Little Me
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Little Me zei:
Roy zei:Nog ff doorzetten, goed blijven vreten en drinken, die 20 pond zit er echt wel in!!![]()
BigMaus zei:Roy, verander die avater bro, you scare the shit out of me!!!!

BigMaus zei:Zo is dat kerel!
Meer dan ik heb durven wensen.
M.a.w. deze manier van kuren werkt wel degelijk.
Als de resultaten dus wegvallen in pct is het puur aan de pct zelf te danken, of een slechte manier van eten.
Dus het kuren werkt wel degelijk!!!!
BigMaus zei:Jij denkt dus dat dat veel anders zou zijn dan met een wat langere kuur?
Als ik mn kiloos verlies is het mn eigen schuld, mn pct zal dan niet in orde zijn.
Zo zie ik dat.
Het verschil is nu 8 kilo, lastig te bekijken van dag tot dag omdat het zo warm is (vocht).
endymion zei:Je houdt nu nog veel vocht vast en dat raak je kwijt dus zal je kiloos verliezen, daar kan geen pct iets aan veranderen natuurlijk.
redhead zei:
Infinity zei:Kijk hem knallen als we zijn sig moeten geloven zijn zen stats nog exact hetzelfde als in het begin
BigMaus zei:ssssst kerel, dit is allemaal bedrog dat weet jij toch.
Pure publiciteit, en al die stakkers stinken erin!!

BigMaus zei:Goed, on topic.
Winny en prop gaan super, maar de prop bezorgd me behoorlijk wat gyno die ik niet weg krijg met nolvadex...
Meestal verdwijnt dit in de nakuur wel, dat duurt niet lang meer.
Kracht is beter dan ooit, dit is werkelijk een winnende combinatie voor me.
Ook Die Lange bedankt voor de voeding-tips, hebben goed geholpen met dit schijtweer!!!
Rugblessure word goed behandeld door een chiropractor hier in de buurt.
Maar geen squat of DL meer voor me.
is dat mijn grootste struikelblok he, en wat IKKE ook al zei; elk pondje komt door t mondje. In de blender die zooi, en zoveel mogelijk vloeibaar om toch aan die Kcal's te komenlol...1 keer ook zon straal gehad was echt ****ing freaky...BigMaus zei:Ik zit op 100 tot 200 mg kerel, en idd bloed word dun.
Deed gister een hele nette spot-injectie in mn borst.
Het begon te bloeden en liep met een straal van mn borst af....freaky!!!