Fitness Seller

korte kuur

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
Heb niet alles gelezen, maar die doseringen gaan echt NERGENS over...!!! Je zal best knallen maar daarna is het afgelopen met je, want je zal nergens meer op reageren!!!

Bedankt voor de tip vriend....

Je houd niet zo van lezen geloof ik.
Toch bedankt voor deze bijdrage.

BigMaus zei:
Sth is zeer gewaardeerd in een korte kuur....hoge dosering weer en anders ge-cycled dan we gewend zijn.
De t3 SHIZZLE is alleen om de aas beter op te nemen...dus niets verder met vetverbranding.
Heb ervaring met t3, dus leek het me beter dan t4....teveel experimenteren anders.
T3 is in dit geval zkr betere keuze dan T4...T4 heeft meer invloed op je hartslag dan T3....je hart zal het al ietsie zwaarder krijgen tijdens dit kuurtje dus idaad goeie optie

BigMaus zei:
Sth is zeer gewaardeerd in een korte kuur....hoge dosering weer en anders ge-cycled dan we gewend zijn.
De t3 SHIZZLE is alleen om de aas beter op te nemen...dus niets verder met vetverbranding.
Heb ervaring met t3, dus leek het me beter dan t4....teveel experimenteren anders.

Weer dat Dope woord; SHIZZLE :D

Mr. B.I.G. zei:
Heb niet alles gelezen, maar die doseringen gaan echt NERGENS over...!!! Je zal best knallen maar daarna is het afgelopen met je, want je zal nergens meer op reageren!!!
en dat kun jij onderbouwen met welke studies???

enrico zei:
en dat kun jij onderbouwen met welke studies???

Hehehe....laat maar Enrico, iedereen heeft recht op zn eigen mening.
Ik wist bij het posten van een log als deze dat er ook negatief, soms slecht onderbouwd commentaar zou komen.
Zo gaan die dingen, het is tenslotte een forum.

Dat ondertussen DY op dezelfde manier 5 of 6 keer de O pakte weet hij misschien ook niet.
Tegen hem werd ook niet gezegd dat ie het niet moest doen ''want anders zou hij nergens meer op reageren''.

rodge zei:
ik nam zelf altijd een pak vla 'snachts, beste en lekkerste wat er is om te bulken(tenzij er appeltaart in de koelkast staat dan vreet ik die 'snacht op :D )

succes kerel :)

-rodge

Vla staat stijf van additieven en verzadigd vet, dus ik snap niet wat er tof is aan vla behalve dat het lekker smaakt.....????

Laatst bewerkt:
BigMaus zei:
Hehehe....laat maar Enrico, iedereen heeft recht op zn eigen mening.
Ik wist bij het posten van een log als deze dat er ook negatief, soms slecht onderbouwd commentaar zou komen.
Zo gaan die dingen, het is tenslotte een forum.

Dat ondertussen DY op dezelfde manier 5 of 6 keer de O pakte weet hij misschien ook niet.
Tegen hem werd ook niet gezegd dat ie het niet moest doen ''want anders zou hij nergens meer op reageren''.

Kan ik hier nou uit opmaken dat jij Olympiamateriaal bent, zoniet wordt? :D

Die Lange zei:
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij Olympiamateriaal bent, zoniet wordt? :D

Nooit Lange vriend van me!
Maar kijk, dat dichtslaan en nergens op reageren is gewoon gelul natuurlijk.
Iedereen die het stuk zorgvuldig leest zal het beamen!

ik denk zoiezo dat je wel een lange tijd of moet nemen van het hele korte kuren gedoe wil je weer op een wat normaler kuurtje vooruit gaan, n normaal kuurtje van bv 1000 test 600 deca en 50 d-bol zal niet veel meer doen

dareal zei:
ik denk zoiezo dat je wel een lange tijd of moet nemen van het hele korte kuren gedoe wil je weer op een wat normaler kuurtje vooruit gaan, n normaal kuurtje van bv 1000 test 600 deca en 50 dianabol zal niet veel meer doen

:roflol:

dareal zei:
ik denk zoiezo dat je wel een lange tijd of moet nemen van het hele korte kuren gedoe wil je weer op een wat normaler kuurtje vooruit gaan, n normaal kuurtje van bv 1000 test 600 deca en 50 dianabol zal niet veel meer doen

:D Jah zo'n mild kuurtje waar jij het over hebt niet nee :D

dareal zei:

Dan bedoel je EOD neem ik aan? Want anders dan doet het echt niks inderdaad. ;)

damm wat een dosseringen.. veel suc6 en dit is idd interesant om te volgen. dat je maar erg groot mag worden

dareal zei:

Ook dat is natuurlijk dikke onzin.
Lees eens de theorie door en je komt tot een heel andere conclusie.

Die Lange zei:
Vla staat stijf van additieven en verzadigd vet, dus ik snap niet wat er tof is aan vla behalve dat het lekker smaakt.....????

er zit niet zoveel gek meer rotzooi in als in de gemiddelde proteinen poeder met alle kunstmatige zoetstoffen. en als je voor de rest een een clean dieet eet kan dat beetje verzadigde vet er best bij, het is 'snachts lekker om iets te eten wat er makkeliojk in gaat. als je het er in moet stouwen zal je ook moeilijker weer in slaap komen(probeer maar eens een blikje tonijn leeg te lepelen en dan weer te gaan slapen :D )

maus succes gab

-rodge

rodge zei:
er zit niet zoveel gek meer rotzooi in als in de gemiddelde proteinen poeder met alle kunstmatige zoetstoffen. en als je voor de rest een een clean dieet eet kan dat beetje verzadigde vet er best bij, het is 'snachts lekker om iets te eten wat er makkeliojk in gaat. als je het er in moet stouwen zal je ook moeilijker weer in slaap komen(probeer maar eens een blikje tonijn leeg te lepelen en dan weer te gaan slapen :D )

maus succes gab

-rodge

Heheh! een blik vis vreten en dan weer naast je meissie gaan liggen!!
Man, in de bulk kijk ik gewoon wat er in de koelkast ligt en vreten maar!!

Gaat goed hier Rodge!

Ik zou graag mijn log een beetje netjes en vriendelijk willen houden, dank u allen!!

Terug
Naar boven