Fitness Seller

Korte test plus korte tren

CMURDER

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Beste mensen,

Momenteel 88 kilo, wil niet veel kilo's aankomen. 90 kilo is streefgewicht.
Ik wil alleen wat krachtiger en iets droger worden.

Ik train 6x per week.
3 x kracht
3 x vechtsport

Mijn leeftijd is 33 jaar.

Omdat het testosteron afneemt en vaak toch wat kleine pijntjes heb ben ik voornemens een kleine korte kuur van 8 weken te nemen.

Mij is aangeraden om 8 weken te kuren.
Korte test 1 ml plus korte tren 1 ml
Totaal dus 2ml per prik en vervolgens om de dag prikken.

Is dit in mijn geval een goede keuze qua kuur of kan ik het beter bij test alleen houden.

Ik ben erg benieuwd naar de meningen.

Alvast bedankt !

korte test en korte tren ga je eens inlezen
wat doe je van 'vechtsport' denk niet dat je wilt tren ragen tijdens sparren

1: je test is niet merkbaar afgenomen als je 33 bent.
2: 1ml+1ml om de dag? weet je wat je zegt hier? dat hou je niet eens een week vol, dag 1 linkerbil, dag 3 rechter, dag 5 kan je waarschijnlijk nog niets links omdat je 2ml in een keer hebt gezet. ga je dan 2ml in je quad zetten? sterkte met lopen verder ook.
3: test+tren+vechtsport op eerste kuur, dat kan bijna niet goed gaan. zelfvertouwen, kracht en agressie gaan sky high.
4: nakuur? hcg?
5: korte test en korte tren? wat esters? wat je nu zegt is dat je tren A wil gaan pakken op je eerste kuur op 1 ml om de dag met 1 ml test? :roflol:
6: 8 weken?
7: lol at in ML's praten en niet MG's

je hebt echt totaal geen idee waar je over praat.

Laatst bewerkt:
Vergeet je conditie niet op tren :o Ga je zeker niet leuk vinden, om als een hijgend paard vechtsport te moeten doen.

Ik meende hier vernomen te hebben dat je kuiten ook enorm snel vollopen van tren. Wat jij wss beter kan doen is aan de anavar voor die minimale gains.

Ik meende hier vernomen te hebben dat je kuiten ook enorm snel vollopen van tren. Wat jij wss beter kan doen is aan de anavar voor die minimale gains.

Duursport gebeurd dit idd wel vaak. Veel pomp in je kuiten en dan moet je eerst ff 10 min rustig doen en dan gaat het wel. Althans bij mij het geval als ik ga hardlopen.

Op tren kan ik nog geen km doorlopen (rustig lopen gaat prima) voor de voorkant van mijn schenen helemaal vol zitten.

Daar heb ik alleen last van met winstrol maar ik zie mezelf op tren geen km hardlopen omdat ik dan hijgend onderweg moet stoppen :p

Helpt taurine niet tegen die pomp in je kuiten en schenen?

Taurine hielp mij ook niet veel, ik probeerde het omdat ik ook last kreeg van die pomp in me onderrug.
Hielp echt minimaal helaas.

test neemt pas af rond je 35e.
Daarnaast wil je echt geen tren als je aan vechtsport doet.

Ik deed dit ook als eerste kuur, kan best als van te voren goed uitzoekt wat de producten zijn.
Denk alleen dat jij dat nog wel wat beter mag uitzoeken.

En als tip kan ik je wel geven dat tren zwaar klote voor je conditie is, ik had hier met judowe ook erg last van. Het ligt eraan hoe je tegen je vechtsport aan kijkt, ik trainde alleen maar tijdens mijn kuur, heb dit op lager pitje gezet tijdens de kuur met tren. Maar mocht je echt wedstrijden doen dat zal dan zeker niet meer mogelijk zijn tijdens.

En denk zeker ook aan hCG en je nakuur

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties !

In eerste instantie wilde ik korte test met deca nemen.
Later paar mensen gesproken die gaven aan dat tren ook heel goed was vandaar dat ik aan het twijfelen ben geslagen.

Adviezen zijn zeer welkom. Ook qua kuur en duur van een kuur.

Ik wil ook niet echt veel aankomen, meer lichaam sterk maken en wat krachtiger.

Alvast bedankt !

Test P en NNP kan je ook nog doen. (NNP is kort werkende deca, je houd er ook iets minder vocht van vast)

Neem dat dan samen, kan je om de dag zetten.

1: je test is niet merkbaar afgenomen als je 33 bent.
2: 1ml+1ml om de dag? weet je wat je zegt hier? dat hou je niet eens een week vol, dag 1 linkerbil, dag 3 rechter, dag 5 kan je waarschijnlijk nog niets links omdat je 2ml in een keer hebt gezet. ga je dan 2ml in je quad zetten? sterkte met lopen verder ook.
3: test+tren+vechtsport op eerste kuur, dat kan bijna niet goed gaan. zelfvertouwen, kracht en agressie gaan sky high.
4: nakuur? hcg?
5: korte test en korte tren? wat esters? wat je nu zegt is dat je tren A wil gaan pakken op je eerste kuur op 1 ml om de dag met 1 ml test? :roflol:
6: 8 weken?
7: lol at in ML's praten en niet MG's

je hebt echt totaal geen idee waar je over praat.

Huh ik zette 3.5ml ED, quads only. Nergens last van hoor;)

• Topic Starter Topic Starter
Test P en NNP kan je ook nog doen. (NNP is kort werkende deca, je houd er ook iets minder vocht van vast)

Neem dat dan samen, kan je om de dag zetten.

Is het dan beter om het de NNP ook echt om de dag te zetten of bijvoorbeeld 1x alleen test P en en volgende prik test P en NNP samen.

Wil namelijk dan even weten hoeveel ik van ieder nodig heb voor een kuur van 8 weken.

Alvast bedankt voor je reactie!

Terug
Naar boven