MuscleMeat

Korte vakantie van 3 weken.

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Wil in Juli voor 3 weken alleen wat rond gaan rijden in mijn auto, beetje van stad naar stad.
Wil enig sinds wat tot rust komen en wil wat cultuur meepakken (een gym is daar-in-tegen ook geen onverstandig idee)

Ik ben forever alone, dus ik hoop dat jullie misschien wat tips hebben voor steden / landen die echt een must-see zijn, en waarbij ik makkelijk wat overnachtingen kan boeken.

Zelf zat ik te denken aan Nederland > Belgie > Duitsland > Frankrijk > terug richting nederland.

Mensen goede ideeën? Ik hoor het graag.

no flame aub.

Groetjes karma_kameleon-Bartje

wat zijn je interesses ?

Zou je niet liever richting Italie gaan? Rome, Venetie?

Kust van Normandie en Bretagne zijn mooi en niet te ver weg.

3 weken rondrijden kom je echt niet van tot rust. Doe anders een trip door Europa met de trein. Vaak kun je daar kortingskaarten voor krijgen en je kunt lekker chillen onderweg.

Polen? Cheap ho's and free STD's!

Serieus... Gewoon rijden en kijken waar je uitkomt....

Ga richting Italie, daar wat verkennen en dan richting Kroatie. Erg mooi!

Met de motor leuke (inter)nationale tour ritten zat...moet ja alleen wel van motorrijden houden, een goede fiets hebben en alle andere benodigdheden :D

Israël is de moeite waard, prachtig vakantieland

3 weken vind ik aardig lang voor een korte vakantie.

Waalwijk is echt een mooie stad. Check ook zeker eens de Mr. Luybens straat, een mustsee voor iedere straat liefhebber. Ook de Putstraat doet het goed bij de critici.

cyprus is nice

Ik ben deze winter op mn eentje naar Zweden gegaan, en vond het echt leuk. (Vooral in de zomer hoorde ik vaak)
Nadeel is dat het ****ing duur is, serieus. In clubs vaak 7EUR voor een k*tpint.

Andere en betere optie is dus om naar de Baltische landen te rijden/ vliegen.
Letland, Litouwen en Estland zijn super mooi, ****ing goekdoop en de grieten zijn allemaal 9/10's en /would marry in a heartbeart. Ook zijn er waarschijnlijk wel wat andere backpackers te vinden ginds, en kan je als het tegenzit de ferry op en op een uurtje ben je in ****ing Helsinki. En het is tenminste nog wat avontuurlijk, in tegenstelling tot belgie fankrijk nl en duitsland lolz

Ik wou er eigenlijk naartoe gaan ipv Zweden, maar Ryanair vloog niet naar Tallinn, waar ik naartoe wou gaan.

Ik ben deze winter op mn eentje naar Zweden gegaan, en vond het echt leuk. (Vooral in de zomer hoorde ik vaak)
Nadeel is dat het ****ing duur is, serieus. In clubs vaak 7EUR voor een k*tpint.

Andere en betere optie is dus om naar de Baltische landen te rijden/ vliegen.
Letland, Litouwen en Estland zijn super mooi, ****ing goekdoop en de grieten zijn allemaal 9/10's en /would marry in a heartbeart. Ook zijn er waarschijnlijk wel wat andere backpackers te vinden ginds, en kan je als het tegenzit de ferry op en op een uurtje ben je in ****ing Helsinki. En het is tenminste nog wat avontuurlijk, in tegenstelling tot belgie fankrijk nl en duitsland lolz

Ik wou er eigenlijk naartoe gaan ipv Zweden, maar Ryanair vloog niet naar Tallinn, waar ik naartoe wou gaan.

Is dat niet verschrikkelijk saai om alleen op pad te gaan?

Slaag België gewoon over, niks te zien hier.

Waalwijk is echt een mooie stad. Check ook zeker eens de Mr. Luybens straat, een mustsee voor iedere straat liefhebber. Ook de Putstraat doet het goed bij de critici.

En vergeet niet het met 0 michelinsterren bekroond restaurant naast de Piet Klerkx genaamd 'McDonalds'.

Terug
Naar boven