AndroidHealthClinic

kosten kuur

1000 euro voor alleen de kuur, kerel wat gebruik je man?

Aan de andere kant, je ben straks zo breed dat je geen leuke fatsoenlijke kleding kan kopen. Dus dan ken je de hele dag in je gorilla wear lopen haha...

Floyd zei:

Aan de andere kant, je ben straks zo breed dat je geen leuke fatsoenlijke kleding kan kopen. Dus dan ken je de hele dag in je gorilla wear lopen haha...

14 weken test enanthaat
12 weken deca norma
8 weken winstrol depot
nakuur bestaat uit clomid, nolva, proviron, clen
laatste 4 weken creatine, glutamine..

Floyd zei:

Dat is een andere bijkomstigheid wat je op de koop toe neemt.
Dus het is eigenlijk een k.. sport maar toch lekker.

250/350 euro

Even kijken, mijn laatste kuur was de duurste denk ik:

Trenbolone, 2 vials van 48ml/80mg/ml= 2x€148 (goedkoop want home made)
Dan de Primo's: 40 stuks= 40x €4,50
Test enanthate: minimaal 25 amps slechts €2,60 p/st
En de Winstrolletjes: 15 doosjes van €9 per doosje.

Hoeveel is dat bij elkaar? 'k Heb net een examen gemaakt dus ben vrij moe om dit uit te rekenen....

DBC01 zei:
Even kijken, mijn laatste kuur was de duurste denk ik:

Trenbolone, 2 vials van 48ml/80mg/ml= 2x€148 (goedkoop want home made)
Dan de Primo's: 40 stuks= 40x €4,50
Test enanthate: minimaal 25 amps slechts €2,60 p/st
En de Winstrolletjes: 15 doosjes van €9 per doosje.

Hoeveel is dat bij elkaar? 'k Heb net een examen gemaakt dus ben vrij moe om dit uit te rekenen....

Hoe kom jij zo goedkoop aan je spullen??

Levrone@ zei:
Hoe kom jij zo goedkoop aan je spullen??

gnegne die zal wel hookups hebben in spanje :P + een hoop zelf maken, en als je al een tijdje traint leer je ook wel waar je je spul het goodkoopste kan halen :D

Hehe ik maak niks zelf: Een vriend maakte de Tren, de rest is tot stand gekomen na jaren van goede banden te onderhouden; vrienden-kringen die elkaar spullen toesturen zonder winstoogmerk....vitamine R!

DBC01 zei:
Hehe ik maak niks zelf: Een vriend maakte de Tren, de rest is tot stand gekomen na jaren van goede banden te onderhouden; vrienden-kringen die elkaar spullen toesturen zonder winstoogmerk....vitamine R!

Lucky bastard :D

Oooh wat een gruwelijk lekker kontje zie ik in die avatar ggrrrrr!!!!:D Ik wil de originele foto ervan hebben!!!

Tadaaaa!

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:booty: :haha:

stephen zei:

pfff heb sterk het idee dat een aantal van jullie sterk gefopt worden als ik het zo lees hoor. 700 voor een normale kuur is aardig gek.

Ik denk dat ik zelf op het moment voor een hele kuur van 12 weken zo'n 400 kwijt ben, en dan is het ook niet echt een beginners kuurtje.

heb 700 eur betaald voor mijn eerste kuur (16 sust 250, 14 deca 100 mg, 12 ds winstrol depot 50 mg en 3 ampullen pregnyl 1500 u.i.)

musclemacho zei:
heb 700 eur betaald voor mijn eerste kuur (16 sust 250, 14 deca 100 mg, 12 ds winstrol depot 50 mg en 3 ampullen pregnyl 1500 u.i.)

Je hebt toch ook wel Nolvadex en/of Clomid he ?

Pffff

ik sta versteld dudes, dat het zoveel kost. (300 ok, maar 700??)
Ik zit al te zeuren om die potten whey maar dat jullie zoveel geld er aan besteden, ik moet wel zeggen dat ik respect daar voor heb maar zou het zelf niet doen.
Oke ik heb dat geld niet eens. Ben een arm studentje.
Als ik die bedragen zie denk ik aan een leuke spel computer met games.
Maar goed de resultaten zijn er natuurlijk wel naar.

Jopie

Als je er dag en nacht mee bezig bent... en dan voor de volle 100% ervoor gaat om een supermooi lichaam te bouwen dan is dat toch niet veel geld ? Valt nog wel mee vind ik... ok, voor studenten is dat wat anders Jopie

Bij de dames... borstvergroting en alle gezichtsverbouwingen kosten toch ook allemaal aardig was geld...

200 tot ongeveer 300 kost niet veel

Terug
Naar boven