Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door naar ervaringen van anderen te luisteren, sommige dealers zijn bekend in het milieu en verkopen geen fake. Doen ze dat onbewust wel dan zijn ze ook bereid je geld terug te geven of in te ruilen voor echte.jopiepoekie zei:Hoe weet je zeker dat je met een betrouwbare dealer te maken hebt??
En hoe weten jullie zeker dat wat je koopt echt is??
Jopie
admin zei:Wat het onderwerp aangaat, kuren is natuurlijk nooit echt goedkoop, het zijn tenslotte geen goedkope medicijnen. Maar als je generiek kiest heb je meestal net zo goede kwaliteit, zelf maken kan natuurlijk ook en dan ben je zeker dat het echt en kwalitatief product is. Wat ik iig afraad als je niet bedrogen wil uitkomen is via een website bestellen. Als het niet fake is wat je ontvangt dan wel overdreven duur.
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar GS is 1 van de meest betrouwbare producenten die er zijn. Ken mensen die het lieten testen en deze producten bevatten net zoveel als de human grade versie. Misschien als je fake GS hebt...soulreaver zei:Daar ben ik het niet mee eens. Het verschil tussen generieke producten en originele producten is toch behoorlijk. Als vb. nemend clenbuterol van GS of de spiropent versie. Van GS neem 160 mcg en van de spiropent versie houdt het bij 80 mcg echt op. Nolva van GS of nolva van astra, een wereld van verschil, die van gs doet op 80 mg. nog niet eens wat die van astra op 40 mg. doet. Winstrol, de zambons en de GS versie, een wereld van verschil. Het scheelt wel degelijk.
admin zei:Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar GS is 1 van de meest betrouwbare producenten die er zijn. Ken mensen die het lieten testen en deze producten bevatten net zoveel als de human grade versie. Misschien als je fake GS hebt...
admin zei:Ik zou niet weten waarom ik naïef ben? Ik schrijf regelmatig kuurtjes voor mensen en ze gebruiken soms GS, soms HG producten. Nooit slechte resulaten gezien bij kuurtjes met GS producten. De makers zijn zeer juist in hun dossering en verkopen geen rommel. Ingredïenten zijn precies hetzelfde. De grondstof, het poeder, bevat net dezelfde actieve stof. Je spreekt uit eigen ervaring in gebruik, hoe kan je nu zeker weten dat die info klopt? Enkel een test is betrouwbaar. Nog nooit iemand horen klagen over GS, nog nooit zelf slechte ervaringen mee gehad, dus ik wil meer bewijs dan dat. Wil hiermee ook niet zeggen dat alle generieke merken even betrouwbaar zijn als de HG merken, dat kan ook niet. Maar als je met zulke aantijgingen aankomt dan moet dat zwart op wit getest zijn imho.

admin zei:Ik hoor niets dan goede ervaringen dus beetje tegenstrijdig. Maar goed eindeloze discussie tot de tests het tegendeel bewijzen.
admin zei:
LOL
(goh klinkt wel diepzinnig) of eerder krankzinnig