MuscleMeat

Korte vakantie van 3 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het reageren mensen;

Heb niet echt plannen voor dingen die ik wil gaan doen of wat ik graag wil zien. Ik wil gewoon van stad naar stad reizen; Museum, mooie plaatsen / gebouwen / kasteel / kerk / landschap / zee / monumenten / af en toe een kroeg in.

speel ook fanatiek gitaar naast bb, dus wil ook lekker rustig in een park / winkelstraat wat busken, wil af en toe een mooie gym bezoeken.

Dus mensen met tips voor overnachtingen en/of bodybuilding gyms waar ik moet zijn geweest, ik hoor het graag.

edit//

Heb nog een nagedacht; en skydiven, rodelen, raften, kanoën, klimmen, watervallen etc. lijkt me ook erg uitdagend, iemand tips of tricks kwa landen (prijs / auto etc. hoeft niet heel duur te zijn)

Laatst bewerkt:
Is dat niet verschrikkelijk saai om alleen op pad te gaan?

Meh, ik ben in juli en augustus met vrienden naar Thailand geweest, Ik ben in totaal 2 maanden weggeweest, de laatste 3 weken gingen zij naar huis en ben ik alleen verder gegaan door Vietnam. Was de ****ing time of my life. Tuurlijk, je hebt ****ing eenzame momenten, dat je niemand leuk leert kennen en geen zin hebt om sociaal te doen, maar die heb ik thuis ook dus.
Alleen reizen geeft je echt die vrijheid om te doen wat je wil. Ik herinner me dat ik me vaak aan mn vrienden stoorde, wanneer ik langer in een bepaalde buurt wou blijven en zij weg wouden, of omgekeerd.
Als je alleen bent sta je op wanneer je wil, eet je wat je wil en blijf je plakken zolang je wil.
Op mn eentje eten vond ik wel echt k*t, en alleen naar feestjes in het begin. Truc is om gewoon in het rooklokaal wat te gaan zitten en daar mensen aan te spreken. Works every time. En vrienden vinden om mee te eten :D

Nonetheless, heb de meest crazy feestjes meegemaakt toen ik alleen reisde hoor, met enkele engelse grieten bij een vietnamees ingestapt, waarvan het zusje verliefd op me was, de hele stad doorgereden in zn maffia zwarte mercedes op zoek naar een vet feestje, tussen de steegjes en tuk-tuks door. Daarna zwaar doorgezakt op feestje van locals. SO sweet...

Aangezien ik forever alone ben moet ik dat misschien eens doen. Momenteel heb ik ook tijd zat om me dat te veroorloven.

Go for it bro, maar begin met een korte periode, je weet maar nooit :)

cote d'azur schijnt ook heel mooi te zijn!

3 weken rondrijden kom je echt niet van tot rust. Doe anders een trip door Europa met de trein. Vaak kun je daar kortingskaarten voor krijgen en je kunt lekker chillen onderweg.

:roflol:

je moet echt een r*tard zijn wil je in je eentje in zo'n rommelige rottrein door europa reizen.

kijk eens of je praag in de trip mee kunt nemen, leuke stad

Terug
Naar boven