Fitness Seller

kosten kuur

als je er 700 voor betaalt wordt je mooi opgelicht hahahaha

Hangt van de kuur af. Bovendien liever iets meer betalen bij een betrouwbare dealer en de zekerheid hebben dat het echt is, dan goedkoop uitzijn en naderhand blijkt dat onsteriele sla-olie in je kont gespoten hebt. Kwaliteit kent zijn prijs. Als je alles generiek haalt valt het mee, anders is het gewoon duur.

Hoe weet je zeker dat je met een betrouwbare dealer te maken hebt??
En hoe weten jullie zeker dat wat je koopt echt is??

Jopie

• Topic Starter Topic Starter
door de resultaten achteraf en op het net kan je ook wel vergelijkingen zien tussen fake en echt bv etiketten, opschriften,... Maar dan weet je het natuurlijk maar als je het hebt

jopiepoekie zei:
Hoe weet je zeker dat je met een betrouwbare dealer te maken hebt??
En hoe weten jullie zeker dat wat je koopt echt is??

Jopie
Door naar ervaringen van anderen te luisteren, sommige dealers zijn bekend in het milieu en verkopen geen fake. Doen ze dat onbewust wel dan zijn ze ook bereid je geld terug te geven of in te ruilen voor echte.
Voorts zijn echte producten meestal wel goed te herkennen, er zijn foto's genoeg op het net te vinden of je kan het gewoon vragen aan andere gebruikers met ervaring.

Wat het onderwerp aangaat, kuren is natuurlijk nooit echt goedkoop, het zijn tenslotte geen goedkope medicijnen. Maar als je generiek kiest heb je meestal net zo goede kwaliteit, zelf maken kan natuurlijk ook en dan ben je zeker dat het echt en kwalitatief product is. Wat ik iig afraad als je niet bedrogen wil uitkomen is via een website bestellen. Als het niet fake is wat je ontvangt dan wel overdreven duur.

ben het wel met Jochem eens. Je bouwt aan een goed lijf en daar krijg je dus ook veel voor terug. Er goed uit zien is je ook goed voelen. En hoeveel mensen geven geen kapitalen uit aan botox, liposucties etc etc. Of het dus tweehonderd of zevenhonderd euro kost, maakt dus eigenlijk niet zoveel uit (als je tenminsteniet allerlei andere belangrijke zaken ervoor moet laten staan natuurlijk).

admin zei:
Wat het onderwerp aangaat, kuren is natuurlijk nooit echt goedkoop, het zijn tenslotte geen goedkope medicijnen. Maar als je generiek kiest heb je meestal net zo goede kwaliteit, zelf maken kan natuurlijk ook en dan ben je zeker dat het echt en kwalitatief product is. Wat ik iig afraad als je niet bedrogen wil uitkomen is via een website bestellen. Als het niet fake is wat je ontvangt dan wel overdreven duur.

Daar ben ik het niet mee eens. Het verschil tussen generieke producten en originele producten is toch behoorlijk. Als vb. nemend clenbuterol van GS of de spiropent versie. Van GS neem 160 mcg en van de spiropent versie houdt het bij 80 mcg echt op. Nolva van GS of nolva van astra, een wereld van verschil, die van gs doet op 80 mg. nog niet eens wat die van astra op 40 mg. doet. Winstrol, de zambons en de GS versie, een wereld van verschil. Het scheelt wel degelijk.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb van die clen van gs 4 tabs als hoogste dosis gebruikt. hoge hartslag en véél shaken,maar de resultate waren er ook naar. Alsook deca van gs, 12 kg bij waarvan 9 overgehouden. Denk ni dat dit zo slecht is

soulreaver zei:
Daar ben ik het niet mee eens. Het verschil tussen generieke producten en originele producten is toch behoorlijk. Als vb. nemend clenbuterol van GS of de spiropent versie. Van GS neem 160 mcg en van de spiropent versie houdt het bij 80 mcg echt op. Nolva van GS of nolva van astra, een wereld van verschil, die van gs doet op 80 mg. nog niet eens wat die van astra op 40 mg. doet. Winstrol, de zambons en de GS versie, een wereld van verschil. Het scheelt wel degelijk.
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar GS is 1 van de meest betrouwbare producenten die er zijn. Ken mensen die het lieten testen en deze producten bevatten net zoveel als de human grade versie. Misschien als je fake GS hebt...

admin zei:
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar GS is 1 van de meest betrouwbare producenten die er zijn. Ken mensen die het lieten testen en deze producten bevatten net zoveel als de human grade versie. Misschien als je fake GS hebt...

