XXL Nutrition

Korte massakuur + cutkuur

zjoskes

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hallo guys,

Over een aantal weken wil ik een volgende kuur beginnen, dit wordt mijn 4e kuur. Heb hiervoor gekuurd met winny only, tren a met sust en test e met bold en test p. Die laatste was 14 weken. Wil nu korter kuren, 8 weken. Doel is massa pakken, niet teveel vocht en vooruit gaan in kracht. Heb een paar ideeen maar hoor graag jullie mening.

Dacht in eerste instantie aan een traditionele kuur.

Week 1-8 test e 500 mg pw
Week 1-8 deca 400 mg pw
Week 1-4 dbol 40 mg ed
Nakuur nolva week 10-13 40 40 20 20

Maar twijfel of dit teveel vocht betekent en of test e 8 weken lang genoeg is.
Misschien mast 100 mg eod maar mijn bf is nu 13% is dat teveel?

Ben ook goed gegaan op tren en had daar niet veel last van de sides.
Dus dat zou ook een mogelijkheid zijn, maar wilde eigelijk na deze kuur 8 weken off en dan 6 weken on om droger te worden.

1-6 Test p 100 mg eod
1-6 Tren a 75 mg eod
Nakuur wk 6-9 arofixen/clomid

Maar 2x tren lijkt me teveel van het goede..

Dus: wie heeft er suggesties..??

12 weken test op 250mg
10 weken tren op 400mg
nakuur aro

speel met je voeding en je kan je vetp. verlagen en je gewicht verhogen, lijkt me beter dan eerst bulken en gelijk cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom de test niet op 500mg maar op 250mg, dus lager dan de tren?
Heb je ook een idee voor een kortere kuur waarmee ik toch massa kan winnen?

500mg is overrated, meer sides waar je niet op wacht. begeleid een knaap die we aan dezelfde kuur hebben en die gaat hard.

Tren ace
Drost p
Test P voor 7/8 weken

Waar train jij? Hier hebben we helaas niet zulke begeleiders haha ;)

De jongen kwam telkens bij me met allerlei vragen en is een aardige betrouwbare jongen, Ik ken hem nu al 1.5 jaar. dus zoiets komt niet uit de lucht vallen.

Ben aan geen gym gerelateerd.

De jongen kwam telkens bij me met allerlei vragen en is een aardige betrouwbare jongen, Ik ken hem nu al 1.5 jaar. dus zoiets komt niet uit de lucht vallen.

Ben aan geen gym gerelateerd.

Ah okee ik snap em ;) Wel top dat je hem zo begeleid dan, complimentjes :)

masteron in de cut is ook nice

Ah okee ik snap em ;) Wel top dat je hem zo begeleid dan, complimentjes :)

Aan mij word veel gevraag in een gym, als men niet eigenwijs is er wat doet me me tips, ben ik bereid verder te helpen mocht de wens bestaan.

Maar 85% zijn eigenwijze donders en die leer ik niks meer, en de meesten zijn al gestopt omdat ze niet groeien na 2x gym bezoek, als je begrijpt wat ik bedoel. of ze doen geen fl**ker of zijn zwaar overtraind etc.

Heb alleen geen weten van (echte)wedstrijd begeleiding, maar kan ze voor 90% klaar maken.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 23:30 ----------

500mg is overrated, meer sides waar je niet op wacht. begeleid een knaap die we aan dezelfde kuur hebben en die gaat hard.

Tren ace
Drost p
Test P voor 7/8 weken

masteron in de cut is ook nice

:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Nesp
Aan mij word veel gevraag in een gym, als men niet eigenwijs is er wat doet me me tips, ben ik bereid verder te helpen mocht de wens bestaan.

Maar 85% zijn eigenwijze donders en die leer ik niks meer, en de meesten zijn al gestopt omdat ze niet groeien na 2x gym bezoek, als je begrijpt wat ik bedoel. of ze doen geen fl**ker of zijn zwaar overtraind etc.

Heb alleen geen weten van (echte)wedstrijd begeleiding, maar kan ze voor 90% klaar maken.

Dan zal je ondertussen wel de looks meehebben ;) Snap wat je bedoeld ben zelf nog niet zo ver (groot) maar als ik tips geef en iemand doet er niets mee denk ik ook fl**ker dan maar op haha.

Dan zal je ondertussen wel de looks meehebben ;) Snap wat je bedoeld ben zelf nog niet zo ver (groot) maar als ik tips geef en iemand doet er niets mee denk ik ook fl**ker dan maar op haha.

Ook Dames komen bij me ja :D

Sommigen zijn bang in 1e instantie, soms kom ik het binnen en zie ik weer iemand verkeerd squatten, en als het dames zijn ga ik gelijk te help. ga er rustig achter staan en vertel rustig wat te doen :D

500mg overrated hmm laatste keer zat ik op 750mg..

Test p mast p tren a klinkt ook wel goed..

Thnks voor je tips!

Andere zijn ook welkom ben er nog niet helemaal uit.

500mg overrated hmm laatste keer zat ik op 750mg..

Test p mast p tren a klinkt ook wel goed..

Thnks voor je tips!

Andere zijn ook welkom ben er nog niet helemaal uit.

Ik heb wel meer gebruikt maar met Nandrolon en dbol. ook met tren op 600mg.

Maar een lage dosis test met tren of primo werkt gewoon.

Ben toch wel benieuwd naar de resulaten van 250mg test e en 400mg tren e! Maar iets van een kickstart of frontload?

12 weken test op 250mg
10 weken tren op 400mg
4/6 weken dbol laten meelopen in het begin of niet nodig?

Ga in de cut, zolang je nog 4 weken te gaan hebt begin je met de aas en gooi dan week 5 je voeding geheel om.

Dus de eerste 4 wkn vd kuur voeding op cut, vanaf week 5 bulk? En geen dbol?

Terug
Naar boven