- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BigMaus zei:Update:
Moe, duizelig, en soms misselijk.
Is iets te snel om de aas de schuld te geven, maar alles wijst hierop.
HondaDelsol zei:Met die doseringen zou ik al lang roze olifanten zien denk ik, dus moe duizelig en misselijk van die dosering is nog "mild" te noemen![]()
Nee serieus nu, bloeddruk in de gaten houden eh en als je middelen gebruikt die de stroperigheid van je bloed beinvloeden ook dit laten controleren want bij die doseringen zou je wel eens snel klonters kunnen krijgen...
Gr.
BigMaus zei:Bedankt kerel....maar idd asprine pak ik er al bij, dus dat zit wel goed.
.Little Me zei:Nog andere sides zoals , beresterk en mega pomp ?![]()
Of hou je het gewoon bij moe , misselijk en duizelig ? Want daar ken ik betere middelen voor.
BigMaus zei:hehehe!! eikel!!!
In het weekend train ik niet bro, dus dat weet ik niet.
Vorige week ging het wel ok.
Ik denk ondanks de hoge doseringen die snel zouden moeten werken, het toch zn inkick-tijd nodig heeft.
Ik ga de beste week ooooit tegemoet...reken maar!!!

Little Me zei:Uiteraard kerel , succes ermee !!!!
was maar aan het geinen hé , of heb je beetje trenbolone trenbolone trenbolone rage ?![]()

BigMaus zei:Toevallig wel maat!!!
Bovendien is het echt een rage op het moment op neg.karma uit te delen, dus wees gewaarschuwd!!![]()

Little Me zei:Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je BigMaus opnieuw punten kan geven.
Negatief eens testen dan want blijkbaar kan ik je geen postief geven![]()
ECLIPSE zei:nogmaals veel succes.. ik weet dat ik het je niet hoef te vertellen maar hou wel de bijwerkingen goed in de gaten bro.. je knalt keihard nu en je lichaam krijgt het wel ff zwaar te verdurenik kijk uit naar je updates
Was dit nu niet de bedoeling te omzeilen met dit soort kuur!?met dit soort kuurtjes vermijd je dat je lichaam het zwaar krijgt voor een langere duur...SQUAT zei:"je lichaam krijgt het wel ff zwaar te verduren"
Was dit nu niet de bedoeling te omzeilen met dit soort kuur!?
BigMaus zei:meer dan 7000 hits nu.
Bij 10000 krijg ik van MrJ een gouden dbb horloge!!!