GS is en blijft een underground lab en kan nooit tippen aan jongens als Schering en Astra Zeneca, professionele farmaceuten onderworpen aan zeer strenge controles. Bedrijven die al tientallen jaren deze producten fabriceren. Mbt. tot de nolva, clenbuterol en winstrol kan ik uit eigen ervaring spreken. Naief om te denken dat een underground lab kan tippen aan de grote farmaceuten. Alleen de opname van de zambons (winstrol, oraal) is al vele malen beter als de GS versie.

Ik denk dat iederen een beetje moet afagaan op zijn of haar ervaringen. Een feit is wel dat de controlle op bedrijven een stuk groter is. De kwaliteit van GS kan varieren terwijl dat bij de producten van een bedrijf niet mogelijk is. Over het algemeen vind ik dat GS prima producten levert en zij zullen er ook wel voor zorgdragen dat dit zo blijft anders kost ze dat een hoop omzet. Maar nogmaals garantie heb je niet

Ik zou niet weten waarom ik naïef ben? Ik schrijf regelmatig kuurtjes voor mensen en ze gebruiken soms GS, soms HG producten. Nooit slechte resulaten gezien bij kuurtjes met GS producten. De makers zijn zeer juist in hun dossering en verkopen geen rommel. Ingredïenten zijn precies hetzelfde. De grondstof, het poeder, bevat net dezelfde actieve stof. Je spreekt uit eigen ervaring in gebruik, hoe kan je nu zeker weten dat die info klopt? Enkel een test is betrouwbaar. Nog nooit iemand horen klagen over GS, nog nooit zelf slechte ervaringen mee gehad, dus ik wil meer bewijs dan dat. Wil hiermee ook niet zeggen dat alle generieke merken even betrouwbaar zijn als de HG merken, dat kan ook niet. Maar als je met zulke aantijgingen aankomt dan moet dat zwart op wit getest zijn imho.

admin zei:
Ik zou niet weten waarom ik naïef ben? Ik schrijf regelmatig kuurtjes voor mensen en ze gebruiken soms GS, soms HG producten. Nooit slechte resulaten gezien bij kuurtjes met GS producten. De makers zijn zeer juist in hun dossering en verkopen geen rommel. Ingredïenten zijn precies hetzelfde. De grondstof, het poeder, bevat net dezelfde actieve stof. Je spreekt uit eigen ervaring in gebruik, hoe kan je nu zeker weten dat die info klopt? Enkel een test is betrouwbaar. Nog nooit iemand horen klagen over GS, nog nooit zelf slechte ervaringen mee gehad, dus ik wil meer bewijs dan dat. Wil hiermee ook niet zeggen dat alle generieke merken even betrouwbaar zijn als de HG merken, dat kan ook niet. Maar als je met zulke aantijgingen aankomt dan moet dat zwart op wit getest zijn imho.

Misschien was naieviteit niet het meest juiste woord. Alleen heeft Soulreaver groot gelijk. Ken iemand die de makers van GS zeer goed kent, en zelfs hij geeft toe dat je het niet kan vergelijken met Human Grade. Uiteraard zijn het kwalitatief goede produkten, wat erin hoort te zitten blijkt na tests er ook in te zitten. Alleen zijn de resultaten totaal verschillend. Meestal heb je een hogere dosage nodig om hetzelfde te bereiken.

Neem de winstrol tabs van zambon, met deze heb je voor een eerste keer genoeg aan 15-20mg per dag. Neem je hetzelfde aantal met bijv GS dan merk je echt niks. Hetzelfde geldt voor testosterone propionate van Ferring, tegewoordig geproduceerd door Nordic. Waar het precies aan ligt weet ik niet, ben nou eenmaal geen chemicus.

Wat wel zo is is dat als je het geld hebt, je het beter kan besteden aan Human Grade. Moet je erg op je centen letten dan is een underground lab een goede tweede keus.

Persoonlijk zal ik nooit een kuur samenstellen die uit underground produkten bestaat.

Daar ligt ook het prijsverschil bij iedereen. een kuur van undergroundspullen is goedkoper dan HG. Plus het feit dat iedereen andere lengtes van kuren heeft.
Een kuur van 8 weken is over het algemeen goedkoper dan eentje van 16 weken.

