :eek: maar respect! Deze log ga ik zeker volgen!:p

Ik zit op Testo te wachten, hehehe!
Kijken wat die ervan zegt.
Lijp is ie toch al......:D

BigMaus zei:
Ik zit op Testo te wachten, hehehe!
Kijken wat die ervan zegt.
Lijp is ie toch al......:D

Anders vragen jullie bij je supplier naar die nieuwe 10 ml injecteerbare vials waar de spuit en naald al op de dop zit.................:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik vind het idee van kort kuren op zich wel oke, maar deze doseringen schrikken mij wel wat af hoor.
Ook financieel gezien!

RichardV zei:
Ik vind het idee van kort kuren op zich wel oke, maar deze doseringen schrikken mij wel wat af hoor.
Ook financieel gezien!

Geld is niet belangrijk, we praten hier over kilo's kwaliteitsspieren :cool:
BigMaus in de running voor een ticket naar the "O" in oktober........:roflol:

RichardV zei:
Ook financieel gezien!

Denk je dat het wat uitmaakt voor je gezondheid of je het in 4 weken neemt of gespreid over 2 maanden?

he gab...

dag 1 tm 18 testo enanthaat............... 500 mg ed
dag 1 tm 18 trenbolone enanthaat................. 400 mg ed
dag 19 tm 30 winstrol inject................. 300 mg ed
dag 19 tm 30 testosteron propionaat...... 300 mg ed
dag 1 tm 30 insuline............................. 20 ie ed
dag 1 tm 30 t3................................... 100 mcg
dag 1 tm 30 igf.................................... 100 mcg ed of hoger.....

Paar dingen.. heb wel wat meer gelezen ook over dit soort cycles.. om plataues te doorbreken..

mijn advies:
SLin > alleen pwo 10iu > je wilt ook in de ochten? icm igf best link... ik zou dan met de insuline al beginnen een week eerder ofzo met opbouwen zodat je als je begint aan de 10iu zit.
IGF > max 100mcg verdelen over 2x 50mcg
Tren e > ik zou deze verlagen... 200mg ed max.. tren is nogal toxisch daarom hoge test ben ik niet zo bang van
t3> deze kan je denk ook beter op en afbouwen.. slecht voor je hart anders.. 2 weken eerder mee beginnen en 2 weken door laten lopen die weken gebruiken voor op en afbouw.

Een probleem kan zijn de grote hoeveelheid BA .... en je zou wel een roidsfever kunnen krijgen.. zou iig wel een grote hoeveelheid anti oxidanten nemen...

mss kan Rodge je nog wat advies geven hij heeft hier volgens mij ook wel wat info over...

succes kerell en pas op.... anders kan ik straks niet meer .. je weet wel ;)

Lijkt me errug lekker dit hoor!! Je mag wel partime werken, want alleen al aan het prepareren en spuiten ben je een halve dag kwijt:D

Succes!

BigMaus zei:
Denk je dat het wat uitmaakt voor je gezondheid of je het in 4 weken neemt of gespreid over 2 maanden?

Kerel als ik 1000 mg per week zou nemen (wat imo al behoorlijk is) gebruik jij idd in 16 dagen wat ik in 8 weken zou pakken. Ik onderdruk dan idd langer mijn systeem. Maar de hoeveelheid die jij erin stopt vind ik wel extreem. Heb je dit ooit eerder gedaan? Misschien dat 250 mg ook al voldoende zou zijn.
Ik denk toch dat je lichaam een verzadigingsgevoel zal hebben bij zulke hoeveelheden.

Sorry hoor, maar ik vind dit echt bizar !

denk dat je hier spijt van gata krijgen idd..oa wat hardgainers zegt de hoge concentratie BA zaql je al parten gaan spelen..en dan je bloeddruk etc..dit is echt vragen om problemen bro..

iig succes want denk niet ik je ervan kan weerhouden..

RichardV zei:
Kerel als ik 1000 mg per week zou nemen (wat imo al behoorlijk is) gebruik jij idd in 16 dagen wat ik in 8 weken zou pakken. Ik onderdruk dan idd langer mijn systeem. Maar de hoeveelheid die jij erin stopt vind ik wel extreem. Heb je dit ooit eerder gedaan? Misschien dat 250 mg ook al voldoende zou zijn.
Ik denk toch dat je lichaam een verzadigingsgevoel zal hebben bij zulke hoeveelheden.

Nee dit is de eerste keer.
Ben geadviseerd door iemand die dit soort kuurtjes uitschrijft aan top bb-ers in de UK.
250mg zou in mijn geval niet genoeg zijn.

Bedenk je echter dat er dus gasten zijn die 1000mg test ed doen.
Zeeeer grote jongens dus....met veel ervaring.

dutch windmill zei:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt bizar !

denk dat je hier spijt van gata krijgen idd..oa wat hardgainers zegt de hoge concentratie BA zaql je al parten gaan spelen..en dan je bloeddruk etc..dit is echt vragen om problemen bro..

iig succes want denk niet ik je ervan kan weerhouden..

Dat kun je idd niet Rico.
Maar toch bedankt voor je advies.

Wat was je laatste kuurtJE :p eigenlijk BigMaus?

Die Lange zei:
Wat was je laatste kuurtJE :p eigenlijk BigMaus?

Hehehe...misschien word dit wel mn laatste kuurtje?

Nee, mn laatste was een lange kuur met sth en de hele kolerezooi.
Heeft goed geholpen, maar niet wat ik verwacht had.
Ben er echt op uitgekeken die lange kuren.

BigMaus zei:
Nee dit is de eerste keer.
Ben geadviseerd door iemand die dit soort kuurtjes uitschrijft aan top bb-ers in de UK.
250mg zou in mijn geval niet genoeg zijn.

Bedenk je echter dat er dus gasten zijn die 1000mg test ed doen.
Zeeeer grote jongens dus....met veel ervaring.

Bedenk jij ook dat sommige jongens niet zo oud worden;)
Maar wat is hun reden dan dat 250 mg niet genoeg zou zijn?
Grote jongens hebben niet altijd meer verstand van zaken he:D

Nee dat klopt, maar deze toevallig wel :p
We zijn tot die 500mg gekomen op basis van mn stats en kuurverleden.

Ik wist dat dit soort reakties zouden komen, en dat is ook goed.
Het is tenslotte een forum.
Dus bekritiseer en betwijfel zoveel als je wil ;)
Ik zal nooit dit soort kuurtjes gaan adviseren, daarom heb ik in eerste instantie er geen doseringen bij gezet.

Wat ik me wel begin af te vragen is hoe je met deze doseringen je pct gaat doen en met welke middelen en doseringen.
Ik neem aan dat je deze dan ook zeer drastisch zou moeten aanpassen.

Pure_tech zei:
Wat ik me wel begin af te vragen is hoe je met deze doseringen je pct gaat doen en met welke middelen en doseringen.
Ik neem aan dat je deze dan ook zeer drastisch zou moeten aanpassen.

Valt mee bro....wel wat hcg tijdens en wat nolva en clomid erna...onderdrukking is niet veel erger dan normaal.

Volgens mij ben je na dit soort kuurtjes niet echt vruchtbaar meer ???

Terug
Naar boven