Mijn komende kuur van 16 weken kost iets meer dan € 1.000. En dat is incl. nakuur. En gezien de spullen die ik heb is dat niet duur. En soulreaver weet waar ik over praat :)

just my 2 cc's

Ja goed en ik wil best aannemen dat er kwaliteitsverschil is. Maar dat kan toch niet zo enorm groot zijn dat de dosis 2 x zo hoog moet zijn. Wat opname aangaat betekend dat , dat er orale middelen minder 17AA zouden gebonden zijn en dus minder actieve stof in de bloedbaan komt. Het komt mij een beetje vreemd over zeker omdat ik zelden iemand hoor klagen of GS. uiteraard gaat mijn voorkeur ook uit naar HG, moest ik ooit kuren dan denk ik zelfs enkel met die laatste. Maar als GS goede kwaliteit leverd dan moet dat gezegd worden. Als uit tests blijkt dat er idd een duidelijk kwaliteitverschil is (dosis, opname of wat dan ook) dan ben ik de eerste om toe te geven dat ik fout zat. Maar persoonlijke ervaringen vind ik niet erg geloofwaardig omdat daarbij veel teveel factoren meespelen.

Maar als ik er meerdere mensen over hoor is het toch iets wat ik aan ga nemen. Uit tests blijkt dat erin zit wat erin moet zitten. De vervuiling zal wat groter zijn aangezien het hier een underground lab betreft maar dat terzijde. Ik ken dus letterlijk mensen die op de test. enth. van schering als een trein gaan, maar de enth. van GS deed niks, werkelijk zo goed als niks. Zo heb ik me eigen ervaringen. Ik ben echt gevoelig voor clen. bv. maar nu neem ik na 2 dagen 160 mcg. GS, met de spiropent versie kon ik max. 80 mcg. nemen en dan werd ik ook helemaal gek. Ik heb gewoon teveel ervaringen van mensen gehoord wat dat betreft. Het is het beste underground lab dat ik ken, maar toch is er een groot verschil met bv. schering, die alleen al over een miljardenbudget beschikt. kan je het betalen dan zou ik zeker voor hg kiezen, anders is gs een hele goede 2e.

Ik hoor niets dan goede ervaringen dus beetje tegenstrijdig. Maar goed eindeloze discussie tot de tests het tegendeel bewijzen.

admin zei:
Ik hoor niets dan goede ervaringen dus beetje tegenstrijdig. Maar goed eindeloze discussie tot de tests het tegendeel bewijzen.

bro. Soulreaver en ik hebben ook niets anders dan lof voor GS. Het spul werkt namelijk ook goed, alleen niet in vergelijking met HG.
En tests helpen ook niks aan deze discussie, aangezien die laten zien dat er in zit wat er in hoort te zitten..... Ik ken die mensen en ik weet dat het kwaliteitsspul is, dus ik zal de laatste zijn die slechte verhalen de wereld in wil helpen.

Enige punt is de werkzaamheid. Dit is gewoon een duidelijk verschil met HG. Kan geen wetenschappelijke test tegen op, dit moet je persoonlijk ondervonden hebben. Voor mensen die niet beiden hebben geprobeerd is dit moeilijk te begrijpen, alleen het is wel de waarheid.
Neem maar een winstrol van Zambon en van GS, durf te wedden dat je het verschil merkt.......

Ik begrijp je argument niet. Tests laten zien wat er in zit, niet meer of niet minder. Dus als pil A net hetzelfde bevat als pil B, met dezelfde begeleidende stof voor opname dan is er helemaal geen verschil tussen pil A en B.
En afgaan op wat beter aanvoelt dat is vragen om onbetrouwbare informatie, geld voor supplementen, maar ook voor AAS.

admin zei:
Ik begrijp je argument niet.

Dat komt waarschijnlijk omdat je 1 van beiden nooit geprobeerd hebt.
Qua werkzame stof is er geen verschil, hooguit miniem qua hoeveelheid maar de stof die erin hoort te zitten zit er ook in. Alleen de uitwerking is toch echt anders, maar goed zo blijft het een eindeloze discussie.

Sjah we hebben het hier al eens eerder over gehad iemand gaf destijds het voorbeeld met water, Bigcat zou zeggen h2o ;) LOL

Spa blauw is water
Kraanwater is ook water
Sourcy maakt/bottled ook water

en ga zo maar oneindig door ...

Het is alle 3 water en bevat hoofdzakelijk toch wel dezelfde stoffen verschil tussen het water ??? :D (goh klinkt wel diepzinnig) of eerder krankzinnig ;)

Terug
Naar boven